Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.
Het zou raar zijn geweest als hij een rechts kinderkamp had aangevallen.
De cognitieve dissonantie spuit er aan alle kanten uit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:20 schreef Falco het volgende:
Fascinerend hoe verwarrend deze aanslag uitpakt voor sommige lui
Omdat de eerste zondebok, de dader, of beter, de ideologie van de dader, niet voldoet aan de voorwaarden, moet er nu naarstig naar een alternatief worden gezocht ter bevestiging van het eigengelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"?
Heel erg bijzonder dan dat iemand dan hier op een kerstmarkt een aanslag pleegt, iets dat het tegenovergestelde van de Islam is en juist een toonbeeld van de Westerse cultuur en tradities. Het is daarom een nogal tegenstrijdig verhaal.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
De dadsr is gevlucht uit Saudi-Arabië begin deze eeuw omdat hij zich daar al openlijk tegen de Islam keerde, denk dat er weinig was om naar terug te gaan.
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Heel erg bijzonder dan dat iemand dan hier op een kerstmarkt een aanslag pleegt, iets dat het tegenovergestelde van de Islam is en juist een toonbeeld van de Westerse cultuur en tradities. Het is daarom een nogal tegenstrijdig verhaal.
Als je dan een dergelijke post history achter laat, dan vraag ik me serieus af hoe goed hij was als dokter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef -XOR- het volgende:
Kan me voorstellen dat hij een false flag aanslag wilde plegen, dus (hoe cliché) met een auto inrijden op een kerstmarkt, vluchten en dan zorgen dat er een signalement in omloop komt van een Arabisch ogende dader.
Lijkt me trouwens sterk dat hij alleen gehandeld heeft. Als ik de Duitse geheime dienst was zou ik radicaal-rechts nog maar eens goed doorlichten, het liet zich al langer aantekenen dat er vanuit die hoek eens een flinke aanslag zou komen.
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.
In de ogen van een doorgeslagen extremist zal dat dan ook best logisch lijken.
Net als massamoord op kinderen omdat diens ouders een mening hebben.
Um... Ik denk dat ik het probleem wel snap.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar zijn alle mensen uit die regio terroristen en/of sympathisanten. Doodnormaal om hier zo'n opmerking neer te plempen. 2x geliked ook.
Maar goed, ik ken jouw postgeschiedenis, dus jij zal hier wel weer geen enkel probleem in zien.
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede paybackquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.
Als ik een aanslag pleeg op katten waarbij er 100 omkomen heb ik een hekel aan katten. Ook wanneer ik op feesboek gezet heb dat ik honden haatte. Was dat echt zo dan had ik mijn aanslag wel op honden gepleegd of
Bij de geboorte al verloren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.
Aha, dan was een moskee aanvallen niet meer de logische keuze?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.
Het zou raar zijn geweest als hij een rechts kinderkamp had aangevallen.
Dat klinkt ook logischquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede payback
Wat heeft een Kerstmarkt tegenwoordig te maken met religie? Denk je dat ze daar bijbels en rozenkransen gaan kopen of iets dergelijks? Het is allemaal vreten en glühwein zuipen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Kerstmarkt .. mensen die sympathiek staan tegenover religie.
In de ogen van een doorgeslagen extremist zal dat dan ook best logisch lijken.
Net als massamoord op kinderen omdat diens ouders een mening hebben.
Het ene heeft niet zoveel te maken met het andere, eigenlijk. Allebei zal in dezen wel waar zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is dat 'islamitisch-getint' of is dat gewoon eigenlijk een heel gemakkelijke manier om een aanslag te plegen met een 'wapen' dat gemakkelijk voorhanden is?
Hij weet zelf ook wel dat mensen dom genoeg zijn om die post history niet te geloven lolquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als je dan een dergelijke post history achter laat, dan vraag ik me serieus af hoe goed hij was als dokter.
En wat is er Duitser dan foute kerstmarkten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De man was boos op Duitsers en Duitsland en ergens in het verknipte hoofdje leek hem dit een goede payback
Die lui van Bataclan hielden de rockmuziek luisteraars verantwoordelijk voor het ingrijpen in Syrië en Irak?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het punt is dat je uit de keuze van het doelwit eenvoudig het motief van de dader kunt afleiden. Dat zegt meer dan wat Posts op social media.
Als ik een aanslag pleeg op katten waarbij er 100 omkomen heb ik een hekel aan katten. Ook wanneer ik op feesboek gezet heb dat ik honden haatte. Was dat echt zo dan had ik mijn aanslag wel op honden gepleegd of
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef Loverboii het volgende:
een linkse activist met moslim tactics
Een supporter van AFD en Wilders is links?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef Loverboii het volgende:
een linkse activist met moslim tactics
Godsammequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:28 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En wat is er Duitser dan foute kerstmarkten?
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Hij is blijkbaar slim genoeg om te constateren dat het voor domrechts helemaal niet uitmaakt wat het motief is. Eens een moslim, altijd een moslim.
De kerstmarkt-auto komt van Wilders-fansquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:29 schreef HowardRoark het volgende:
En ook bijzonder trouwens dat allerlei progressieve en linkse mensen nu hun gram proberen te behalen. We weten allemaal dat dezelfde mensen in de bres waren gesprongen voor de Islam en moslims, mocht een aanslag als deze wél uit Islamtische overtuigingen zijn gepleegd. Dat hebben we immers al honderden keren kunnen zien.
En de realiteit blijft natuurlijk ook dat ongeacht het gedachtegoed van deze terrorist, het een migrant uit een Islamitisch land is. Wéér een migrant uit een Islamitisch land die overgaat tot terrorisme, de zoveelste in een hele lange lijst.
[..]
De Islam is een religie en geen etniciteit, dus een ex-moslim kan gewoon. Het motief is alleen heel erg tegenstrijdig, want bij een groepering als IS zal men namelijk trots op deze man zijn.
Nee, het komt van een migrant uit een Islamitisch land. Zoals aangegeven: de zoveelste in een hele lange lijst.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef probeer het volgende:
[..]
De kerstmarkt-auto komt van Wilders-fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |