abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215941022
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Kan je dat wat nader duiden? Vind dit een wat vreemde redenatie maar ik zit ook niet zo goed in het radicaalrechtse gedachtegoed.
als je zo een hekel hebt aan de islam zoals deze vent ga je naar een willekeurig duits treinstation en maai je daar wat moslims neer.

Als je een hekel hebt aan duitsland ga je lekker terug. Niet zo lastig hoor allemaal
pi_215941024
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hij was zo dapper om tegen de enorme stroom poep-reacties in te roeien de eerste uren na de aanslag. Ik respecteer hem daarvoor.
of gewoon iemand die rechts nog meer haat dan jij
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:11:43 #103
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215941036
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik haat niemand. Sommige lui vind ik wel intens triest.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215941037
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Ik haat rechts niet. Discriminatie is wel iets waar ik niet goed op ga.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:13:17 #105
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215941049
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Iemand die anti-islamitisch is zal een islamitisch doelwit kiezen, zoals een moskee. Gelukkig zijn anti-islamieten meestal geen terroristen, dus dat gebeurt niet vaak.
Dat.
Maar misschien gaat de msm het framen als een aanslag uit de radicaal rechtse hoek.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:13:23 #106
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215941052
Ontkennen dat de anti-moslim haat in dit topic afgelopen avond en nacht groot was, inclusief voorstellen om alle moslims dan maar te deporteren is nogal zot. Dat was gewoon zo, net zoals het na elke aanslag zo is.

Extremisten die niet begrijpen dat ze extremisten zijn is het echte probleem. Of ze nou moslim, extreem-rechts of links, nationalistisch, communistisch of libertair zijn.

Eigenlijk is het best simpel.

- geweld gebruiken of normaal vinden om je doel te bereiken
- tegen-geweld normaal vinden om dat doel te verstoren
- groepen verdenken vanwege individuen uit de groep
- buitenwettelijke oplossingen normaal vinden
- structureel “de media” wantrouwen

Voldoe je aan 1 van deze kenmerken dan ben je een extremist. En ja onder moslims zijn er daar best veel van te vinden. We zullen dat binnen wettelijke kaders moeten zien op te lossen en niet via tegen-extremisme
pi_215941054
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
:') de politie / wijkagent ziet lang niet alles. Haalt af en toe wat weg en gaat af op een melding. Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Waterdicht? Zeker niet, je leert er mee leven (of niet en je logt lekker uit)
Fair enough. Beetje jammer wel wanneer die wijkagent verbolgen gaat lopen spelen wanneer er opgemerkt wordt dat er toch nog steeds wel veel hondenpoep in de wijk ligt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215941060
Ik lees in het AD dat hij wraak wilde nemen op Duitsland vanwege hun pro-islamitische houding en omdat Duitsland Saudische asielzoekers enkel zou vervolgen om ze te vernietigen.

Met dat laatste doelt hij op Saudiërs die zich net als hij openlijk afkeerde van het geloof. Hij hielp zulke mensen afstand te nemen van de islam. Als zulke mensen worden teruggestuurd naar SA, worden die niet bepaald met open armen ontvangen.

Lijkt me inderdaad frustrerend. Maar om dan maar over te gaan tot zo'n krankzinnige daad gaat echt alle begrip te buiten. Bizar gewoon.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215941064
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je weet hoe riskant dat kan zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je weet hoe riskant dat kan zijn.
Vervang de kerstmarkt met een diversiteit festival en je hebt een duidelijke motief. Hier vind je mensen die voor open grenzen zijn, islam een warm hart toedragen. Dus zou het logisch zijn om daar zoveel mogelijk slachtoffers te maken.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215941066
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef LXIV het volgende:

[..]
Iemand die anti-islamitisch is zal een islamitisch doelwit kiezen, zoals een moskee. Gelukkig zijn anti-islamieten meestal geen terroristen, dus dat gebeurt niet vaak.
Aha, waarom viel Breivik dan een eiland vol sociaaldemocratische kinderen aan?
Terroristen kiezen een doelwit waar ze veel schade aan kunnen richten en publiciteit mee kunnen genereren. Dat lukt met een kerstmarkt beter dan met een moskee. In dat laatste geval had dit topic echt nog geen vijf delen gehad…
pi_215941083
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als je zo een hekel hebt aan de islam zoals deze vent ga je naar een willekeurig duits treinstation en maai je daar wat moslims neer.

Als je een hekel hebt aan duitsland ga je lekker terug. Niet zo lastig hoor allemaal
De meeste perrons zijn matig bereikbaar per auto denk ik.
pi_215941086
Wij kunnen toch ook niet de islam interpreteren hoe de gemiddelde moslim dat doet.

Ieder land heeft zijn eigen cultuur en iedere religie heeft zijn eigen vertakkingen.

Als je in pak m beet Dubai woont en je hebt een prima leven, dan volg je de islam en de rest is bijzaak.

Wat probeerde die man nu eigenlijk te beschermen. De Europese normen en waarden?
Wat was nou de reden dat ie een uitleveringsverzoek aan zijn broek had hangen, had ie in Saudie-Arabie een te grote mond?
En waarom ie een kerstmarkt uitkiest? Dan ben je gewoon geestesziek.

Ik denk dat het een roep om aandacht is geweest en zijn standpunt niet werd opgepikt door de massa. Misschien komt er straks nog wel een soort manifest wat ze gevonden hebben in zijn huis.
Hell To The Liars
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:15:56 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_215941087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Ontkennen dat de anti-moslim haat in dit topic afgelopen avond en nacht groot was, inclusief voorstellen om alle moslims dan maar te deporteren is nogal zot. Dat was gewoon zo, net zoals het na elke aanslag zo is.

Extremisten die niet begrijpen dat ze extremisten zijn is het echte probleem. Of ze nou moslim, extreem-rechts of links, nationalistisch, communistisch of libertair zijn.

Eigenlijk is het best simpel.

- geweld gebruiken om je doel te bereiken
- tegen-geweld normaal vinden om dat doel te verstoren
- groepen verdenken vanwege individuen uit de groep
- buitenwettelijke oplossingen normaal vinden
- structureel “de media” wantrouwen

Voldoe je aan 1 van deze kenmerken dan ben je een extremist. En ja onder moslims zijn er daar best veel van te vinden. We zullen dat binnen wettelijke kaders moeten zien op te lossen en niet via tegen-extremisme
Het is volstrekt logisch dat de media geen enkel gezag meer heeft aangezien ze deze problemen jaren lang buiten de camera's hebben gehouden. Maar door de aanslagen kan men het niet meer verzwijgen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215941095
Wow

twitter
pi_215941100
Een vluchteling dus met een hekel aan Duitsland.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:16:50 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215941102
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef Bofjijff het volgende:

[..]

De dadsr is gevlucht uit Saudi-Arabië begin deze eeuw omdat hij zich daar al openlijk tegen de Islam keerde, denk dat er weinig was om naar terug te gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215941108
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:16 schreef polderturk het volgende:
Wow

[ x ]
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"? Daar denkt onze radicaalrechtse Ierse vriend vast anders over als het gaat om sociale media?
pi_215941113
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het is volstrekt logisch dat de media geen enkel gezag meer heeft aangezien ze deze problemen jaren lang buiten de camera's hebben gehouden. Maar door de aanslagen kan men het niet meer verzwijgen.
Correct, er zijn in Duitsland grote problemen met extreemrechtse en radicaal Islamtische terreur.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:17:48 #119
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941114
Kan me voorstellen dat hij een false flag aanslag wilde plegen, dus (hoe cliché) met een auto inrijden op een kerstmarkt, vluchten en dan zorgen dat er een signalement in omloop komt van een Arabisch ogende dader.

Lijkt me trouwens sterk dat hij alleen gehandeld heeft. Als ik de Duitse geheime dienst was zou ik radicaal-rechts nog maar eens goed doorlichten, het liet zich al langer aantekenen dat er vanuit die hoek eens een flinke aanslag zou komen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215941119
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoe heeft "mainstream media" nou weer "blood on its hands"?
Dat lijkt me ook vrij ver gezocht.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:19:24 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215941129
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Aha, waarom viel Breivik dan een eiland vol sociaaldemocratische kinderen aan?
Terroristen kiezen een doelwit waar ze veel schade aan kunnen richten en publiciteit mee kunnen genereren. Dat lukt met een kerstmarkt beter dan met een moskee. In dat laatste geval had dit topic echt nog geen vijf delen gehad…
Omdat Breivik de sociaal democraten verantwoordelijk hield voor de massa migratie in Noorwegen! Dat is toch logisch.
Het zou raar zijn geweest als hij een rechts kinderkamp had aangevallen.
The End Times are wild
pi_215941132
twitter
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:20:14 #123
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215941138
Fascinerend hoe verwarrend deze aanslag uitpakt voor sommige lui :D
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215941140
twitter
pi_215941145
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:49 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ben je de Nederlandse geschiedenis vergeten? Ons rijkdom is gebouwd op andermans bloed, zweet en tranen. Ik snap dat je delulu bent, maar er zijn grenzen.
Sorry, het gaat niet over de Nederlandse geschiedenis.
Intolerant voor intolerantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')