abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 11:00:16 #76
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215940880
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Oke, dan zal ik mijn opmerkingen nuanceren en TRs gaan posten. Ben benieuwd.
Dank je :)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215940885
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef matthijst het volgende:

[..]
Quote eens 3 posts waarin gezegd wordt dat Europa van Arabieren moet worden gezuiverd?
Dat was gisternacht. Zoek het zelf maar terug.
pi_215940886
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:41 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Toch heeft hij wel een punt. Zoals al eerder (een beetje gekscherend) aangehaald overlijden er in Duitsland jaarlijks veel meer mensen door verkeersongelukken. Misschien wel 100x zoveel. Is het dan rationeel om als land ‘ gebukt te gaan’ onder terreurdreiging?
En als er meer zouden overlijden door terrorisme dan door verkeersongelukken (als bijvoorbeeld een aantal aanslagen niet verijdeld zouden worden), dan zou je het ter relativering weer kunnen vergelijken met doden door *insert ziekte*.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215940913
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:57 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Nee, ik doe wat jullie doen. Maar dan met jullie als hoofdrol ipv een moslim.
Nee hoor, niet liegen. Je doet aan whataboutisms.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:03:12 #80
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215940920
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:54 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat mensen lelijke dingen doen ongeacht hun geslacht, religie, afkomst. Ik spiegel jou. Hoe ironisch dat je dan zo reageert.
Rare manier van laten zien.
En ben je een kloon van Perrin, of is dat een fan die elke post van je liked?
Haters everywhere but I don't really care.
  Forum Admin zaterdag 21 december 2024 @ 11:03:17 #81
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215940923
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:02 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Hij heeft zeker wel een punt dat er wel heel makkelijk mensen over een kam worden geschoren hoor.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215940925
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:58 schreef Momo het volgende:

[..]
Het is op vrijwillige basis he, misschien kun je je zelf ook aanbieden als NWS mod.
Done and done.
"Pools are perfect for holding water"
pi_215940926
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:02 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ok.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:03:48 #84
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215940929
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou het dan niet beter zijn dat die aan de wereld verteld dat hij weer moslim is geworden, een paar dagen voor de aanslag?

Sorry hoor maar hier is werkelijk geen touw aan vast te knopen :D
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?

Je weet hoe riskant dat kan zijn.
pi_215940939
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Perrin en ik hebben stiekem woeste seks na alle vuilbakkerij hier.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hij heeft zeker wel een punt dat er wel heel makkelijk mensen over een kam worden geschoren hoor.
Zij. En dank.
pi_215940948
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
De wens om moderatie te zien is wel wat anders dan de contraire man uit te hangen. Het is niet veel anders dan je hond op de stoep laten schijten omdat anderen het ook doen.
Ik zie het meer als een luide opmerking maken over de aanwezigheid van de enorme hoeveelheid stront, terwijl de wijkagent schouderophalend langs loopt.
pi_215940951
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Zijn idolen zoals Wilders waren of zijn allemaal druk bezig om het in een bepaalde hoek te kunnen stoppen. Je leest het zelfs bij zijn soortgenoten in dit topic

Doel bereikt, lijkt me
Zijn doel was dus om zijn idolen zwart te maken, zodat Europa in de volgende verkiezingen overspoeld wordt door migranten uit het Midden-Oosten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215940954
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef Momo het volgende:

[..]
Jij vind het logischer dan hij 8 jaar lang op social media een act heeft gehouden? Zelfs op fok houden mensen een act als dat niet zo lang vol.
Dit soort dingen regelmatig plaatsen, met zijn echte naam en foto erbij?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je weet hoe riskant dat kan zijn.
Hij had kennelijk zo een nws fokker kunnen zijn.
pi_215940964
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Iemand die echt anti - islam is kiest geen kerstmarkt uit als doelwit
Kan je dat wat nader duiden? Vind dit een wat vreemde redenatie maar ik zit ook niet zo goed in het radicaalrechtse gedachtegoed.
pi_215940968
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zijn doel was dus om zijn idolen zwart te maken, zodat Europa in de volgende verkiezingen overspoeld wordt door migranten uit het Midden-Oosten
:') Daar is iets meer voor nodig dan 1x dit.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:06:34 #91
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215940970
AfD'er dus, en niet bepaald de eerste AfD'er die het plan opvatte om Duitsers te vermoorden. :X
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215940980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:54 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat mensen lelijke dingen doen ongeacht hun geslacht, religie, afkomst. Ik spiegel jou. Hoe ironisch dat je dan zo reageert.
Dat is het punt, autochtone Nederlanders hebben dat afgeleerd op een heel klein deel na met psychische problemen.
Nu er een grote trek is naar Europa komen deze afgeleerde middeleeuwse praktijken weer terug.
Maar schijnbaar willen we dat graag in Europa gezien het stemgedrag van -25 - 0 jaar.
Nu het ineens opvalt gaan mensen terugkrabbelen. Ja we dachten dat het allemaal sereen zou blijven.
NEEE je hebt met je naïviteit de verkrachting van je eigen kinderen binnen gestemd.
Vakman pur sang
pi_215940984
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik zie het meer als een luide opmerking maken over de aanwezigheid van de enorme hoeveelheid stront, terwijl de wijkagent schouderophalend langs loopt.
:') de politie / wijkagent ziet lang niet alles. Haalt af en toe wat weg en gaat af op een melding. Dat is nou eenmaal hoe het werkt. Waterdicht? Zeker niet, je leert er mee leven (of niet en je logt lekker uit)
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:08:22 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215940986
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Vreemde dokter.
Hij trekt op een kerstmarkt een bandenspoor omdat hij kritisch is op Duitsland dat zoveel Moslim extremisten toelaat.

We mogen niks uitsluiten. Maar dat zou de grootste mindfuck ooit zijn.
Dat zou hetzelfde zijn om als islam-aanhanger een moskee op te blazen
The End Times are wild
pi_215940988
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:59 schreef matthijst het volgende:

[..]
Quote eens 3 posts waarin gezegd wordt dat Europa van Arabieren moet worden gezuiverd?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:45 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
We moeten in dezen gewoon afwachten.

Maar het probleem is: als deze terrorist dus echt ex-moslim was, maar wél een islamitisch-like aanslag pleegde, dan gaat mijn suggestie voor een verbod op de islam dus ook niet op. Dan is de islam niet per sé de oorzaak, maar de cultuur van mensen uit dat soort landen. En erger: het betreft alle mensen uit die regio('s), wat voor geloof ze ook aanhangen of -hingen.

Ergens klopt dat ook wel met mijn beeld over de islam... die is ooit gesticht om die Arabische stammenstrijd en onderlinge moordlust in te dammen door alle stammen een overkoepelend belang te geven (islam). Dat heeft een tijd gewerkt, zelfs. Probleem is natuurlijk dat de islam inmiddels precies de omgekeerde rol heeft aangenomen: het is een inspiratiebron voor precies het gedrag dat het wou bestrijden.
Blijkbaar zijn alle mensen uit die regio terroristen en/of sympathisanten. Doodnormaal om hier zo'n opmerking neer te plempen. 2x geliked ook.

Maar goed, ik ken jouw postgeschiedenis, dus jij zal hier wel weer geen enkel probleem in zien.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:08:58 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215940994
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:03 schreef matthijst het volgende:

[..]
Hij was zo dapper om tegen de enorme stroom poep-reacties in te roeien de eerste uren na de aanslag. Ik respecteer hem daarvoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215941001
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:00 schreef Akathisia het volgende:

[..]
En als er meer zouden overlijden door terrorisme dan door verkeersongelukken (als bijvoorbeeld een aantal aanslagen niet verijdeld zouden worden), dan zou je het ter relativering weer kunnen vergelijken met doden door *insert ziekte*.
Welnee, het gaat me er niet om, om het te relativeren. Elke dode en elk slachtoffer is er een te veel. Zowel in het verkeer als door terrorisme.

Alleen als het gaat om het inzetten van middelen om bv. slachtoffers te voorkomen kun je je afvragen wat nou het meest effectief is. Plus dat veel mensen heel wat anders voelen dan het daadwerkelijke risico wat ze lopen, wat juist een manier is waarop terrorisme kan werken. Dit heeft vervolgens in een democratie natuurlijk ook politieke gevolgen waarbij een PVV zo groot kan zijn geworden zonder realistische ideeen te hebben.

Zoiets zie je trouwens bij veel meer dingen ... bv vliegen, wat veel veiliger is dan autorijden. Of het gevoel dat criminaliteit zou stijgen of hoog is, terwijl het al heel lang heel laag ligt, etc.
pi_215941006
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is het punt, autochtone Nederlanders hebben dat afgeleerd op een heel klein deel na met psychische problemen.
Nu er een grote trek is naar Europa komen deze afgeleerde middeleeuwse praktijken weer terug.
Maar schijnbaar willen we dat graag in Europa gezien het stemgedrag van -25-0.
Nu het ineens opvalt gaan mensen terugkrabbelen. Ja we dachten dat het allemaal sereen zou blijven.
NEEE je hebt met je naïviteit de verkrachting van je eigen kinderen binnen gestemd.
Nederlanders hebben dat afgeleerd? Hahahaahahah. Haal dat laagje economische zekerheid weg en dan praten we verder. 🤣 de verkrachting van kinderen door Arabieren hier zie ik niet echt, wel door een Benno ofzo.
pi_215941013
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef -XOR- het volgende:
AfD'er dus, en niet bepaald de eerste AfD'er die het plan opvatte om Duitsers te vermoorden. :X
Nee joh, hij was voornamelijk toch echt gewoon ex-moslim, allochtoon, en uit 'die regio'. Dát is wat we moeten benadrukken.
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:10:42 #100
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215941021
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Kan je dat wat nader duiden? Vind dit een wat vreemde redenatie maar ik zit ook niet zo goed in het radicaalrechtse gedachtegoed.
Iemand die anti-islamitisch is zal een islamitisch doelwit kiezen, zoals een moskee. Gelukkig zijn anti-islamieten meestal geen terroristen, dus dat gebeurt niet vaak.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')