Nepfanquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht altijd dat de Top 2000 eerder begon
Ik heb geen perceptie van tijdquote:
Morgen is het Kerst, en dan begint vanaf minuut 1 de Top 2000. heeft verder met de dag van de week niet veel te maken.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen perceptie van tijd![]()
Is het zaterdag? Is het woensdag, ik heb eerlijk gezegd geen idee meer.
Ik dacht altijd dat het om 18 uur om Kerstavond begon, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Morgen is het Kerst, en dan begint vanaf minuut 1 de Top 2000. heeft verder met de dag van de week niet veel te maken.
Die liedjes met veel belletjes erin aan het begin van de lijst horen er niet echt bij.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het om 18 uur om Kerstavond begon, maar dat kan ook aan mij liggen
Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb vanavond een spelletjesavond, de T2000 gaat om twaalf uur wel aan.
Onder voorbehoud:quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ben hier alleen zodat ik mee mag met karaoke
quote:Op dinsdag 24 december 2024 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds verkouden [...] Daardoor nog steeds niet kunnen praten of kunnen zingen.
Da's letterlijk ... een Top 2000quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef Redefine het volgende:
Eerst nog even mijn eigen Top 2000 afluisteren,
quote:
Vanavond 21.30 naar de kerk! Als het goed is ruim op tijd terug voor die andere hoogmisquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Wat zijn de plannen voor vanavond? Bijzonder eten? Kerk? Silent rollerdisco? Harry Potter marathon?
En heb je nog wat nieuws ontdekt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Enne... die heb je volledig afgespeeld/beluisterd
Misschien is het Bart zelf.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, net mijn nummer één gehad. Niet in één keer afgespeeld, want overdag vaak wel de radio aan. Maar onderweg naar werk, op vakantie en in de avond wel verspreid over meerder playlists geluisterd ja.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is een Bazenactiequote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, net mijn nummer één gehad. Niet in één keer afgespeeld, want overdag vaak wel de radio aan. Maar onderweg naar werk, op vakantie en in de avond wel verspreid over meerder playlists geluisterd ja.
Ik vind het de beste tijd. Ook toen het nog 24 uur later begon, het heeft iets, net als de kerstnachtmis (stel ik me zo voor)quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou de Top 2000 best een paar uurtjes eerder kunnen beginnen. Middernacht is toch een vreemde tijd als het niet noodzakelijk is.
Ik vind het ook een mooi begin zo i.c.m. het begin van de kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het de beste tijd. Ook toen het nog 24 uur later begon, het heeft iets, net als de kerstnachtmis (stel ik me zo voor)
Je weet wat je te doen staat: meer Bon Jovi stemmen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou de Top 2000 best een paar uurtjes eerder kunnen beginnen. Middernacht is toch een vreemde tijd als het niet noodzakelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |