Geen verkeerd liedje hoor!quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:12 schreef MielMonteur het volgende:
Hier, Catch the Rainbow in die snobistische lijst. Hoef ik daar niet meer voor op te blijven
Dacht hetzelfde maar dan word ik net gebeld door een collega.. zo alsnog maar opzetten. 3.30 vannacht ga ik toch niet trekkenquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:12 schreef MielMonteur het volgende:
Hier, Catch the Rainbow in die snobistische lijst. Hoef ik daar niet meer voor op te blijven
Nah kan er niet veel mee. Had iets harders tegen het Since You Been Gone aan verwacht (ik ken niet veel van Rainbow)quote:
Na Hunekop heb ik geen genade meer voor Frieslandquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:34 schreef Berkery het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wij werden zaterdag tweede in de Top 2000 Quiz Van Het Noorden. Verloren van een team uit Friesland, dus fuck de TT.
Origineel van Kelly Clarkson is beter.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nah kan er niet veel mee. Had iets harders tegen het Since You Been Gone aan verwacht (ik ken niet veel van Rainbow)
Since You’ve Been Gone is Rainbow-light.quote:Op dinsdag 24 december 2024 13:19 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Nah kan er niet veel mee. Had iets harders tegen het Since You Been Gone aan verwacht (ik ken niet veel van Rainbow)
Heldenquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Na alles uit Volendam heb ik geen genade meer voor Hollandquote:Op dinsdag 24 december 2024 13:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na Hunekop heb ik geen genade meer voor Friesland
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doenquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het wel eens hebt staan playbacken in een gay bar
Nee klopt. Jij zou KARAOKE'nquote:Op dinsdag 24 december 2024 15:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als iets wat ik zou doen
Heel eerlijk? Onder een steen liggen en wachten tot Bartje Paul Elstakje gaat spelen. Wat heb je zelf op het programma?quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Wat zijn de plannen voor vanavond? Bijzonder eten? Kerk? Silent rollerdisco? Harry Potter marathon?
Even afwachten of er mensen gaan eten in de kerk en een Silent Harry Potter marathon doen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Wat zijn de plannen voor vanavond? Bijzonder eten? Kerk? Silent rollerdisco? Harry Potter marathon?
Ik heb een lamp opgehangen, kitrandje aangebracht, stofzuiger door het huis gehaald.quote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Meestal wel puntige opmerkingen, maar niet altijd in de roos.quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:14 schreef Stoorzendert het volgende:
Half DRT is inmiddels aangeschoven hier zie ik
Julbordquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Workingzquote:Op dinsdag 24 december 2024 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Nog minder dan acht uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |