Woke!quote:Op dinsdag 24 december 2024 03:37 schreef PippenScottie het volgende:
Zo, ik ben vast in het juiste bioritme. Hopelijk is het morgen rond deze tijd wat drukker als Rainbowwordt gedraaid.
Op naar een legendarische week
Z'n mix van vorig jaar had wel een fijne glansrol voor het mooiste nummer allertijdenquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb besloten nooit meer vrij te nemen op de 24e. Wat duurt dit onnodig lang allemaal. Ik overwoog net om die oude mixjes van Bartje op te zetten.
Zat Purple Rain erin ja?quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Z'n mix van vorig jaar had wel een fijne glansrol voor het mooiste nummer allertijden
Geef die vrije dag maar aan mij. Genoeg dingen die ik zou kunnen doen, zou me echt niet vervelen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb besloten nooit meer vrij te nemen op de 24e. Wat duurt dit onnodig lang allemaal. Ik overwoog net om die oude mixjes van Bartje op te zetten.
Ik wil hem ook wel hebben jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 10:59 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geef die vrije dag maar aan mij. Genoeg dingen die ik zou kunnen doen, zou me echt niet vervelen.
Mee eens. Zinloze dag dit met ook nog eens zinloos pokkenweer.quote:Op dinsdag 24 december 2024 10:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb besloten nooit meer vrij te nemen op de 24e. Wat duurt dit onnodig lang allemaal.
Molnt Mineurquote:Op dinsdag 24 december 2024 08:56 schreef MielMonteur het volgende:
Nee ik heb nog 4 kerstdagen met familie/schoonfamilie te gaan t/m de 31e, dus ik voorzie weinig shitposten.
Mijn leven gaat te goed
Prima dag, kan nog mooi even dingen doen die er komende week niet van gaan komen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mee eens. Zinloze dag dit met ook nog eens zinloos pokkenweer.
... had ik maar zulke dingen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
kan nog mooi even dingen doen die er komende week niet van gaan komen.
Nog twee in mijn Ziggo dinges opgenomen films die na deze week verwijderd worden. Nou, dan zijn we alweer een dagdeel verder.quote:
Ah, da's al iets herkenbaarderquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nog twee in mijn Ziggo dinges opgenomen films die na deze week verwijderd worden. Nou, dan zijn we alweer een dagdeel verder.
Harteloze Bill... die dingen worden rond 10 januari bezorgdquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Hier ook nog even de laatste kerstkaarten op de bus doen,
Dat duurt nog wel ietsje langer dit jaar, een goede 36 uur vanaf hier.quote:
Gaat wel wennen worden om niet met Van Inkelen te beginnenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ietsje langer dit jaar, een goede 36 uur vanaf hier.
Nee, ik doe ze direct in de juiste brievenbus! Komt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Harteloze Bill... die dingen worden rond 10 januari bezorgd
Wel jammer al zo vroeg, de eerste twee dagen krijg ik er meestal al weinig van mee. Nu ook nog eens nachtdienst op Tweede Kerstdag dus zal pas vanaf de 27e ergens in de middag echt de lijst kunnen volgen. Dan zitten we waarschijnlijk al ergens in de 13xxquote:
Gefeliciteerd, wij werden zaterdag tweede in de Top 2000 Quiz Van Het Noorden. Verloren van een team uit Friesland, dus fuck de TT.quote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Dat is wel minder jaquote:Op dinsdag 24 december 2024 12:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel jammer al zo vroeg, de eerste twee dagen krijg ik er meestal al weinig van mee. Nu ook nog eens nachtdienst op Tweede Kerstdag dus zal pas vanaf de 27e ergens in de middag echt de lijst kunnen volgen. Dan zitten we waarschijnlijk al ergens in de 13xx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |