Al besproken, zie ik…quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het hele artikel een beetje internetvulling, dat vind ik op zich al heel grappig. Maar die laatste infographic springt er wel echt uit. Als deze man datajournalist is, waarom manipuleert hij de data dan?
Sterren komen, sterren gaanquote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er staat al een paar jaar niks meer van voor 1955 in de lijst. Soms is iets gewoon té oubollig.
Ik denk wel dat Elvis nog een paar decennia blijft hangen. Begrijpelijkerwijs.
quote:Op maandag 23 december 2024 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier alles van voor 1955:Moet bij Eartha Kitt altijd aan Community denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik alleen die kerstliederen niet stemmen, maar vooral omdat ik niet op kerstliederen stem. Want met name de eerste heeft meer geld gegenereerd dan 1000 Eras-tours ooit zullen doen. Maar al die andere zou ik zo opschrijven. Al ligt dat vast ook een beetje aan mij.![]()
Staan verder wel leuke pareltjes tussen, maar goed daar hebben we nu ook wel de Evergreen lijst voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op maandag 23 december 2024 14:11 schreef Gretzl het volgende:
Inmiddels via Ticketswap in twee etappes ook een setje kaarten gescoord voor het blokje 25 december 1:00 - 2:00. Dat betekent dus dat mijn officiële Top 2000 cafédebuut al 6 dagen eerder gaat zijn. Zin in!Een uur met Lenny, meer 2024 lijst sfeer kan je niet krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoAll Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op maandag 23 december 2024 14:11 schreef Gretzl het volgende:
Inmiddels via Ticketswap in twee etappes ook een setje kaarten gescoord voor het blokje 25 december 1:00 - 2:00. Dat betekent dus dat mijn officiële Top 2000 cafédebuut al 6 dagen eerder gaat zijn. Zin in!Wel volledig losgaan bij Henk Wijngaard hé!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Jazekerquote:Op maandag 23 december 2024 14:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wel volledig losgaan bij Henk Wijngaard hé!
quote:Op maandag 23 december 2024 14:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een uur met Lenny, meer 2024 lijst sfeer kan je niet krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Onlangs Henk Wijngaard live gezien. Wat een man is dat zegquote:Op maandag 23 december 2024 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nice, Met de vlam in de pijp, lucky bastard
Welke poll?quote:
Beterschap nog!quote:Op zondag 22 december 2024 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop weer bij stem te zijn dinsdag. Woensdag/donderdag verkouden/griep gekregen en ondertussen hoest ik de longen uit mijn lijf en heb ik al 3 dagen niet gesproken. Zij die mij kennen weten dat het lang is. Ja ik praat ook met mezelf ik heb soms advies nodig van een expert.
Leuk begin van de vakantie wel.
quote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef Tussle266 het volgende:
Het was volgens mij serieus bedoeld, maar ik heb hier heel erg om gelachen: https://www.volkskrant.nl(...)tps://www.google.nl/
Ligt een beetje eraan wat we er voor terugkrijgen.quote:Op maandag 23 december 2024 15:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Top 2000 niet meer gedomineerd door nummers uit jaren zestig en zeventig (archive.ph)
quote:Zodra Amerika van Rammstein instart, wordt het volume in het café flink omhoog gedraaid. Medewerkers delen Amerikaanse vlaggetjes uit en bij het refrein wordt er vuurwerk afgestoken. Even later gaan alle telefoonlampjes de lucht in bij Pak maar m'n hand van Nick & Simon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/auxGSBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Mooie pareltjes van de bankzitters, Yves Berendse en nog wat extras van Coldplay en Taylor Zwiftquote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt een beetje eraan wat we er voor terugkrijgen.
quote:De Top 2000 voldoet allang niet meer aan haar doelstelling 'aller tijden' te zijn. De nummers van de jaren zestig liggen er al uit, die van de jaren zeventig bijna. De Top 2000 beweegt dus mee met de generaties waarbij de oude generaties in de loop der tijd afvallen. Met andere woorden: er is geen historische context meer, de Top 2000 is niet méér dan een uitgebreide Top 40.
Ik stel voor om de oude nummers, die bijvoorbeeld langer dan een x aantal jaren bij de eerste 500 prijkten, een vaste plek te geven, bij wijze van eerbetoon. Een soort canon van de popmuziek, een vaste Top 2000-rubriek, als inspiratie voor de jongeren onder ons.
Word dus een 'goede voorouder' (naar het boek van Roman Krznaric) voor de popmuziek en bewaak het immateriële erfgoed. Bach spelen we tenslotte ook nog.
Maria van den Boer, Bilthoven
26 edities geleden stond de lijst ook niet vol met jaren 20 klassiekers hoor, dat was er ook gewoon één. Dat vergeten ze alleen voor het gemak.quote:Op maandag 23 december 2024 16:29 schreef Eightyone het volgende:
Maria praat een beetje als m'n vader, maar dan wat duurder.
Idd, Maria zou eigenlijk gewoon blij moeten zijn dat de lijst thans juist beter in evenwicht is.quote:Op maandag 23 december 2024 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Er staat nu véél meer muziek uit de jaren '60 en '70 in de lijst, dan 20 jaar geleden uit de jaren '40 en '50. Qua vertegenwoordiging van verschillende decennia en generaties doen we het dus eigenlijk beter dan ooit.
Dit zou werkelijk het slechtste idee ooit zijnquote:Ik stel voor om de oude nummers, die bijvoorbeeld langer dan een x aantal jaren bij de eerste 500 prijkten, een vaste plek te geven, bij wijze van eerbetoon. Een soort canon van de popmuziek, een vaste Top 2000-rubriek, als inspiratie voor de jongeren onder ons.
"Dat schorriemorrie van tegenwoordig."quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Maar wss is het zo'n type dat alle moderne muziek bij voorbaat afwijst, zeker als er een beat onder zitNet als Toine Janssen met z'n (hilarische opiniestuk) van alweer 9 jaar geleden.
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?quote:Op maandag 23 december 2024 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Als er iets in de muziek niet werkt is het wel nummers opdringen aan andere mensen.
Lmaoquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?
Hardop gelachenquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?
Nicequote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Dit moet in de OP.quote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Picsquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker hoor! Er komt nog eens een dag dat jullie geweerd worden om het eerlijk te houden.quote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Doet nu een jaar 4-6 doordeweeks en gaat vanaf januari de weekendochtendshow doenquote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
wth is eigenlijk Tannaz Hajeby? nooit van gehoord
Jullie zijn opperbazen. Trots op julliequote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
In dat geval, neequote:Op dinsdag 24 december 2024 08:52 schreef alopio het volgende:
Is iedereen er klaar voor! Fitte typevingers, voldoende slaap gepakt, gifjes klaar,
Internetbundel verhoogd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |