26 edities geleden stond de lijst ook niet vol met jaren 20 klassiekers hoor, dat was er ook gewoon één. Dat vergeten ze alleen voor het gemak.quote:Op maandag 23 december 2024 16:29 schreef Eightyone het volgende:
Maria praat een beetje als m'n vader, maar dan wat duurder.
Idd, Maria zou eigenlijk gewoon blij moeten zijn dat de lijst thans juist beter in evenwicht is.quote:Op maandag 23 december 2024 16:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Er staat nu véél meer muziek uit de jaren '60 en '70 in de lijst, dan 20 jaar geleden uit de jaren '40 en '50. Qua vertegenwoordiging van verschillende decennia en generaties doen we het dus eigenlijk beter dan ooit.
Dit zou werkelijk het slechtste idee ooit zijnquote:Ik stel voor om de oude nummers, die bijvoorbeeld langer dan een x aantal jaren bij de eerste 500 prijkten, een vaste plek te geven, bij wijze van eerbetoon. Een soort canon van de popmuziek, een vaste Top 2000-rubriek, als inspiratie voor de jongeren onder ons.
"Dat schorriemorrie van tegenwoordig."quote:Op maandag 23 december 2024 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Maar wss is het zo'n type dat alle moderne muziek bij voorbaat afwijst, zeker als er een beat onder zitNet als Toine Janssen met z'n (hilarische opiniestuk) van alweer 9 jaar geleden.
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?quote:Op maandag 23 december 2024 16:57 schreef Cassa95 het volgende:
Als er iets in de muziek niet werkt is het wel nummers opdringen aan andere mensen.
Lmaoquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?
Hardop gelachenquote:Op maandag 23 december 2024 17:00 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel mensen vorig jaar op The National hebben gestemd om er maar van af te zijn?
Nicequote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Dit moet in de OP.quote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
@:gretzl @:scorpion_17 @:mexicanobakker en ik hebben de eer van dit topic hoog gehouden door in een bomvol Lebowski van 40 teams de Top 2000 Quiz te winnen.
We hadden drie vragen fout (117/120) en eentje ging over Coldplay, dus die telt niet
Picsquote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Lekker hoor! Er komt nog eens een dag dat jullie geweerd worden om het eerlijk te houden.quote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
Doet nu een jaar 4-6 doordeweeks en gaat vanaf januari de weekendochtendshow doenquote:Op maandag 23 december 2024 23:29 schreef Koen66 het volgende:
wth is eigenlijk Tannaz Hajeby? nooit van gehoord
Jullie zijn opperbazen. Trots op julliequote:Op maandag 23 december 2024 23:53 schreef PippenScottie het volgende:
In dat geval, neequote:Op dinsdag 24 december 2024 08:52 schreef alopio het volgende:
Is iedereen er klaar voor! Fitte typevingers, voldoende slaap gepakt, gifjes klaar,
Internetbundel verhoogd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |