Zal wel extra veel rondvragen stellen dit jaarquote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje egoïstisch van je, maar omdat je er ‘s avonds bij bent zie ik het door de vingers.
Ik ben nog steeds niet af, echte professionalquote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent nog niet af met Whamageddon?
Ik heb hem nog nooit zo vaak gehoord als dit jaar geloof ik. Het helpt niet dat iedereen het concept inmiddels kent.
die storm waait buiten lekker door welquote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voel je vrij om wat wind te zaaien
We zitten eerst hier nog!quote:
Onder andere Common Peoplequote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil nog wel een feitje delen, als er toch storm moet blazen: er stonden op de keuzelijst 152 albumversies, daarvan hebben 121 liederen het gehaald. Desondanks staan er in de eindlijst toch 149 albumversies. Anders gezegd: ook dit jaar krijgen we er dus een paar cadeau.
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.quote:
Ah, dan heeft mijn Glory Box (Albumversie) stem geholpen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.
Die is ook neu inderdaad. Zou wel grappig zijn als het zo ver doorgevoerd wordt, maar dat zal wel niet. Ook Walk This Way en The Way You Make Me Feel zie ik ertussen staan. Die waren ook allebei met zekerheid geen Albumversie 3 weken geleden.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, dan heeft mijn Glory Box (Albumversie) stem geholpen.
Ik zie ook Road to Mandalay (Albumversie), krijgen we dan ook de hidden track erbij?
Ahhhh op die fietsquote:Op zondag 22 december 2024 23:17 schreef Viv het volgende:
[..]
We zitten eerst hier nog!
MUZ / 3FM Serious Request 2024 - Glazen Huis Zwolle #5322 Op naar miljoenen
Vorig jaar ook al weer een stuk beter toch?quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Apart dat SR opeens weer zo goed loopt na jaren in de marge
quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Ja, sinds ze weer in een Glazen Huis zitten, gaat het weer steeds beter!quote:Op zondag 22 december 2024 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al weer een stuk beter toch?
Ik was er vrijdagavond nog langs gegaan. Leuke sfeer, maar niet super druk. Wel fijn dat het qua donaties goed looptquote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Zwollequote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Een Nederlands doel scheelt al, kan men daar niet op zeuren.quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Glazen huis gecombineerd met doel waar mensen meer feeling mee hebben zal het hem wel doenquote:Op maandag 23 december 2024 06:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een Nederlands doel scheelt al, kan men daar niet op zeuren.
En kinderen slaat ook aan.
Wat was de reden om er erg om te lachen?quote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef Tussle266 het volgende:
Het was volgens mij serieus bedoeld, maar ik heb hier heel erg om gelachen: https://www.volkskrant.nl(...)tps://www.google.nl/
Nou ja, ik vind het hele artikel een beetje internetvulling, dat vind ik op zich al heel grappig. Maar die laatste infographic springt er wel echt uit. Als deze man datajournalist is, waarom manipuleert hij de data dan?quote:Op maandag 23 december 2024 09:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was de reden om er erg om te lachen?
Het lijkt me een feitelijk juist artikel…
Over elke niche waar je zelf veel van af weet, zijn er zoveel artikelen te vinden die je zelf internetvulsel vind.quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het hele artikel een beetje internetvulling, dat vind ik op zich al heel grappig. Maar die laatste infographic springt er wel echt uit. Als deze man datajournalist is, waarom manipuleert hij de data dan?
Je eerste punt is natuurlijk waar. Het doet er ook niet zoveel toe wat ik ervan vind natuurlijk, want ik ben helemaal de doelgroep voor dit artikel niet.quote:Op maandag 23 december 2024 10:12 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Over elke niche waar je zelf veel van af weet, zijn er zoveel artikelen te vinden die je zelf internetvulsel vind.
Wat is er gemanipuleerd? Ik zou dit zelf anders doen, aangezien een gemiddelde tonen over de genoteerde jaren een vrij scheef beeld kan geven van 'aller tijden'. Bijvoorbeeld voor een Avond die met notering 428 begon. Maar bij elke gekozen metric vallen er nummers uit de top 10 waar je een punt voor kan maken. Feit blijft dat in de hoogste regionen de 70s het beste scoren, al had je daar ook de huidige top 10 voor kunnen pakken.
Ja natuurlijk, ik kan ook concluderen dat de jaren 80 het minst populair zijn en als bewijs de huidige top 17 aandragen.quote:Op maandag 23 december 2024 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je eerste punt is natuurlijk waar. Het doet er ook niet zoveel toe wat ik ervan vind natuurlijk, want ik ben helemaal de doelgroep voor dit artikel niet.
Het gemarkeerde is wat ik bedoelde. Gemanipuleerd was misschien niet het juiste woord, want op zich klopt het, maar hij pakt wel precies die kers eruit die zijn taart lekker maakt. Niet de huidige top 10, niet de totaallijst, maar die variant waarin zijn punt er het lekkerst uitkomt. Ik kan daar zelf heel erg om lachen.
Je kan ook zeggen 2021 is het populairste jaar van de '20s en dan wijzen op Dermot op plek 6. Op zich is het waar, maar wel omdat je precies dat eruit pakt wat je het lekkerst uitkomt.
Wauw, oudste nummers uit de lijst van Elvis Presley..quote:Op maandag 23 december 2024 09:15 schreef Tussle266 het volgende:
Het was volgens mij serieus bedoeld, maar ik heb hier heel erg om gelachen: https://www.volkskrant.nl(...)tps://www.google.nl/
Waar je om lacht, is in feite het feit dat nieuws altijd hetgene is wat de schrijver er van maakt.quote:Op maandag 23 december 2024 10:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je eerste punt is natuurlijk waar. Het doet er ook niet zoveel toe wat ik ervan vind natuurlijk, want ik ben helemaal de doelgroep voor dit artikel niet.
Het gemarkeerde is wat ik bedoelde. Gemanipuleerd was misschien niet het juiste woord, want op zich klopt het, maar hij pakt wel precies die kers eruit die zijn taart lekker maakt. Niet de huidige top 10, niet de totaallijst, maar die variant waarin zijn punt er het lekkerst uitkomt. Ik kan daar zelf heel erg om lachen.
Je kan ook zeggen 2021 is het populairste jaar van de '20s en dan wijzen op Dermot op plek 6. Op zich is het waar, maar wel omdat je precies dat eruit pakt wat je het lekkerst uitkomt.
Het is inderdaad een beetje onbenullig om extra ‘bewijs’ te leveren voor een artikel met een vrij hoog Water is nat/Gras is groen/Priske kan er geen reet van-gehalte. Natuurlijk neemt nieuwe muziek geleidelijk een meer prominente plaats in de lijst in.quote:Op maandag 23 december 2024 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het hele artikel een beetje internetvulling, dat vind ik op zich al heel grappig. Maar die laatste infographic springt er wel echt uit. Als deze man datajournalist is, waarom manipuleert hij de data dan?
Er staat al een paar jaar niks meer van voor 1955 in de lijst. Soms is iets gewoon té oubollig.quote:Op maandag 23 december 2024 11:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wauw, oudste nummers uit de lijst van Elvis Presley..
Hier alles van voor 1955:quote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er staat al een paar jaar niks meer van voor 1955 in de lijst. Soms is iets gewoon té oubollig.
Ik denk wel dat Elvis nog een paar decennia blijft hangen. Begrijpelijkerwijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik alleen die kerstliederen niet stemmen, maar vooral omdat ik niet op kerstliederen stem. Want met name de eerste heeft meer geld gegenereerd dan 1000 Eras-tours ooit zullen doen. Maar al die andere zou ik zo opschrijven. Al ligt dat vast ook een beetje aan mij.All Day I Dream About Stemlijsten
Ja Elvis is tijdloosquote:Op maandag 23 december 2024 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er staat al een paar jaar niks meer van voor 1955 in de lijst. Soms is iets gewoon té oubollig.
Ik denk wel dat Elvis nog een paar decennia blijft hangen. Begrijpelijkerwijs.
quote:Op maandag 23 december 2024 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier alles van voor 1955:Rock Around the Clock zou ik zo opnemen in mijn stemlijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik alleen die kerstliederen niet stemmen, maar vooral omdat ik niet op kerstliederen stem. Want met name de eerste heeft meer geld gegenereerd dan 1000 Eras-tours ooit zullen doen. Maar al die andere zou ik zo opschrijven. Al ligt dat vast ook een beetje aan mij.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op maandag 23 december 2024 12:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier alles van voor 1955:Is dat alles op de voorkeuzelijst van voor 1955? Vreemd dat Vera Lynn al is afgevoerd dan, die stond een jaar of 10 geleden nog in de Top 2000. Dat is meteen ook de enige écht oude plaat die ik eventueel zou overwegen, een van de favoriete nummers van mijn opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik alleen die kerstliederen niet stemmen, maar vooral omdat ik niet op kerstliederen stem. Want met name de eerste heeft meer geld gegenereerd dan 1000 Eras-tours ooit zullen doen. Maar al die andere zou ik zo opschrijven. Al ligt dat vast ook een beetje aan mij.
Dit is alles. De enige Vera komt uit Middelburg.quote:Op maandag 23 december 2024 12:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat alles op de voorkeuzelijst van voor 1955? Vreemd dat Vera Lynn al is afgevoerd dan, die stond een jaar of 10 geleden nog in de Top 2000. Dat is meteen ook de enige écht oude plaat die ik eventueel zou overwegen, een van de favoriete nummers van mijn opa.
Sterren komen, sterren gaan...quote:
Elvis is al gegaan.quote:Op maandag 23 december 2024 12:56 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Sterren komen, sterren gaan...
Als ie nog leefde, zal ie inmiddels ook al wel dood zijn, jaquote:
Dat probeer ik ouderen in de omgeving ook weleens uit te leggen als ze lopen te foeteren dat de Top 2000-stemmers van tegenwoordig écht geen verstand van muziek hebben. Tevergeefs.quote:Op maandag 23 december 2024 13:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Maar mensen, 1955 is al 70 jaar geleden, he?
Op zich nog prima muziek, maar niet onbegrijpelijk dat de gemiddelde radioluisteraar dat wel érg gedateerd vindt klinken. Dat is het namelijk ook
Deze 14 vallen wat mij betreft nog wel mee qua gedateerdheid. Het probleem is vooral ook dat je ze niet een op een kan uitruilen. Ik zou die 14 platen van voor 1955 stuk voor stuk zo inwisselen voor elke bankwarmers en elke suus en freek. Maar zo werkt het natuurlijk niet.quote:Op maandag 23 december 2024 13:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Maar mensen, 1955 is al 70 jaar geleden, he?
Op zich nog prima muziek, maar niet onbegrijpelijk dat de gemiddelde radioluisteraar dat wel érg gedateerd vindt klinken. Dat is het namelijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |