Zal wel extra veel rondvragen stellen dit jaarquote:Op zondag 22 december 2024 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje egoïstisch van je, maar omdat je er ‘s avonds bij bent zie ik het door de vingers.
Ik ben nog steeds niet af, echte professionalquote:Op zondag 22 december 2024 12:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent nog niet af met Whamageddon?
Ik heb hem nog nooit zo vaak gehoord als dit jaar geloof ik. Het helpt niet dat iedereen het concept inmiddels kent.
die storm waait buiten lekker door welquote:Op zondag 22 december 2024 22:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voel je vrij om wat wind te zaaien
We zitten eerst hier nog!quote:
Onder andere Common Peoplequote:Op zondag 22 december 2024 23:14 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil nog wel een feitje delen, als er toch storm moet blazen: er stonden op de keuzelijst 152 albumversies, daarvan hebben 121 liederen het gehaald. Desondanks staan er in de eindlijst toch 149 albumversies. Anders gezegd: ook dit jaar krijgen we er dus een paar cadeau.
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.quote:
Ah, dan heeft mijn Glory Box (Albumversie) stem geholpen.quote:Op zondag 22 december 2024 23:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Glory Box, Earth Song, Run Like Hell, All of Me. Ik denk dat ik ze allemaal wel kan vinden als ik voldoende insomnia heb.
Die is ook neu inderdaad. Zou wel grappig zijn als het zo ver doorgevoerd wordt, maar dat zal wel niet. Ook Walk This Way en The Way You Make Me Feel zie ik ertussen staan. Die waren ook allebei met zekerheid geen Albumversie 3 weken geleden.quote:Op zondag 22 december 2024 23:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, dan heeft mijn Glory Box (Albumversie) stem geholpen.
Ik zie ook Road to Mandalay (Albumversie), krijgen we dan ook de hidden track erbij?
Ahhhh op die fietsquote:Op zondag 22 december 2024 23:17 schreef Viv het volgende:
[..]
We zitten eerst hier nog!
MUZ / 3FM Serious Request 2024 - Glazen Huis Zwolle #5322 Op naar miljoenen
Vorig jaar ook al weer een stuk beter toch?quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Apart dat SR opeens weer zo goed loopt na jaren in de marge
quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Ja, sinds ze weer in een Glazen Huis zitten, gaat het weer steeds beter!quote:Op zondag 22 december 2024 23:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al weer een stuk beter toch?
Ik was er vrijdagavond nog langs gegaan. Leuke sfeer, maar niet super druk. Wel fijn dat het qua donaties goed looptquote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Zwollequote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Een Nederlands doel scheelt al, kan men daar niet op zeuren.quote:Op zondag 22 december 2024 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |