SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
pollLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Als hij het over de danseressen heeft : heurlik!!quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Haern voegen de vrouwen veel toe aan het wk
Uit dat licht
Als het loopt dan is het geweldig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
Volgens Haern voegen de vrouwen veel toe aan het wk
Uit dat licht
Dit is schofterig.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom morgen geen middagsessie? Wtf is dit
DAt is toch ieder WK op de eerste woensdag het geval?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Nice, heb nog genoeg te doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Walkon girls ouwe reus maar die mogen niet meer. Wat een actquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als hij het over de danseressen heeft : heurlik!!
nee meestal de vierde dag van het WKquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
DAt is toch ieder WK op de eerste woensdag het geval?
Stukje rustdagquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
DAt is toch ieder WK op de eerste woensdag het geval?
Akkoordquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
nee meestal de vierde dag van het WK
Fallon Sherrock verliest dit door persoonlijke foutenquote:
Omdat deze wedstrijd te lang doorgaat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
@Coco tsjongejongequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:05 schreef Flitsbezorger het volgende:
@:Coco De poll doet het niet meer!!
Spuitpoep gestopt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:07 schreef Bezsen het volgende:
Het is hier inmiddels 2 uur en ik kijk naar mongolendarts.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Doen alsof je veel te doen hebt
Ik heb tijdrovende hobby'squote:Op dinsdag 17 december 2024 23:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Doen alsof je veel te doen hebt
Goonen is van alle tijden makker, je mag daar gewoon eerlijk over zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:11 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Goonen is van alle tijden makker, je mag daar gewoon eerlijk over zijn
"Ik ga eerst in de middag goonen boys maar daarna kan ik wel weer darten kijken"
Under pressure tudududquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe heeft die Mikkel zich in vredesnaam via de pro tour geplaatst
Maar één keer tot de kwartfinale gekomen (lol).quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe heeft die Mikkel zich in vredesnaam via de pro tour geplaatst
Nierproblemen toch?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
Waarvoor slikt the queen eigenlijk prednison
Hoe komt zulke medische informatie naar buiten eigenlijkquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
Waarvoor slikt the queen eigenlijk prednison
Acteert mr bigstarquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Meikle kan oprotten. Wat een idioot.
Stoppen met roken vriendquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik hoop dat ik niet zoals Koert word als ik ouder ben
Koert wordt niet oud.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik hoop dat ik niet zoals Koert word als ik ouder ben
Staat niet op de bingokaart.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:27 schreef Bezsen het volgende:
Nog even en die commentators gaan het over de metro in London hebben (en het vroege sluiten ervan).
De buik van Plaisier inmiddels welquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Staat de opkomst van Piedurait al op de UNESCO werelderfgoedlijst?
Hij zou het goed doen als kabouter Plop.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:30 schreef Kopiko het volgende:
Laten we blij zijn dat Plaisier geen dansje doet.
Cola zero en een slaappilquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Toastjes brie en een Ierse single malt
Einde mededeling
Paarse Kerstmanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen jullie ook Verstappen vibes van Gian?
Eveneens diarreequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen slapend met de hond naar de dierenarts.
Ik ben benieuwd hoe vaak de kerk de banken moet vervangen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:30 schreef Kopiko het volgende:
Laten we blij zijn dat Plaisier geen dansje doet.
En dartspresentatoren, dan wel -analisten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Blonde mannen moeten geen snorretje laten staan
Pol Nikkelson vond zichzelf heel stoer, maar die stond wel te huilen aan de oche tijdens zijn stoerdoen-act.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Onder de vaste DRT-klant bekend als de griezelbusquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:35 schreef fetX het volgende:
Die Plaisier is niet om aan te gluren.
En z’n darts ook niet.
Uitsmijter Boris Krcmar heeft vooral z'n uitstraling meequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pol Nikkelson vond zichzelf heel stoer, maar die stond wel te huilen aan de oche tijdens zijn stoerdoen-act.
Dat is toch die vreetschuur die tegenwoordig alleen patat met schil verkoopt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier wordt gesponsord door BRAM LADAGE
Ik weet niet of ik nog normaal een Brammetje Speciaal kan vreten met deze info
Tandvleeskanker is geen pretjequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zo praat je niet over de beste patat van Nederlandquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch die vreetschuur die tegenwoordig alleen patat met schil verkoopt?
Patat met schil, zoiets eet ik uit principe al nietquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:40 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zo praat je niet over de beste patat van Nederland
Speciaal hoort met HELA curry en niet met ketchup.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
Juist een podiumspelerquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Choker Plaisier.
Typische vloerspeler.
In de frituur?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:44 schreef Poepz0r het volgende:
Plaisier gaat dit nog omdraaien allen
Mee eensquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Speciaal hoort met HELA curry en niet met ketchup.
Ter info.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja Pietreczko, de Duitse speler met het meest Duitse hoofd.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Speciaal hoort met HELA curry en niet met ketchup.
Ter info.
Oke Heubachquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Patat met schil, zoiets eet ik uit principe al niet.
Daarom een jos brinkiequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:47 schreef fetX het volgende:
Mensen die vragen of je bij een frikandel speciaal curry of ketchup wil moeten tegen de muur.
Zou hij het geprobeerd hebben?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier staart voor zich uit als iemand die moeite had om het vmbo af te maken
Zulke negatieve energie vermijd ik in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:47 schreef fetX het volgende:
Mensen die vragen of je bij een frikandel speciaal curry of ketchup wil moeten tegen de muur.
Niet BLO gedaan hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier staart voor zich uit als iemand die moeite had om het vmbo af te maken
Mensen die het overwegen zijn al af.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zulke negatieve energie vermijd ik in het dagelijks leven
Mensen die speciaal met ketchup bestellen zijn mijn blik niet waard
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q schoolquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorbel, sikje, strakke haartjes, blauwe ogen.
Tot 1985 werd het speciaal onderwijs in Nederland 'buitengewoon lager onderwijs' (BLO) genoemd.quote:
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q school
Ook net zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q school
Stak zn pijl ook altijd in de roosquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijn
Ziet eruit alsof hij een Oostblokland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestivalquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorbel, sikje, strakke haartjes, blauwe ogen.
Wat is er zo bijzonder aan het memoreren aan een schrijver van een absolute bestseller?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Zipportal
@:Hitler
Adolf zou een aanvallende darter zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijn
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tot 1985 werd het speciaal onderwijs in Nederland 'buitengewoon lager onderwijs' (BLO) genoemd.
Ik ben van 1994quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ben denk ik nog maar een jong pikkie vergeleken met jou
The Bunker, grote speler.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Adolf zou een aanvallende darter zijn geweest.
Dubbel 8 als favoriet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Bunker, grote speler.
Niet geschikt voor lange wedstrijden tijdens Sovjettoernooien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Göring leek me meer een darter gezien het postuur.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dodelijk in de afwerking.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Overwinning vieren met een biertje.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Af en toe wat gas er bij.
Ik zie het, hij mist alles nu.quote:
De tap is te ver weg?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wes is normaal juist een podiumbeest.
Dat mag niet van de Werkelijke burgemeester van Poederroijenquote:
Misschien de winnaar van een eetwedstrijdquote:Op woensdag 18 december 2024 00:07 schreef Wereldgozer het volgende:
Uit deze wedstrijd komt niet de WK
Als er een tafel met frikandellen stond konden we de winnaar al wel aanwijzenquote:Op woensdag 18 december 2024 00:08 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Misschien de winnaar van een eetwedstrijd
Tuurlijk wel joh. Iemand van 54 die zich verkleedt om zn eigen onzekerheid te verhullen is meer iets voor de Gay Pride. Uit dat lichtquote:
Flesje wordt morgen dus uitgescheten?quote:Op woensdag 18 december 2024 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
Wes zette zijn hele mond om het flesje toen hij een slok nam boh
quote:Op woensdag 18 december 2024 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja die dubbel 8 was geen sjook. Unlucko draadwerk
In het genre: een pet opzetten om kaalheid te verbergen,quote:Op woensdag 18 december 2024 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Iemand van 54 die zich verkleedt om zn eigen onzekerheid te verhullen is meer iets voor de Gay Pride. Uit dat licht
Sleep well Dagoquote:
Plaisier ook niet.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:22 schreef Poepz0r het volgende:
Wright gaat geen wk worden. Zonde griezelbusgod
Welke hebben we volgens jou, @Doevelaer en @De_Kraam allemaal gehad? Dan update ik hem vanmiddag.quote:Op woensdag 18 december 2024 00:23 schreef wimderon het volgende:
Wanneer komt er een geüpdatete bingokaart @:Gurneyisbestoke?
Gelukkig heb ik wat vrienden die buiten Fok om heel fanatiek de bingo bijhouden;quote:Op woensdag 18 december 2024 08:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welke hebben we volgens jou, @:doevelaer en @:de_kraam allemaal gehad? Dan update ik hem vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |