A slof v nelle each day keeps the doctor awayquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:09 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sow, die vingers schreeuwen VAN NELLE
quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
het duel der kappers. Daar gaan we voor wakker blijven.
Oh nee tochniet
Ik breng Andreas Harrysson-Laszlo Kadar in.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:26 schreef Slobeend het volgende:
De allereerste dartwedstrijd op een WK ooit tussen twee verschillende landen met blauw en geel in de vlag.
Gaffedamme. Stukje huidrot.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft Koert, naast nicotinevingers, een bruin onderbeen?
hopelijk staat plaisier gewoon niet onder spanningquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Hopen dat Plaisier zijn normale niveau haalt en clowntje met 3-0 veegt.
Pray allah
Meh ik betaal wel. Ik heb geen schimmel aan me kut.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Kutschimmelzalf genot op viaplay free @:Dr_Flash
Vaporeonquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Wat is jullie favoriete Pokemon @:coco
Oh ik dacht poke bowlquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Zon nonchalante worp he Plaisierquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
hopelijk staat plaisier gewoon niet onder spanning
druk ligt niet bij hem verdommeeee
Dat is Nico Kurz.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:14 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh ja Pietreczko, de Duitse speler met het meest Duitse hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr Mime godquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |