Eigenlijk zou eentje van deze baas wel leuk zijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:23 schreef Nober het volgende:
Als Sweeting een leg pakt neem ik een UI naar jullie keuze tot 1 februari 2025.
Voor het werk in een hotelletje? -1 voor de heineken +1 voor de camera. Benieuwd wat er op staat.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beregezellig even goed
Welkom in Mercure hotel Zwolle!quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beregezellig even goed
Jawel hoor. Alleen voor die kijk mij nou, ik ben extra special mensen heb ik wel een pittige mening over.quote:Op dinsdag 17 december 2024 17:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Koud bad. Ik dacht altijd dat DRT inclusief was.
Die schijten het bad volquote:Op dinsdag 17 december 2024 20:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen voor die kijk mij nou, ik ben extra special mensen heb ik wel een pittige mening over.
quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:26 schreef Slobeend het volgende:
De allereerste dartwedstrijd op een WK ooit tussen twee verschillende landen met blauw en geel in de vlag.
Jepquote:
Dat valt wel mee, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen voor die kijk mij nou, ik ben extra special mensen heb ik wel een pittige mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |