Zulke negatieve energie vermijd ik in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:47 schreef fetX het volgende:
Mensen die vragen of je bij een frikandel speciaal curry of ketchup wil moeten tegen de muur.
Niet BLO gedaan hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:48 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier staart voor zich uit als iemand die moeite had om het vmbo af te maken
Mensen die het overwegen zijn al af.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zulke negatieve energie vermijd ik in het dagelijks leven
Mensen die speciaal met ketchup bestellen zijn mijn blik niet waard
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q schoolquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorbel, sikje, strakke haartjes, blauwe ogen.
Tot 1985 werd het speciaal onderwijs in Nederland 'buitengewoon lager onderwijs' (BLO) genoemd.quote:
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijnquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q school
Ook net zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zal een dezer dagen ook nog wel een keer aanschuiven om in prins Bernard-Nederlands uit te leggen hoe ie het komend jaar weer gaat proberen op q school
Stak zn pijl ook altijd in de roosquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijn
Ziet eruit alsof hij een Oostblokland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestivalquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorbel, sikje, strakke haartjes, blauwe ogen.
Wat is er zo bijzonder aan het memoreren aan een schrijver van een absolute bestseller?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Zipportal
@:Hitler
Adolf zou een aanvallende darter zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Prins Bernhard zou een goede dartser geweest zijn
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tot 1985 werd het speciaal onderwijs in Nederland 'buitengewoon lager onderwijs' (BLO) genoemd.
Ik ben van 1994quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik ben denk ik nog maar een jong pikkie vergeleken met jou
The Bunker, grote speler.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Adolf zou een aanvallende darter zijn geweest.
Dubbel 8 als favoriet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Bunker, grote speler.
Niet geschikt voor lange wedstrijden tijdens Sovjettoernooien.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Göring leek me meer een darter gezien het postuur.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |