Staat niet op de bingokaart.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:27 schreef Bezsen het volgende:
Nog even en die commentators gaan het over de metro in London hebben (en het vroege sluiten ervan).
De buik van Plaisier inmiddels welquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:29 schreef AllesKaputt het volgende:
Staat de opkomst van Piedurait al op de UNESCO werelderfgoedlijst?
Hij zou het goed doen als kabouter Plop.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:30 schreef Kopiko het volgende:
Laten we blij zijn dat Plaisier geen dansje doet.
Cola zero en een slaappilquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Toastjes brie en een Ierse single malt
Einde mededeling
Paarse Kerstmanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
Krijgen jullie ook Verstappen vibes van Gian?
Eveneens diarreequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen slapend met de hond naar de dierenarts.
Ik ben benieuwd hoe vaak de kerk de banken moet vervangen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:30 schreef Kopiko het volgende:
Laten we blij zijn dat Plaisier geen dansje doet.
En dartspresentatoren, dan wel -analisten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Blonde mannen moeten geen snorretje laten staan
Pol Nikkelson vond zichzelf heel stoer, maar die stond wel te huilen aan de oche tijdens zijn stoerdoen-act.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie vinden jullie nou een echt stoere darter?
Onder de vaste DRT-klant bekend als de griezelbusquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:35 schreef fetX het volgende:
Die Plaisier is niet om aan te gluren.
En z’n darts ook niet.
Uitsmijter Boris Krcmar heeft vooral z'n uitstraling meequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pol Nikkelson vond zichzelf heel stoer, maar die stond wel te huilen aan de oche tijdens zijn stoerdoen-act.
Dat is toch die vreetschuur die tegenwoordig alleen patat met schil verkoopt?quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier wordt gesponsord door BRAM LADAGE
Ik weet niet of ik nog normaal een Brammetje Speciaal kan vreten met deze info
Tandvleeskanker is geen pretjequote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
Plaisier wordt gesponsord door BRAM LADAGE
Ik weet niet of ik nog normaal een Brammetje Speciaal kan vreten met deze info
Zo praat je niet over de beste patat van Nederlandquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is toch die vreetschuur die tegenwoordig alleen patat met schil verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |