abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215911995
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat gaat Trump doen dan als Poetin weigert?
NAVO of de VS zelf in Oekraïne, kernwapens aan de grens, sancties nog meer opvoeren, een hele shitload aan wapens naar Oekraïne.
Vakman pur sang
pi_215912068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2024 21:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kunst, er is niets meer te koop _O-
Dat met die paarden van hitler is een inside joke op de Telegraaf redactie over die bemiddelaar van het teruggeven van gestolen kunst in het criminele circuit. Kunst als betaalmiddel. Hoe heet die man ook al weer, zijn wel podcasts mee gemaakt. Ik herinner mij iets over een aangestoken brand in huis in Brabant. Zal voor je zoeken als je het weten wil. Vond ik echt geweldige inside over hoe nabestaanden hun bezit werd ondergebracht in "culturele bestemmingen". Zitten hele vileine verwijzingen in naar de zaak Pieter Menten.
pi_215912099
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het Kremlin zal die man een reet roesten, die kunnen zeker weigeren.
Alleen gaat de VS de druk enorm snel opvoeren als ze niet gaan zitten.

En uiteindelijk is het de VS en niemand anders dan de VS die de ballen en macht heeft om de situatie te beïnvloeden.
Uiteindelijk is dat een groot probleem voor Europa.
Echt veel ballen laat de VS nu niet zien.
Europa biedt meer steun aan Oekraïne dan de VS.

Een weigering van de VS om Oekraïne te blijven steunen kan er voor zorgen dat Europa zich verder van de VS terug trekt.
En dat is niet in het belang van de VS.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215912123
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Echt veel ballen laat de VS nu niet zien.
Europa biedt meer steun aan Oekraïne dan de VS.

Een weigering van de VS om Oekraïne te blijven steunen kan er voor zorgen dat Europa zich verder van de VS terug trekt.
En dat is niet in het belang van de VS.
Dat zie je totaal niet goed.
Ja als je naar netto geldbedragen kijkt. Maar de werkelijkheid is weerbarstiger
Vakman pur sang
pi_215912141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Euh?
Ik heb je hierboven uitleg gegeven, over die Paarden van Hitler, en kunst als wisselgeld.
pi_215912177
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
NAVO of de VS zelf in Oekraïne, kernwapens aan de grens, sancties nog meer opvoeren, een hele shitload aan wapens naar Oekraïne.

De Navo, noch de VS, gaan troepen loslaten in Oekraïne.

Sancties opvoeren kan, maar dat gebeurt nu al 2 jaar.

Meer wapens...
Eerst zien, dan geloven...

Echt veel troeven om Poetin te dwingen heeft de VS niet.
pi_215912186
Dus. Bukken voor Bert en gaan met die banaan. :)
Heel veel sambal
pi_215912188
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Navo, noch de VS, gaan troepen loslaten in Oekraïne.

Sancties opvoeren kan, maar dat gebeurt nu al 2 jaar.

Meer wapens...
Eerst zien, dan geloven...

Echt veel troeven om Poetin te dwingen heeft de VS niet.
Ach, je zal je verbazen.
Zalig zijn de onwetenden. Ignorance is bliss enzovoort
Vakman pur sang
pi_215912211
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ach, je zal je verbazen.
Zalig zijn de onwetenden. Ignorance is bliss enzovoort
We gaan het zien.
Trump wordt inmiddels gezien als de nieuwe messias..

Hij heeft hoge verwachtingen om waar te maken.

Dat kan Poetin handig gebruiken.
pi_215912221
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_215912236
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
We gaan het zien.
Trump wordt inmiddels gezien als de nieuwe messias..

Hij heeft hoge verwachtingen om waar te maken.

Dat kan Poetin handig gebruiken.
Je moet het ook niet zien als de persoon Trump.
Er komen straks Republikeinen van werelds meest machtige leger en economische grootmacht de VS.
En die zijn klaar met die oorlog en zullen niet afwachten om te reageren.
Je moet ook niet gek opkijken als ze bijvoorbeeld Nukes uitleasen aan Oekraïne als onderhandelingspunt.
Vakman pur sang
pi_215912259
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dus Trump heeft campagne gevoerd met de belofte dat hij alle wapensteun aan Oekraïene stopzet en een einde maakt aan de 'endless wars', maar als hij z'n zin niet krijgt geeft hij juist meer wapens aan Kiev en voert hij de spanningen met Rusland op?

Bijzonder.

Waar baseer je die verwachtingen op?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215912337
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er komen straks Republikeinen van werelds meest machtige leger en economische grootmacht de VS.
Je moet ook niet gek opkijken als ze bijvoorbeeld Nukes uitleasen aan Oekraïne als onderhandelingspunt.
Nogmaals, waar baseer je deze verwachtigen op?

Want ik heb de afgelopen maanden veel geluisterd naar Trump, diens cronies en zijn aanhangers. Hun boodschap was telkens: stop de wapensteun aan Oekraïne, en Zelensky is een oplichter.

De Republikeinen in het Congres probeerde al meermaals steunpaketten aan Oekraïne tegen te houden. De MAGA-beweging heeft helemaal geen zin in een aanvaring met Rusland. Integendeel, ze zijn Rusland juist opvallend gunstig gezind.

Dus die extreem harde lijn die jij voorstelt zou volledig haaks staan op alles waar MAGA voor zegt te staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215912348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 19:54 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Ik heb je hierboven uitleg gegeven, over die Paarden van Hitler, en kunst als wisselgeld.
Denk niet dat het voetvolk je kan begrijpen hier.
pi_215912440
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:11 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Denk niet dat het voetvolk je kan begrijpen hier.
Mensen die de zaak Pieter Menten kennen. Dat zijn curriculum schrijvers van de leraren geschiedenis bijvoorbeeld, die begrijpen dit. Ze maken vaak ruzie historici en filosofen, welke wetenschap de moeder van alle wetenschappen is. Ze kunnen niet zonder elkaar, dat is iets dat vast staat. Dus welk voetvolk wil een samenleving als soldaten. Dwaalt af. In de rubriek Wetenschap loopt een topic over evolutietheorie.
pi_215912607
Die Ka-52 is trouwens door de eigen luchtafweer neergehaald. Geen overlevenden.
pi_215912615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:17 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Mensen die de zaak Pieter Menten kennen. Dat zijn curriculum schrijvers van de leraren geschiedenis bijvoorbeeld, die begrijpen dit. Ze maken vaak ruzie historici en filosofen, welke wetenschap de moeder van alle wetenschappen is. Ze kunnen niet zonder elkaar, dat is iets dat vast staat. Dus welk voetvolk wil een samenleving als soldaten. Dwaalt af. In de rubriek Wetenschap loopt een topic over evolutietheorie.
Kan deze onsamenhangende brij niet in een ander topic. Heeft niks met de oorlog te maken.
pi_215912659
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Kan deze onsamenhangende brij niet in een ander topic. Heeft niks met de oorlog te maken.
Was een antwoord op een vraag, en als je dat gelezen had, staat dat er ook in.

Dus overbodige reactie van je.
pi_215912673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:30 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Was een antwoord op een vraag, en als je dat gelezen had, staat dat er ook in.

Dus overbodige reactie van je.
Ok Henk.
pi_215912724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:31 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ok Henk.
Groetjes naar Belgie! Daar zat Ingrid ondergedoken, ik weet niet of ze die al bij de kladden hebben gegrepen.
pi_215912734
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2024 12:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat me verder nog verbaast is dat je niet dom bent als ik naar je taalgebruik en kennis kijk, zoals bijvoorbeeld een Wantie wel is. Die roept maar wat na. Dus dat maakt het nog vreemder.
Ik ben niet van de nuance, nuance vertroebelt de blik op de werkelijkheid immers alleen maar.

De Russen spelen al eeuwenlang een bijzonder kwalijke rol in de Europese geschiedenis en waar alle, in je voorgaande post vermelde volkeren, inmiddels in vrede met hun buurvolkeren samenleven, voeren de Russen een buitenlandpolitiek alsof we nog altijd in de negentiende eeuw leven. En dan heb ik het nog niet eens over de oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid die nog steeds een vast onderdeel van de Russische buitenlandpolitiek vormen. Het is een volk wat steevast voor oorlogszuchtige en imperialistische dictaturen als staatsvorm kiest, of het nu een tsaar, een communistische partij of een dictator met geldingsdrang is die de Europese en wereldvrede bedreigd. De Russen behoren bij beide wereldoorlogen tot de directe veroorzakers van die oorlogen en hebben daar nooit voor hoeven boeten. Sterker nog; ze hebben de veroverde gebieden na WO II nog decennialang bezet kunnen houden. Desondanks durven de Russen in al hun hypocrisie en ondanks dat ze een dadervolk zijn te beweren dat ze slachtoffer van WO II zijn.

We hebben als westerse wereld na de koude oorlog geprobeerd een vreedzame band met hen op te bouwen, met hen samen te werken en handel met hen te drijven, maar het Russische bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus dient Europa een nieuwe omgangswijze met de Russen te gaan hanteren. Een omgangswijze die naar mijn mening keihard en zonder respect voor Russische mensenlevens dient te zijn. O.a. sancties op de export van medicijnen en medische apparatuur naar een volk wat ziekenhuizen bombardeert zijn wat mij betreft gewoon gerechtvaardigd. Net zoals sancties op machines voor de productie van levensmiddelen en voedsel wat mij betreft gerechtvaardigd zijn.

Is dat racisme? Nee hoor, Russen zijn mensen van hetzelfde vlees en bloed als jou en mij. Maar het is wel een volk dat steevast aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
pi_215912762
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik denk dat ze eerst 2 nukes op Moskou gooien, zodat ze de volle aandacht van Poetin hebben...
pi_215912778
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 20:35 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik ben niet van de nuance, nuance vertroebelt de blik op de werkelijkheid immers alleen maar.

De Russen spelen al eeuwenlang een bijzonder kwalijke rol in de Europese geschiedenis en waar alle, in je voorgaande post vermelde volkeren, inmiddels in vrede met hun buurvolkeren samenleven, voeren de Russen een buitenlandpolitiek alsof we nog altijd in de negentiende eeuw leven. En dan heb ik het nog niet eens over de oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid die nog steeds een vast onderdeel van de Russische buitenlandpolitiek vormen. Het is een volk wat steevast voor oorlogszuchtige en imperialistische dictaturen als staatsvorm kiest, of het nu een tsaar, een communistische partij of een dictator met geldingsdrang is die de Europese en wereldvrede bedreigd. De Russen behoren bij beide wereldoorlogen tot de directe veroorzakers van die oorlogen en hebben daar nooit voor hoeven boeten. Sterker nog; ze hebben de veroverde gebieden na WO II nog decennialang bezet kunnen houden. Desondanks durven de Russen in al hun hypocrisie en ondanks dat ze een dadervolk zijn te beweren dat ze slachtoffer van WO II zijn.

We hebben als westerse wereld na de koude oorlog geprobeerd een vreedzame band met hen op te bouwen, met hen samen te werken en handel met hen te drijven, maar het Russische bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus dient Europa een nieuwe omgangswijze met de Russen te gaan hanteren. Een omgangswijze die naar mijn mening keihard en zonder respect voor Russische mensenlevens dient te zijn. O.a. sancties op de export van medicijnen en medische apparatuur naar een volk wat ziekenhuizen bombardeert zijn wat mij betreft gewoon gerechtvaardigd. Net zoals sancties op machines voor de productie van levensmiddelen en voedsel wat mij betreft gerechtvaardigd zijn.

Is dat racisme? Nee hoor, Russen zijn mensen van hetzelfde vlees en bloed als jou en mij. Maar het is wel een volk dat steevast aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan.
Ophouden te beweren dat West-Europa alleen maar door inteelt in de Europese vorstenhuizen met Rusland verbonden was, zou ook helpen.

Inteelt met het voetvolk de afgelopen decennia, dat geeft ook een andere kijk op de Pravda (en KGB)
pi_215912833
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2024 11:18 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ja heel vreemd, haat voelen voor het misdadige Russische volk dat al eeuwenlang voor ellende zorgt in Europa. 8)7
Die was tegen het zere been :7
pi_215912860
Hey, dit is wel een relevante video van Roman (leuke rus).
Over rascisme én nazi's in rusland. Kijken kindertjes (LXIV?)

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')