De filmpje van Drachinifel is droger.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hij kan weerIs al een tijdje duidelijk dus
Etnische zuivering lijkt me inderdaad een betere benadering. Alles onder genocide schuiven geeft een onduidelijk beeld denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2024 16:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze mogen nog zoveel erkennen. Genocide was en is het niet.
Dit zijn en blijven discussies die gevoerd dienen worden tussen historici en op dat vlak legt de opinie van een parlement geen gewicht in de schaal aangezien het politiek gemotiveerd is.quote:Op woensdag 18 december 2024 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet dat Tsjechië erg belangrijk is, maar het is een land dat enig gewicht in de schaal legt. Jij bent gewoon een anonieme fokker.
De definitie aanpassen is toch toegestaan sinds het Amnesty rapport over Gaza?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:22 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Etnische zuivering lijkt me inderdaad een betere benadering. Alles onder genocide schuiven geeft een onduidelijk beeld denk ik.
Daar gingen de raketten dus heen.quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldltzfdv5c2w
🚀💥 Missile strike on production site of FKP Kombinat "Kamensky", Rostov region
❗️The plant produces rocket fuel and was transferred to 12-hour work shifts back in 2020, - CyberBoroshno
Wie weet, wie weet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vermoed dat Rusland en wellicht China achter heel veel onrust zit, welke nu spelen hier en de rest van Europa. Indirect steunen ze en jutten ze bv Palestijnse organisaties op. Zorgen er bv in Afrika voor dat Nl en Du populair zijn bij mensen smokkelaars. Door propoganda van die mensen proberen ze de EU te ontwrichten. Misschien steunen ze zelfs wel de drugshandel en de mocromaffia in Nl.
Was de ziekte dan wel terminaal?quote:Op woensdag 18 december 2024 10:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik sprak een Rus op telegram die genezen is van terminale longkanker dus ik geloof ze wel hoor! /s
Het zal anders geframed worden om EU dilettanten zoals jou tevreden te stellen.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de natte droom van tankies dat the donny wel ff gaat vertellen dat oekraine maar rap grond weg moet geven, en met z'n magic wand ook ff regelt dat europa daar wel mee akkoord gaat, zie ik niet gebeuren.
Rusland kan onderhandelen niet meer weigeren nu Trumpgod deze heeft aangekondigd. Ik verwacht alleen een assertieve houding van Rusland en weinig bereidheid tot grote concessies aangezien zij leading zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah gezien de zwakte momenteel van de EU zie ik dat nog wel gebeuren als kleine kans.
Zwakte als in, te groot, onvermogen tot grote beslissingen, teveel beperkingen door autonome landen voor echte beslissingen, geen leiderschap.
Oekraïne heeft op een gegeven moment niet veel meer te willen. Rusland is degene die weleens alle onderhandelingen zou kunnen weigeren.
Rusland kan gewoon onderhandelen weigeren.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland kan onderhandelen niet meer weigeren nu Trumpgod deze heeft aangekondigd. Ik verwacht alleen een assertieve houding van Rusland en weinig bereidheid tot grote concessies aangezien zij leading zijn.
Ja, dat is precies het probleem, het rommelen met definities.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
De definitie aanpassen is toch toegestaan sinds het Amnesty rapport over Gaza?
Niet handig om Trump in het openbaar op zijn enorme penis te trappen, en daar dan op te blijven staan.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Rusland kan gewoon onderhandelen weigeren.
Die zijn niets verplicht aan iemand die jij als God ziet.
offtopic maar wanneer kunnen we bluesky embedden hier? Of is die mogelijkheid er nog niet?quote:Op woensdag 18 december 2024 16:58 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/olddogua.bsky.social/post/3ldloiz3pek2b
Daar gaat tanker nummer vier.
Er is een topic in feedback over.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
offtopic maar wanneer kunnen we bluesky embedden hier? Of is die mogelijkheid er nog niet?
Eigenlijk het enige wat me nog bij twitter/X houdt is het direct kunnen lezen heir van de tweets.
Poetin moet wel heel goed mikken wil hij precies op dat kleine pikkie gaan staan..quote:Op woensdag 18 december 2024 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet handig om Trump in het openbaar op zijn enorme penis te trappen, en daar dan op te blijven staan.
Jij mag echt nooit iemand anders dom noemen.quote:Op woensdag 18 december 2024 13:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hij is g gewoon echt dom. Van michealmoore kun je nog zeggen dat het beginnende dementie is, maar Wantue..
quote:Op zondag 13 oktober 2024 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk gewoon toeval dat de Krim in 1954 die chroestjov administratief bij Oekraïne is ondergebracht. En er wonen al eeuwenlang meer Russen dan Oekraïners. Zo zwart wit is het nu ook weer niet. Ook hier is het diffuus en complex.
Euh?quote:Op woensdag 18 december 2024 19:09 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Alle paarden van Hitler terugbezorgd daar waar ze vandaan komen?
Rusland is niet leading. Hoe kom je erbij.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland kan onderhandelen niet meer weigeren nu Trumpgod deze heeft aangekondigd. Ik verwacht alleen een assertieve houding van Rusland en weinig bereidheid tot grote concessies aangezien zij leading zijn.
Terminale kanker bestaat niet meer in Rusland want dat vaccin werkt voor alle soorten kanker beweren die mafklappers daarquote:Op woensdag 18 december 2024 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was de ziekte dan wel terminaal?
Wat gaat Trump doen dan als Poetin weigert?quote:Op woensdag 18 december 2024 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet handig om Trump in het openbaar op zijn enorme penis te trappen, en daar dan op te blijven staan.
Het Kremlin zal die man een reet roesten, die kunnen zeker weigeren.quote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Rusland kan onderhandelen niet meer weigeren nu
Een reden vinden waarom Zelenski hem naaitquote:Op woensdag 18 december 2024 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat gaat Trump doen dan als Poetin weigert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |