Stukje cope gedrag omdat rusland uit Syrie is getrapt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Gehalte mongolen in dit topic is wel erg hoog de laatste tijd. Is dat in opdracht van of is de link naar dit topic rondgegaan op het FvD forum?
Heeft mijn buurvrouw historisch een politieke waarde voor Poetin?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die verkoopt zelfs zijn buurvrouw om punten te halen bij Poetin.
Mickey geeft zijn eigen kinderen weg om de lieve vrede te bewaren.
1 x Boeh! Roepen en je krijgt de kat er ook bij.
Helaas wel. Zelfs 'westerse' merken. De hypermarkten zitten vol met de Chinese Coca-Cola/Pepsi/snacks etc.quote:
Nee. De kat wel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Heeft mijn buurvrouw historisch een politieke waarde voor Poetin?
In sommige regio's zijn er weer voedselbonnen ingevoerd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat laatste valt eigenlijk nog reuze mee. De koopkracht is nog niet aangetast in ieder geval.
PVV en Forum wilden electoraal uit hetzelfde ruifje eten, en dat niet iedereen ontgaan. Ik denk dat het daardoor komt. Dat ze elkaar achter de schermen weer in de haren vliegen, want de SVR speelt alles tegen elkaar uit. Al die anderen ook hoor, doen niet voor elkaar onder.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
Gehalte mongolen in dit topic is wel erg hoog de laatste tijd. Is dat in opdracht van of is de link naar dit topic rondgegaan op het FvD forum?
+ is het daar gezelligquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In sommige regio's zijn er weer voedselbonnen ingevoerd.
Wat voor alternatieve realiteit leef jij joh
Er liep bij mij een verwarde vrouw in de buurt rond.quote:
Ik praat nog met mensen die er wonen via sommige Telegramgroepen en volg wat mensen op social media.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In sommige regio's zijn er weer voedselbonnen ingevoerd.
Wat voor alternatieve realiteit leef jij joh
Drie keer raden waarom Putler het oosten van Oekraïne zo graag onder controle wil houden. Al die luitjes hebben familie in Rusland. Als Oekraïne lid wordt van de EU, en de helft, net als de Polen e.d. hier komt werken voor 1000+ per maand, komen de Russen daar ook achter. En is het Kremlin genaaid.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
239 euro![]()
Als je dan kijkt naar de prijzen in supermarkten in Rusland....
Ik praat ook met mensen die er wonen en volg ook wat mensen op social media en die hebben niet te vreten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik praat nog met mensen die er wonen via sommige Telegramgroepen en volg wat mensen op social media.
Cijfertechnisch ingehaald?quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik praat nog met mensen die er wonen via sommige Telegramgroepen en volg wat mensen op social media.
Cijfertechnisch hebben ze Japan zelfs ingehaald que BBP aangepast op koopkracht.
Nee.... Ik geef nota bene het tonnage in die post: 4.000+ ton. Ongeveer hetzelfde als de 2 andere gezonken tankers.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit kan echt uitlopen tot 1 van de meest gigantische ecologische catastrofes...
Het was ook wel een lek in de beveiliging. De man is voor zijn huis in Moskou omgekomen, waarbij ze een bom in een scooter gestopt hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mwau. Specifiek een generaal uit kunnen schakelen is toch best een compliment waard.
Ik zou wat andere groepen zoeken lieve vriend.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Cijfertechnisch hebben ze Japan zelfs ingehaald que BBP aangepast op koopkracht.
Rusland voert inderdaad al ruim 10 jaar deze oorlog.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, ik zie het momenteel als de enige optie. Het idee dat Rusland hierna iedere paar jaar weer een nieuwe invasie begint, is echt nergens op gebaseerd. Dit is een oorlog die al meer dan 10 jaar gaande is.
Dan praat je met de verkeerde Russen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat laatste valt eigenlijk nog reuze mee. De koopkracht is nog niet aangetast in ieder geval.
Je kan altijd onderhandelen zolang je maar niet verwacht dat Rusland zich aan de afspraken houdt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onderhandelingen zijn dus nooit een optie?
het moet dan ook wel een bijzondere magische wonderwereld zijn in dat koppie van jou of nietquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 21:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat mag best, maar ik vind het bijzonder.
quote:
quote:
quote:
dat Rusland niet betrouwbaar is wil niet zeggen dat je niet kunt onderhandelen, alleen dat je er rekening mee moet houdenquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:33 schreef oheng het volgende:
Hier een artikel met talloze bronnen erin over verdragen die rusland heeft gebroken. Wat maar weer de zinloosheid van het onderhandenen met rusland onderstreept.
Dit in sterk contrast tot de feitenloze oproepen hier tot onderhandelen met rusland want redenen.
Maar hoe was het met je 'investering'?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:35 schreef Nyamuk het volgende:
Dan toch lekker niet. Maar ook niet gaan janken wanneer straks Noord Koreanen de grens met Polen bewaken.
dan zijn de Russen wel echt opquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:35 schreef Nyamuk het volgende:
Dan toch lekker niet. Maar ook niet gaan janken wanneer straks Noord Koreanen de grens met Polen bewaken.
Doe jij dat vaak? Onderhandelen met iemand terwijl je weet dat eventuele afspraken vrijwel zeker gebroken gaan worden?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat Rusland niet betrouwbaar is wil niet zeggen dat je niet kunt onderhandelen, alleen dat je er rekening mee moet houden
Het zal toch moeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:48 schreef oheng het volgende:
[..]
Doe jij dat vaak? Onderhandelen met iemand terwijl je weet dat eventuele afspraken vrijwel zeker gebroken gaan worden?
Bijvoorbeeld omdat de vorige honderden keren men zich niet aan de afspraken hield?
Best wel bijzonder.
Oekraïne heeft zelf de dienstplicht niets een naar 18 verlaagd Sherlock.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zal toch moeten.
Of gewoon doodvechten tot de laatste snik, als je dat liever hebt ook prima hoor, maar met meer wapens kom je er niet. Waarom denk je dat de VS heeft aangedrongen om de dienstleeftijd naar 18 jaar te doen? Oekraïne is zowat op.
Oké dan mag 'ie wat uitzoeken bij Intertoys.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:11 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat Poetin heel graag deze oorlog wil stoppen. Maar niet met gezichtsverlies.
Je zult hem dus iets moeten geven waarmee die thuis kan komen.
Fun fact: er zijn allerlei internationale verdragen over scheepsverkeer.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:04 schreef ExTec het volgende:
Filmpje over de olievervuiling in ruski mir.
[ x ]
Ja, dat zal wel moeten. Je wilt toch dat die oorlog een keer voorbij is, trek dan desnoods weer een ijzeren gordijn op met wapenwedloop. Dat heeft de vorige keer ook gewerkt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:48 schreef oheng het volgende:
[..]
Doe jij dat vaak? Onderhandelen met iemand terwijl je weet dat eventuele afspraken vrijwel zeker gebroken gaan worden?
Bijvoorbeeld omdat de vorige honderden keren men zich niet aan de afspraken hield?
Best wel bijzonder.
Je kunt hier honderden keren feitenvrij beweren dat de russische endsieg nabij is, maar de realiteit is anders, en uit zich in allerlei gebeurtenissen en feiten die jij negeert of niet kunt bevatten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het zal toch moeten.
Of gewoon doodvechten tot de laatste snik, als je dat liever hebt ook prima hoor, maar met meer wapens kom je er niet. Waarom denk je dat de VS heeft aangedrongen om de dienstleeftijd naar 18 jaar te doen? Oekraïne is zowat op.
Ah, kijk, het westen heeft het weer gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat er in de jaren 0 tot 20 weer een diplomatieke puinzooi van is gemaakt doet daar niets aan af.
Men dient dat soort koopkrachtlijsten niet al te serieus nemen. Dit zijn beide niet bepaalde homogene landen en er zijn veel grotere interne koopkrachtverschillen (Moskou - platteland - Tokyo) dan tussen beide landen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik zou wat andere groepen zoeken lieve vriend.
Zelfs een heel slechte propagandist zou het uit zijn of haar hoofd laten om Japan en Rusland met elkaar te vergelijken qua welvaart en welzijn. Het hele idee dat de Russische bevolking meer koopkracht kent dan de Japanse.
Voordat de shit begon stond Japan op plaats 29 op de lijst van koopkrachtpariteit en Rusland op 49. Dat is sindsdien niet bepaald beter geworden.
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, kijk, het westen heeft het weer gedaan.
Dat zeg jij toch?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat er in de jaren 0 tot 20 weer een diplomatieke puinzooi van is gemaakt doet daar niets aan af.
En ik benoem specifiek "het westen"?quote:
Plus een ontplofte generaal.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:27 schreef oheng het volgende:
[..]
Je kunt hier honderden keren feitenvrij beweren dat de russische endsieg nabij is, maar de realiteit is anders, en uit zich in allerlei gebeurtenissen en feiten die jij negeert of niet kunt bevatten.
Zoals vandaag met het zinken van 3 tankers. Normaal gesproken een ramp voor een land, maar voor het instortende rusland is dit gewoon dinsdag.
Nee, je benoemt beide.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En ik benoem specifiek "het westen"?
Een IJzeren Gordijn waaruit automatisch NAVO lidmaatschap voor Oekraïne volgt is een van de weinige oplossingen. Maar Putin weet ook wel dat dat het einde is van zijn imperialistische ambities. rusland is zwakker dan ooit.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel moeten. Je wilt toch dat die oorlog een keer voorbij is, trek dan desnoods weer een ijzeren gordijn op met wapenwedloop. Dat heeft de vorige keer ook gewerkt.
Naja kun je nagaan. Ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 17 december 2024 23:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Plus een ontplofte generaal.
En dan moet 20 december nog aanbreken.
Een anti kanker vaccin. Tegen alle soorten kanker, van huidkanker tot longkanker, die totaal verschillende oorzaken hebben. Waarom zijn mensen zo ontzettend achterlijk? rusland kan niet eens meer genoeg zoutoplossingen produceren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |