SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweestTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor en met jou?quote:
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank
LOL ik moet ook afbetalen, echt tot de max uitgesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest
Maar dat is nog van de oude prestatiebeurs regeling, dus ik kom daar niet onderuit.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest![]()
Ow lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor en met jou?
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank![]()
Ja met mij ook goed hoor![]()
![]()
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zoquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
En in dit geval kwam het dan een beetje lullig overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zo![]()
![]()
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelenTrotste mama van Ambar
Nee dat zal ik niet (bewust) doen iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.![]()
ToTti Frottiquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!![]()
![]()
Ja doe maar, Rutte had het het er ook al over en defensiequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelen
Ik ga straks maar eens hamsteruhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.Trotste mama van Ambar
Whehe neuh. Zo eerst weer ff wat drinken. Zit te twijfelen tussen koffie en thee.quote:
Koffie voelde net weer ff wat minder goed in de maag, maar ik denk dat een 2e iets beter zal gaan.![]()
De vrouwen denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.![]()
Leuk wel. Ik kan niet recht schieten of mikken of auto rijden.quote:Trotste mama van Ambar
Ja je moet niet getriggerd raken van de trigger te raken en iemand volkomen naar de klote te schieten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.![]()
Gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk wel. Ik kan niet recht schieten of mikken of auto rijden.![]()
Gaat voor iedereen jonger dan 40 niet lukken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet niet getriggerd raken van de trigger te raken en iemand volkomen naar de klote te schieten.Trotste mama van Ambar
Niks mis met een bakkie theequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh. Zo eerst weer ff wat drinken. Zit te twijfelen tussen koffie en thee.
Koffie voelde net weer ff wat minder goed in de maag, maar ik denk dat een 2e iets beter zal gaan.![]()
![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een leger jonge vrouwen inzetten om tegen de Russische patriarchy te strijden.
Maar goed, ik weet niet of schreeuwen en huilen zal helpen tegen die soldaten.![]()
owh ik had toch nog wat maanden over om als aflossingsvrij in te zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelen
Gelijk gedaan want die rente is geen drol, kan beter dat geld op mijn beleggingsrekening zetten en het nog meer uitstellen om af te betalen
Onderschat vrouwen niet die ongesteld moeten worden
Trotste mama van Ambar
Schrikt wel af hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Gewoon een leger jonge vrouwen inzetten om tegen de Russische patriarchy te strijden.
Maar goed, ik weet niet of schreeuwen en huilen zal helpen tegen die soldaten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen geen leger barista's er op af sturen, want die sluiten zich zo bij de Russen aan.![]()
![]()
Spijtig dat ze hierdoor ook onze activiteit (en opbrengst) afpakken. Onze cliënten werken graag aan het oud papier: fysiek bezig zijn in de buitenlucht, contact met de mensen die bijna constant papier aanbrengen en het brengt ook nog een centje extra op voor onze werking.
Een kwajongensstreek met grote gevolgen voor ons en niet te vergeten voor zoveel mensen die hun oud papier steeds naar ons brachten. Hopelijk vinden we snel een duurzame oplossing.
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Was het brandstichting ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spijtig dat ze hierdoor ook onze activiteit (en opbrengst) afpakken. Onze cliënten werken graag aan het oud papier: fysiek bezig zijn in de buitenlucht, contact met de mensen die bijna constant papier aanbrengen en het brengt ook nog een centje extra op voor onze werking.
Een kwajongensstreek met grote gevolgen voor ons en niet te vergeten voor zoveel mensen die hun oud papier steeds naar ons brachten. Hopelijk vinden we snel een duurzame oplossing.
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'![]()
![]()
Hmmms ok ik kreeg dus een nieuw milieupasje van de gemeente.
Nu had ik al eens geklaagd dat ze die vakken van de containers kleiner hadden gemaakt, er kan dus zeg maar een minizakje in,
Maar uiteraard nu gaan ze dus rekenen per keer
https://www.katwijk.nl/wo(...)elen/restafvaltarief
Dat bovenop 220 euro die ze al per jaar vragen.
1,31 per (mini)zakje dus die je in de container gooit.
Vind het best een hoop geld nog eigenlijk.
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.Do what you love, love what you do!![]()
Hier hebben ze laatst de containers opgehaald en nu moeten we ook alles in een ondergrondse container dumpen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef kree het volgende:
Nu had ik al eens geklaagd dat ze die vakken van de containers kleiner hadden gemaakt, er kan dus zeg maar een minizakje in,
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.
We zitten ook met jaarlijkse kosten (wat PMD en groen afval dekt) en kosten per leging.
De grijze containers van 240 liter waren een tientje per keer, en de ondergrondse kosten nu een knaak per zak van 60 liter.
¤1,30 voor een kleine zak (30 liter?) klinkt niet raar. Wel is het erg onhandig voor als je grotere spullen kwijt moet.![]()
nou dit staat los nog van afvalstoffenheffing natuurlijk waar ook riool. bij zit en dat is ook nog 600 per jaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
220 per jaar is een schijntje voor afvalverwerking, wat zit je te klagenDo what you love, love what you do!![]()
Koopjequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef kree het volgende:
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.Trotste mama van Ambar
Echt hequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
220 per jaar is een schijntje voor afvalverwerking, wat zit je te klagen![]()
Je kon bij ons het pasje 2x scannen en dan krijg je een grotere openingTrotste mama van Ambar
nouja of het raar is of niet weet ik niet, zal denk idd wel 30L zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier hebben ze laatst de containers opgehaald en nu moeten we ook alles in een ondergrondse container dumpen.
We zitten ook met jaarlijkse kosten (wat PMD en groen afval dekt) en kosten per leging.
De grijze containers van 240 liter waren een tientje per keer, en de ondergrondse kosten nu een knaak per zak van 60 liter.
¤1,30 voor een kleine zak (30 liter?) klinkt niet raar. Wel is het erg onhandig voor als je grotere spullen kwijt moet.
Niet gewend iig dat ik er dan los per zakje voor moet betalen
Ik was 235 euro per jaar kwijt en dan 1,36 voor grote zak vuilnis 60 liter. En ik had geen groene container, dus dat moest hier ook bij in.Trotste mama van Ambar
En nieuwe gemeente is 270 euro inclusief, maar met betalen losse zakken zou ik goedkoper zijn.Trotste mama van Ambar
ok nou het lijkt op elkaar, behalve dat ik een grote zak niet meer in die ondergrondse container krijg nu.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was 235 euro per jaar kwijt en dan 1,36 voor grote zak vuilnis 60 liter. En ik had geen groene container, dus dat moest hier ook bij in.Do what you love, love what you do!![]()
dat is waar, maar ik betaal natuurlijk huur, dus dat zit daarbij inquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
En Kree betaalt niet eens OZB maar wel klagen
Man3
Woon ik nog redelijk goedkoop hoor, dat ben ik met je eens.Do what you love, love what you do!![]()
Je moet gaan leren afval scheiden, want ik heb mss 20 liter restafval in de maand?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
ok nou het lijkt op elkaar, behalve dat ik een grote zak niet meer in die ondergrondse container krijg nu.Trotste mama van Ambar
weet ik, moet zeggen heb daar niet echt onwijs op gelet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet gaan leren afval scheiden, want ik heb mss 20 liter restafval in de maand?
Zal beter mijn best doen volgend jaar (goed voornemen)
Sinds mijn verhuizing (nou ja, nadat ik nieuwe meubels e.d. had gekocht en de verpakkingsmaterialen daarvan had weggegooid) heb ik eigenlijk nauwelijks restafval meer.![]()
Als mensen beter scheiden, wordt de afvalstofheffing minder hoog in de volgende jarenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, moet zeggen heb daar niet echt onwijs op gelet.
en wordt zeker de kosten van het dumpen van restafval lager
Trotste mama van Ambar
Nadat je gestopt bent met roken?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:35 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, moet zeggen heb daar niet echt onwijs op gelet.
![]()
hahahaha, nou ik zal je zeggen, ik kon nog weer slofje krijgen (of althans werd me aangeboden door collega) toen ik op het punt stond van, kap er maar mee als die vorige slof op is)quote:
Dus ok dat waren weer 10 pakjes, dat is 2 maand geleden ofzo, nu heb ik er nog 2 over.
Dus het is een beetje door mijn hoofd geschoten om er wel mee te stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
De GFT container staat 500 meter verderop, en de papier 500 meter de andere kant opquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mensen beter scheiden, wordt de afvalstofheffing minder hoog in de volgende jarenen wordt zeker de kosten van het dumpen van restafval lager
![]()
![]()
Ik heb een prullenbak van 3x20 liter voor oud papier, rest en plastic. Emmertje met deksel voor de gfte en tassen voor statiegeld en glas.
En zeker in de zomer als je gfte scheidt en niet je rest stopt en je emmertje regelmatig leegt, heb je geen vliegjes en je hoeft niet constant je zak te vervangen.Trotste mama van Ambar
Tja. Moet je in een linkse gemeente gaan wonen, die zorgen dat afvalscheiden makkelijk is. Ik heb namelijk in een straal van 500 m alles x 3quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De GFT container staat 500 meter verderop, en de papier 500 meter de andere kant op
Trotste mama van Ambar
Gewoon in het nieuwe jaar stoppenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha, nou ik zal je zeggen, ik kon nog weer slofje krijgen (of althans werd me aangeboden door collega) toen ik op het punt stond van, kap er maar mee als die vorige slof op is)
Dus ok dat waren weer 10 pakjes, dat is 2 maand geleden ofzo, nu heb ik er nog 2 over.
Dus het is een beetje door mijn hoofd geschoten om er wel mee te stoppen.![]()
![]()
ja is wel waar, moet er beetje meer mijn best voor doen om het toch te scheiden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als mensen beter scheiden, wordt de afvalstofheffing minder hoog in de volgende jarenen wordt zeker de kosten van het dumpen van restafval lager
Hoewel ik ook denk van ja was er laatst een recycling bedrijf failliet omdat alle bedrijven gewoon nieuw bestellen in China omdat dat goedkoper is.
OK wat gebeurt er dan met al dat met moeite gescheiden afval?
Alsnog de oven in (sterker hoorde ze importeren dit rest afval om die paar energiecentrales mee te laten draaien)
Dat is dan geen eerlijk verhaal natuurlijk en daarom vooral denk ik dan ook, fuck it maarDo what you love, love what you do!![]()
het is wel een mooi doel natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon in het nieuwe jaar stoppenDo what you love, love what you do!![]()
Noem je de pvda nu rechts? De pvda-burgermeester heeft afvalstoffenbeleid persooonlijk overruledquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja. Moet je in een linkse gemeente gaan wonen, die zorgen dat afvalscheiden makkelijk is. Ik heb namelijk in een straal van 500 m alles x 3
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2024 09:42:14 ]![]()
Van gfte wordt compost gemaakt, oud papier gaat echt naar een papier fabriek want het proces om te recyclen is goedkoper dan nieuw hout aanvoeren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja is wel waar, moet er beetje meer mijn best voor doen om het toch te scheiden.
Hoewel ik ook denk van ja was er laatst een recycling bedrijf failliet omdat alle bedrijven gewoon nieuw bestellen in China omdat dat goedkoper is.
OK wat gebeurt er dan met al dat met moeite gescheiden afval?
Alsnog de oven in (sterker hoorde ze importeren dit rest afval om die paar energiecentrales mee te laten draaien)
Dat is dan geen eerlijk verhaal natuurlijk en daarom vooral denk ik dan ook, fuck it maarTrotste mama van Ambar
Dude grapjesquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Noem je de pvda nu rechts? De pvda-burgermeester heeft afvalstoffenbeleid persooonlijk overruled![]()
Trotste mama van Ambar
maar de grote spullen kunnen naar de gemeentewerf toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
Sinds mijn verhuizing (nou ja, nadat ik nieuwe meubels e.d. had gekocht en de verpakkingsmaterialen daarvan had weggegooid) heb ik eigenlijk nauwelijks restafval meer.
weet eigenlijk niet of ze daar nu ook apart voor heffen per keer? nog niet tegengekomen.Do what you love, love what you do!![]()
nee wacht zo denk ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:42 schreef JustinK het volgende:
Als er een paar dingen misgaan, laten we dan vooral zeggen fuck it en helemaal niks meer doen aan het milieu
Maar vind wel dat ze het goed moeten organiseren en eerst aanpakken bij waar het fout gaat, voor ze ons helemaal aan het eind van het verhaal zitten dingen te scheiden en ze dan vervolgens toch een oven in flikkeren.Do what you love, love what you do!![]()
Kost hier 6 euro per keer, maar niet alles is het waard om daar naar toe te brengen. Soms heb je zooi wat gewoon te groot is voor in zo'n 30 (of 60) liter zakje, maar je wil er ook niet helemaal voor naar de gemeentewerf rijden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
maar de grote spullen kunnen naar de gemeentewerf toch?
weet eigenlijk niet of ze daar nu ook apart voor heffen per keer? nog niet tegengekomen.![]()
![]()
Ja maar niet alles gaat fout hequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee wacht zo denk ik ook weer niet.
Maar vind wel dat ze het goed moeten organiseren en eerst aanpakken bij waar het fout gaat, voor ze ons helemaal aan het eind van het verhaal zitten dingen te scheiden en ze dan vervolgens toch een oven in flikkeren.![]()
klopt ja, hmm eens even zoeken, weet niet wat het bij ons kost. zal ook wel wat zijn want moet je ook met dat pasje inquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Kost hier 6 euro per keer, maar niet alles is het waard om daar naar toe te brengen. Soms heb je zooi wat gewoon te groot is voor in zo'n 30 (of 60) liter zakje, maar je wil er ook niet helemaal voor naar de gemeentewerf rijden.Do what you love, love what you do!![]()
vast niet, maar dat viel mij even op uit het nieuws en van wat ik ervan gelezen hebquote:
Okquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:45 schreef kree het volgende:
[..]
vast niet, maar dat viel mij even op uit het nieuws en van wat ik ervan gelezen heb![]()
![]()
Ben toevallig gisteren weer gegaan; ik had een zeer solide (maar beschadigde) tv-meubel waar ik van af wilde, maar het is zonde om voor een stapel planken daar naar toe te rijden en 6 euro te lappen. Gisteren heb ik een inbouwkast in de schuur gesloopt omdat de warmtepompboiler daar komt te staan, en toen kon ik mooi alles in 1x afvoeren.![]()
Ik heb 9 punten op mijn pasje per jaar. Daarvan mag ik dus zelf 9x naar de milieustraatTrotste mama van Ambar
altijd voordeliger om ff op te slaan natuurlijk en dan alles in 1 keer. maar moet je er ook maar weer de ruimte voor hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef ToT het volgende:
Ben toevallig gisteren weer gegaan; ik had een zeer solide (maar beschadigde) tv-meubel waar ik van af wilde, maar het is zonde om voor een stapel planken daar naar toe te rijden en 6 euro te lappen. Gisteren heb ik een inbouwkast in de schuur gesloopt omdat de warmtepompboiler daar komt te staan, en toen kon ik mooi alles in 1x afvoeren.
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen ik nog in Deventer woonde mocht je gratis 1000 kilo per jaar naar de stort brengen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 9 punten op mijn pasje per jaar. Daarvan mag ik dus zelf 9x naar de milieustraat![]()
ik zit even te zoeken, maar op de site van de gemeente Katwijk kan ik niet zo snel vinden of je daar nu voor moet betalen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 9 punten op mijn pasje per jaar. Daarvan mag ik dus zelf 9x naar de milieustraat
lijkt haast van niet.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
In een vorige woonplaats keken ze gewoon ff je auto in, maakten een schatting van hoeveel je per afvalsoort had en lieten je op basis daarvan een bedrag betalen. (Elke soort afval kostte wat anders.)
Je moest wel zorgen dat je een bonnetje kreeg, anders verdween het geld in de zak van de medewerker. Uiteraard kon je alleen contant betalen.
Heb meegemaakt dat ik voor een volle auto aan troep ¤6 moest betalen, en toen ik nog geen uur later met een halfvolle auto met dezelfde soort troep kwam, moest ik ineens ¤12 betalen!![]()
Heer Schotel.quote:![]()
Fijne paarse vrijdag gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier kan je 2 keer per jaar die grote zooi laten ophalen.Geen extra kosten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
In een vorige woonplaats keken ze gewoon ff je auto in, maakten een schatting van hoeveel je per afvalsoort had en lieten je op basis daarvan een bedrag betalen. (Elke soort afval kostte wat anders.)
Je moest wel zorgen dat je een bonnetje kreeg, anders verdween het geld in de zak van de medewerker. Uiteraard kon je alleen contant betalen.
Heb meegemaakt dat ik voor een volle auto aan troep ¤6 moest betalen, en toen ik nog geen uur later met een halfvolle auto met dezelfde soort troep kwam, moest ik ineens ¤12 betalen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
¤450quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel rioolrechten betaal je daar voor?![]()
Twee keer de helft.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kan je 2 keer per jaar die grote zooi laten ophalen.Geen extra kosten.![]()
![]()
Dit ken ik ook uit een andere gemeente,het scheelde enorm wanneer je een medewerker kende.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
Heb meegemaakt dat ik voor een volle auto aan troep ¤6 moest betalen, en toen ik nog geen uur later met een halfvolle auto met dezelfde soort troep kwam, moest ik ineens ¤12 betalen!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja samen met die 2 tietenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt fantastisch!
Moet u de drollen die u niet meer nodig hebt opsturen in een envelop?![]()
![]()
Ik ga weer. Teveel aan mijn hoofd plus vrijdag de dertiende.
Fuck itWerewolf
Doe rustig aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fuck it![]()
![]()
A dit is toch zo schattig
102-jarige Marjorie en Bernie (100) trouwen en breken nieuw wereldrecord: ’Ze houden elkaar jong’
https://www.telegraaf.nl/(...)e-houden-elkaar-jongWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maak je niet te druk om bovennatuurlijke dingen enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fuck it
Hoe minder je er op let, hoe minder je er van merkt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
A dit is toch zo schattig
102-jarige Marjorie en Bernie (100) trouwen en breken nieuw wereldrecord: ’Ze houden elkaar jong’
https://www.telegraaf.nl/(...)e-houden-elkaar-jong![]()
![]()
Raadt eens wie person of the year is?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raadt eens wie person of the year is?![]()
Volgens mij kan dat hier ook, kun je het ergens neerzetten nabij een container.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier kan je 2 keer per jaar die grote zooi laten ophalen.Geen extra kosten.Do what you love, love what you do!![]()
Had gekund.quote:
bijgelovig?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fuck itDo what you love, love what you do!![]()
Mooi toch zoiets?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Orange man!quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raadt eens wie person of the year is?![]()
![]()
Trump.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ikkequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Raadt eens wie person of the year is?Werewolf
Het was gisteren toch al afgefikt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt maar dit is echt wel heel toevallig.![]()
Weet ik wel.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Maak je niet te druk om bovennatuurlijke dingen enzo.
Hoe minder je er op let, hoe minder je er van merkt.Werewolf
En het was brandstichting, dus het was een keuze, dus was het geen ongeluk dat op een notoire ongeluksdag plaats heeft gevonden.![]()
![]()
Reken ik goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alweer?quote:
Amenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
En het was brandstichting, dus het was een keuze, dus was het geen ongeluk dat op een notoire ongeluksdag plaats heeft gevonden.Werewolf
Ben al geweest en ook goed gelukt.quote:
Lekker hequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben al geweest en ook goed gelukt.![]()
![]()
Even de visite naar buiten werken.quote:
Patrick Kluivert uit de selectie zettenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even de visite naar buiten werken.![]()
Ik heb een collega die dus standaard echt niet werkt op vrijdag de 13e...quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt maar dit is echt wel heel toevallig.
Nouja mss ben ik als toch nog wel soort gelovig iemand niet de gene om er wat over te zeggen
Maargoed in die datum specifiek geloof ik dan weer neit.
De brandstichters zijn aangestuurd door duivelse machten.....quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:10 schreef ToT het volgende:
En het was brandstichting, dus het was een keuze, dus was het geen ongeluk dat op een notoire ongeluksdag plaats heeft gevonden.
Oja mss komt het omdat ik (flut)film Tarot heb gekeken op Netflix gister
Maar voor de zekerheid vandaag toch maar vrijgenomemquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een collega die dus standaard echt niet werkt op vrijdag de 13e...
Nouja mss ben ik als toch nog wel soort gelovig iemand niet de gene om er wat over te zeggen
Maargoed in die datum specifiek geloof ik dan weer neit.![]()
![]()
haha nee dat is puur toeval, dacht meer vind het wel ff best na hele week storingsdienstquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar voor de zekerheid vandaag toch maar vrijgenomem. En had nog zooi overuren staan.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee dat is puur toeval, dacht meer vind het wel ff best na hele week storingsdienst. En had nog zooi overuren staan.
![]()
![]()
Is christelijk bijgeloof gebaseerd op de heksensabbat (vrijdag), de 13 zilverlingen voor Judas en dat het getal 13 ook wat symboliek in de hekserij zou hebben. That's all.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb een collega die dus standaard echt niet werkt op vrijdag de 13e...
Maargoed in die datum specifiek geloof ik dan weer neit.
Alles en iedereen wat heks zou kunnen zijn is in de middeleeuwen uitgeroeid en nu heb je gewoon een stel LARPers die met allerlei uiteenlopende rituelen de werkelijkheid naar hun wil te kunnen verdraaien.![]()
Nog plannen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee dat is puur toeval, dacht meer vind het wel ff best na hele week storingsdienst. En had nog zooi overuren staan.
Klagen over een weekje storingsdienstquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
![]()
Best gestoord.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klagen over een weekje storingsdienst“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou je het hier toch over hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Is christelijk bijgeloof gebaseerd op de heksensabbat (vrijdag), de 13 zilverlingen voor Judas en dat het getal 13 ook wat symboliek in de hekserij zou hebben. That's all.
Alles en iedereen wat heks zou kunnen zijn is in de middeleeuwen uitgeroeid en nu heb je gewoon een stel LARPers die met allerlei uiteenlopende rituelen de werkelijkheid naar hun wil te kunnen verdraaien.
Eigenlijk beetje bij toeval, zat een filmpje te kijken op YouTube (kwam in aanbevolen videos). over het boek openbaringen uit de bijbel.
Dus oftewel revelations. (alleen al die naam klinkt soort van interessant)
Maar goed soort voorspellingen voor de toekomst zoals de bijbel dat beschrijft.
Nu heb ik met verbazing zitten kijken, want als zoiets klopt dan zitten we nog niet eens aan het begin van de ellende.
Nu wil ik jullie niet met mijn geloof overtuigen, maar voor wie even tijd heeft, kijk het eens, ben heel benieuwd hoe jullie daar dan over denken.
Bekijk deze YouTube-video
Vond het soort van eng haast
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef kree het volgende:
[..]
nou je het hier toch over hebt.
Eigenlijk beetje bij toeval, zat een filmpje te kijken op YouTube (kwam in aanbevolen videos). over het boek openbaringen uit de bijbel.
Dus oftewel revelations. (alleen al die naam klinkt soort van interessant)
Maar goed soort voorspellingen voor de toekomst zoals de bijbel dat beschrijft.
Nu heb ik met verbazing zitten kijken, want als zoiets klopt dan zitten we nog niet eens aan het begin van de ellende.
Nu wil ik jullie niet met mijn geloof overtuigen, maar voor wie even tijd heeft, kijk het eens, ben heel benieuwd hoe jullie daar dan over denken.
Vond het soort van eng haast![]()
![]()
Ik klaag nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klagen over een weekje storingsdienst. vind storingsdiensten leuk, tis alleen beetje vervelend dat ze 24/7 zijn, maar het was rustig deze week. ben niet echt wakker gebeld in de nacht
Deze al geluisterd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik klaag niet. vind storingsdiensten leuk, tis alleen beetje vervelend dat ze 24/7 zijn, maar het was rustig deze week. ben niet echt wakker gebeld in de nacht
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze al geluisterd?
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Nee niet verdraaien wat ik zeg he? ik vraag jullie mening erover, het is helemaal niks van propaganda.quote:
maar kijk het maar eens, daarna ben ik benieuwd naar jullie meningen. niet vooraf gelijk afkraken
Ik vind het helemaal kutquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet verdraaien wat ik zeg he? ik vraag jullie mening erover, het is helemaal niks van propaganda.
maar kijk het maar eens, daarna ben ik benieuwd naar jullie meningen. niet vooraf gelijk afkraken![]()
Ik heb openbaringen al gelezen dus hoef dit niet te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet verdraaien wat ik zeg he? ik vraag jullie mening erover, het is helemaal niks van propaganda.
maar kijk het maar eens, daarna ben ik benieuwd naar jullie meningen. niet vooraf gelijk afkraken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha nee, hoor hem nu voor het eerst?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze al geluisterd?
Hahaha grappig, wie heeft dat gemaakt?
Opzich qua muziek vind ik het nog goed in elkaar zitten ook
Had je al een mention gestuurd in het topic.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nee, hoor hem nu voor het eerst?
Hahaha grappig, wie heeft dat gemaakt?
Opzich qua muziek vind ik het nog goed in elkaar zitten ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vreselijk leuk jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze al geluisterd?
Bekijk deze YouTube-videoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ja had er zoveel dus heb het vluchtig doorgenomen, maar wie maakte dit dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je al een mention gestuurd in het topic.
tis nog soort van goedDo what you love, love what you do!![]()
qua muziek of zang is er niks mis mee?quote:
Vind het wel best ok gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
Domme grap . heel even geluisterd maar het slaat nergens opquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:30 schreef kree het volgende:
[..]
qua muziek of zang is er niks mis mee?
Vind het wel best ok gemaaktMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nouja of het ergens op slaat is vraag 2, maar qua liedje is het nog professioneel gemixt enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Domme grap . heel even geluisterd maar het slaat nergens op
Ik hou er wel van dit soort dingen
* kree "liked & subscribed".Do what you love, love what you do!![]()
Puzzie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Domme grap . heel even geluisterd maar het slaat nergens op![]()
Have fun ermeequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of het ergens op slaat is vraag 2, maar qua liedje is het nog professioneel gemixt enzo.
Ik hou er wel van dit soort dingen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nog eentje dan.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou wat ik hoor vooral, is dat de productie van het liedje iig goed is?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat hoef je daar niet in te zien gekkie
kan altijd nog andere liedjes met andere teksten, maar om het af te kraken?
neuh niet echt, er zijn slechtere op de radio bij wijze van.Do what you love, love what you do!![]()
owh wacht ff zover was ik nog niet, hebben we een heel fok album?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Nog eentje dan.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
FB / Kledingrektopic - de Songquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
owh wacht ff zover was ik nog niet, hebben we een heel fok album?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je maakt er wel heel veel vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat ik hoor vooral, is dat de productie van het liedje iig goed is?
kan altijd nog andere liedjes met andere teksten, maar om het af te kraken?
neuh niet echt, er zijn slechtere op de radio bij wijze van.![]()
Dit heeft helemaal niets met productie te maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
even de rest van dat kanaal bekijken want er staan ook niet fok dingen op.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FB / Kledingrektopic - de Song
Ben wel benieuwdDo what you love, love what you do!![]()
geen idee ik zie dit net voor het eerst.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je maakt er wel heel veel van![]()
Dit heeft helemaal niets met productie te makenDo what you love, love what you do!![]()
Neem je tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:39 schreef kree het volgende:
[..]
even de rest van dat kanaal bekijken want er staan ook niet fok dingen op.
Ben wel benieuwd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dan nog een keertje, gewoon de zekerheid![]()
Dit heeft helemaal niets met productie te maken , los van wat je van die 'matige grap' vindtquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:40 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee ik zie dit net voor het eerst.![]()
Dat bedoel ik.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik ben een hobbit, want ik maakte zojuist 2e keer ontbijtTrotste mama van Ambar
Moet kunnenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een hobbit, want ik maakte zojuist 2e keer ontbijt![]()
Ook voor Justin?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een hobbit, want ik maakte zojuist 2e keer ontbijt
Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zou wel moeten, natuurlijk
Alleen maar liefde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee? begrijp niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit heeft helemaal niets met productie te maken , los van wat je van die 'matige grap' vindt![]()
Dat bedoel ik.
Het zit muzikaal goed in elkaar, dat bedoel ik?Do what you love, love what you do!![]()
Ja lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil je ook een volkoren beschuitje dan?![]()
![]()
Nee dat bedoel ik juist nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
nee? begrijp niet.
Het zit muzikaal goed in elkaar, dat bedoel ik?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Met gestampte muisjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee joh , Het heeft niets met kwaliteit te maken, het is iets van FOK! : de matige grap , jeweetogquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:47 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha wat bedoel je wel?
ik bemerk negativiteit?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
nee nouja dan zijn we het met elkaar eensquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh , Het heeft niets met kwaliteit te maken, het is iets van FOK! : de matige grap , jeweetog
Ik doelde ook meer op het muzikale als het hele doel of tekst ervan.
En dat vind ik dan nog wel ok
Prima johquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee nouja dan zijn we het met elkaar eens
Ik doelde ook meer op het muzikale als het hele doel of tekst ervan.
En dat vind ik dan nog wel ok
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als de belangrijkste mensen allebei straks 2 weken kerstvakantie hebben, we tot nu toe nog niets kunnen met deel 3 van het project omdat het vastloopt. Hoe groot achten jullie nog de kans dat deel 3 van het project dit jaar afkomt?Trotste mama van Ambar
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de belangrijkste mensen allebei straks 2 weken kerstvakantie hebben, we tot nu toe nog niets kunnen met deel 3 van het project omdat het vastloopt. Hoe groot achten jullie nog de kans dat deel 3 van het project dit jaar afkomt?![]()
Er moet meer gelachen worden.quote:
7quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de belangrijkste mensen allebei straks 2 weken kerstvakantie hebben, we tot nu toe nog niets kunnen met deel 3 van het project omdat het vastloopt. Hoe groot achten jullie nog de kans dat deel 3 van het project dit jaar afkomt?![]()
klein?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Als de belangrijkste mensen allebei straks 2 weken kerstvakantie hebben, we tot nu toe nog niets kunnen met deel 3 van het project omdat het vastloopt. Hoe groot achten jullie nog de kans dat deel 3 van het project dit jaar afkomt?
maar zo gaat dat overal, zeker als het van hogerhand loopt via project teams enzo. de rest die het uitvoert wacht altijd af.Do what you love, love what you do!![]()
100%“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan prima binnen 2 weken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou als je in een groter bedrijf werkt, dan kun je die 2 weken beter in 2 jaar omzetten wss. .quote:
mijn ervaring ermee tot nu toe
Iedereen die wat zou kunnen is op vakantie XDquote:Trotste mama van Ambar
Even samen de schouders eronder en focus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben op vakantiequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen die wat zou kunnen is op vakantie XD![]()
owh dit klinkt heel herkenbaar, komt wel dichtbij zo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
Operatie, uitgevoerd door externen, 'de sfeer verzieken' is niet gelukt gelukkig!Do what you love, love what you do!![]()
Krijgen we nog foto`s?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmmmm.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb wat dickpics voor je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DM!quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb wat dickpics voor je?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: