Gewoon voor de lol ditquote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Danny, gaat het nog goed met je? Ja, ik weet van de tragedie in je leven , maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Hoe gaat het met je vrouw en je dochter? Want daar horen we helemaal niks van.
Lieverd, ik weet dat je mij niet mag. Is je goed recht.quote:
Afgelopen zaterdag was het de dag van de vrijwilliger, misschien iets leuks maken voor de mods, fa's en alle andere vrijwilligers op FOK!?quote:
Ik vind katten juist leuk, zijn vaak lieve beestjes met een eigen wil.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet dat je mij niet mag. Is je goed recht.
Ik ben ook niet echt kapot van jou. En toch vind ik het zo erg wat er is gebeurt.
Ik hoop oprecht dat het wat beter met je gaat en ook met je vrouw en je dochter.
Ik weet hoe het voelt. Nou ja, bijna dan, een geliefde verliezen is niet hetzelfde als een kind verliezen.
En ik weet nu even niet wat nog meer te zeggen.
Speciaal voor jullie allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Katten zijn zo stom. Maar ze zijn ook zo mooi.
Zou het daaraan liggen? Schoonheid, maar geen hersens?
Is dat waar het leven om draait?
Maar ik hoop oprecht dat het nog steeds goed gaat tussen jou en je vrouw.
Laat elkaar nu niet in de steek.
Koester en bescherm elkaar.
Ik ook hoor. Ik heb meer dan dertig jaar katten gehad in mijn woning.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind katten juist leuk, zijn vaak lieve beestjes met een eigen wil.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet dat je mij niet mag. Is je goed recht.
Okquote:Ik ben ook niet echt kapot van jou.
Dat heb je al gedaan. En je hebt zelfs de tijd genomen te reagerenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:56 schreef JimPansje het volgende:
Wat doet deze onzin in FB?
Beter trapt een admin dit naar ONZ of uithoek VER
En die andere bagger staat nog boven aan als aangekondigd topic ook
Eerste gezien en was matig tot slecht, voor deze neem ik niet eens de moeite tot klikken
Nee die foto's doen het al 15 jaar niet meer, dan is het toch lastig om er nog aan te beginnen. Net als Alberto die de park loopt te checken. Maar in een liedje werkt het dan toch alsnog welquote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef APK het volgende:
Wederom helemaal afgeluisterd
En het topic waarop het gebaseerd is heb ik nooit echt doorgelezen
En dan ook nog die eerste reacties in dit topic
Wat een schurftig en harteloos vod ben jij dat je dit zo schrijft. Bah.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Danny, gaat het nog goed met je? Ja, ik weet van de tragedie in je leven , maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Hoe gaat het met je vrouw en je dochter? Want daar horen we helemaal niks van.
Binnenkort een hele liedjesverzameling van Fles' Travelsnacks?quote:
Nou voelde me anders meteen beter na het luisteren van deze opkomende hit!quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou voelde me anders meteen beter na het luisteren van deze opkomende hit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |