Gewoon voor de lol ditquote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Danny, gaat het nog goed met je? Ja, ik weet van de tragedie in je leven , maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Hoe gaat het met je vrouw en je dochter? Want daar horen we helemaal niks van.
Lieverd, ik weet dat je mij niet mag. Is je goed recht.quote:
Afgelopen zaterdag was het de dag van de vrijwilliger, misschien iets leuks maken voor de mods, fa's en alle andere vrijwilligers op FOK!?quote:
Ik vind katten juist leuk, zijn vaak lieve beestjes met een eigen wil.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lieverd, ik weet dat je mij niet mag. Is je goed recht.
Ik ben ook niet echt kapot van jou. En toch vind ik het zo erg wat er is gebeurt.
Ik hoop oprecht dat het wat beter met je gaat en ook met je vrouw en je dochter.
Ik weet hoe het voelt. Nou ja, bijna dan, een geliefde verliezen is niet hetzelfde als een kind verliezen.
En ik weet nu even niet wat nog meer te zeggen.
Speciaal voor jullie allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Katten zijn zo stom. Maar ze zijn ook zo mooi.
Zou het daaraan liggen? Schoonheid, maar geen hersens?
Is dat waar het leven om draait?
Maar ik hoop oprecht dat het nog steeds goed gaat tussen jou en je vrouw.
Laat elkaar nu niet in de steek.
Koester en bescherm elkaar.
Ik ook hoor. Ik heb meer dan dertig jaar katten gehad in mijn woning.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind katten juist leuk, zijn vaak lieve beestjes met een eigen wil.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okquote:Ik ben ook niet echt kapot van jou.
Dat heb je al gedaan. En je hebt zelfs de tijd genomen te reagerenquote:Op woensdag 11 december 2024 17:56 schreef JimPansje het volgende:
Wat doet deze onzin in FB?
Beter trapt een admin dit naar ONZ of uithoek VER
En die andere bagger staat nog boven aan als aangekondigd topic ook
Eerste gezien en was matig tot slecht, voor deze neem ik niet eens de moeite tot klikken
Nee die foto's doen het al 15 jaar niet meer, dan is het toch lastig om er nog aan te beginnen. Net als Alberto die de park loopt te checken. Maar in een liedje werkt het dan toch alsnog welquote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef APK het volgende:
Wederom helemaal afgeluisterd
En het topic waarop het gebaseerd is heb ik nooit echt doorgelezen
En dan ook nog die eerste reacties in dit topic
Wat een schurftig en harteloos vod ben jij dat je dit zo schrijft. Bah.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef Hiddendoe het volgende:
Danny, gaat het nog goed met je? Ja, ik weet van de tragedie in je leven , maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Hoe gaat het met je vrouw en je dochter? Want daar horen we helemaal niks van.
Binnenkort een hele liedjesverzameling van Fles' Travelsnacks?quote:
Nou voelde me anders meteen beter na het luisteren van deze opkomende hit!quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou voelde me anders meteen beter na het luisteren van deze opkomende hit!
Ehhhh waar is twee keer de helft?!quote:Op woensdag 11 december 2024 23:19 schreef summer2bird het volgende:
Leuk Danny, die liedjes. Kan je er ook nog eentje doen van vis een idee, 450 dat is echt fantastisch, een liedje over de bradge, de waterskitrekbaan, het funda topic waar iemand een dildo op het nachtkastje ontdekte bij een funda huis, plantjes in de wasbak,vreemde gebeurtenissen de laatste week en ik heb hulp nodig, de paint topics, de photoshop topics.
Mocht je dit forum ooit ( ) moeten sluiten, wil je dan alsjeblieft een actie doen waar users voor een bedrag een usb stick ofzo kunnen kopen met een back up oid?
Ik denk dat er heel veel geïnteresseerden zouden zijn waaronder ikzelf.
Ben jij wel helemaal goed wijs?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt kapot van jou. En toch vind ik het zo erg wat er is gebeurt.
Ik hoop oprecht dat het wat beter met je gaat en ook met je vrouw en je dochter.
Ik weet hoe het voelt. Nou ja, bijna dan, een geliefde verliezen is niet hetzelfde als een kind verliezen.
En ik weet nu even niet wat nog meer te zeggen.
Speciaal voor jullie allemaal.
Bekijk deze YouTube-video
Katten zijn zo stom. Maar ze zijn ook zo mooi.
Zou het daaraan liggen? Schoonheid, maar geen hersens?
Is dat waar het leven om draait?
Maar ik hoop oprecht dat het nog steeds goed gaat tussen jou en je vrouw.
Laat elkaar nu niet in de steek.
Koester en bescherm elkaar.
Ja, er zijn ook zuurpruimen die nergens de lol van inzien, dat is bekend. Maar dat geeft niet hoor, dat soort mensen moeten er ook zijnquote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 10:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook zuurpruimen die nergens de lol van inzien, dat is bekend. Maar dat geeft niet hoor, dat soort mensen moeten er ook zijn
https://web.archive.org/w(...).fok.nl/topic/570729quote:Op woensdag 11 december 2024 20:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee die foto's doen het al 15 jaar niet meer, dan is het toch lastig om er nog aan te beginnen. Net als Alberto die de park loopt te checken. Maar in een liedje werkt het dan toch alsnog wel
genoten van het kledingrek topic! Maar ik kan allee het eerste topic lezen. Kan topic 2 ook?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:18 schreef BIGGI het volgende:
[..]
https://web.archive.org/w(...).fok.nl/topic/570729
[ afbeelding ]
Alberto ook altijd mooi...: https://web.archive.org/w(...).fok.nl/topic/179332
Dit zou natuurlijk nooit bestaan zonder ai, wie stopt daar nou zoveel tijd en moeite in?quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef Document1 het volgende:
Iedereen kan AI muziek laten maken. Fuck de menselijke creativiteit. Fuck echt iets kunnen, de computer doet het wel voor ons.
Ja ik ben niet kapot van AI plaatjes, muziekjes en filmpjes. Het is nog steeds wachten op de AI die de vaat voor me gaat doen.
Klopt, alleen moet je dan wel het talent hebben om daar dan net weer de juiste touch aan te geven.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:23 schreef Document1 het volgende:
Iedereen kan AI muziek laten maken. Fuck de menselijke creativiteit. Fuck echt iets kunnen, de computer doet het wel voor ons.
Ja ik ben niet kapot van AI plaatjes, muziekjes en filmpjes. Het is nog steeds wachten op de AI die de vaat voor me gaat doen.
Nou ja, de tekst komt letterlijk uit het topic, maar het liedje is door Suno AI uitgepoept op basis van mijn prompts. Technisch gezien ben ik de 'maker'quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:59 schreef kree het volgende:
ik vind het leuk, wie maakte dit nu?
username en rugnummer graag?
Jupquote:Hoe zit dit nou want las even verder, dit is totaal AI gegenereerd dan door @:danny ?
Nou, je voert een tekst in in bv Suno of Udio of een van de andere 'AI maakt muziek voor je' sites/apps, je geeft in tags weer welk genre, welke instrumenten, welk soort stem, klanken, ritme, tempo, welke andere voorwaarden e.d. en op basis van die input maakt AI een liedje.quote:Moet zeggen je kunt het dan lastig herkennen van echt gemaakt, wat me soort van zorgen baart als muzikant?
Hoe zit dit nu? Danny graag even uitleggen?
echt? het is verder dan als ik denk, want ok ik dacht nog even zeker die zang? komt op mij geloofwaardig over?quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou ja, de tekst komt letterlijk uit het topic, maar het liedje is door Suno AI uitgepoept op basis van mijn prompts. Technisch gezien ben ik de 'maker'
[..]
Jup
[..]
Nou, je voert een tekst in in bv Suno of Udio of een van de andere 'AI maakt muziek voor je' sites/apps, je geeft in tags weer welk genre, welke instrumenten, welk soort stem, klanken, ritme, tempo, welke andere voorwaarden e.d. en op basis van die input maakt AI een liedje.
@Danny kan best goed zingen/playbacken. Echt zie hem eens over te halen dat ie de volgende zelf inzingtquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
echt? het is verder dan als ik denk, want ok ik dacht nog even zeker die zang? komt op mij geloofwaardig over?
maar het is totaal AI dus dit? niet ingezongen of dingen aan verandert ?
haha als serieus, ik doe mee met piano/keyboardsquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:danny kan best goed zingen/playbacken. Echt zie hem eens over te halen dat ie de volgende zelf inzingt
Nope, klopt, de stem is ook AIquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
echt? het is verder dan als ik denk, want ok ik dacht nog even zeker die zang? komt op mij geloofwaardig over?
maar het is totaal AI dus dit? niet ingezongen of dingen aan verandert ?
Hehehe NEE!quote:Op vrijdag 13 december 2024 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
@:danny kan best goed zingen/playbacken. Echt zie hem eens over te halen dat ie de volgende zelf inzingt
zorgwekkend wel :Squote:Op vrijdag 13 december 2024 16:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Nope, klopt, de stem is ook AI
[..]
Hehehe NEE!
Kan best.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |