SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag die Arie weg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank u.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh jee, zo te zien wordt het tijd voor me om te gaan slapen, kijken of de humor morgen weer beter is
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zal proberen weg te blijvenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh jee, zo te zien wordt het tijd voor me om te gaan slapen, kijken of de humor morgen weer beter is![]()
Pics?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij maakt het er niet beter op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit geeft een dekentjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter wel. Maar niet leuker.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij maakt het er niet beter op
Zou een goede reclame slogan kunnen zijn![]()
Erg veel wit en zilver. Ik heb meestal paarse en rode kerstballenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Wat een mooiequote:Op vrijdag 13 december 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook paarse en rode, maar die heb ik op zolder laten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg veel wit en zilver. Ik heb meestal paarse en rode kerstballen
Mijn boom is zo al kitsch genoeg. Omdat ik het nooit kan laten om er lamettas overheen te strooien
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dansen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:32 schreef devzero het volgende:
en nu even snel mijn telefoon op de oplader. Want bijna leeg en ik moet over 15 minuten weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik ben content.quote:
Krijg dit weekend visite, ben benieuwd wat ze ervan vinden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een dekentje♡♡♡♡![]()
Lamettas?quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook paarse en rode, maar die heb ik op zolder laten staan.
Mijn boom is zo al kitsch genoeg. Omdat ik het nooit kan laten om er lamettas overheen te strooien♡♡♡♡![]()
Engelenhaar?quote:
Maar eigenlijk van die dikkere reepjes. Engelenhaar is heel dun dacht ik.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh dat kenik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Engelenhaar?
Maar eigenlijk van die dikkere reepjes. Engelenhaar is heel dun dacht ik.♡♡♡♡![]()
Je hebt iedereen weg gejaagd lijkt het.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 02:00 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt iedereen weg gejaagd lijkt het.
♡♡♡♡![]()
Kan gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel goed geveegd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke nacht rond deze tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk Hema punten.
Dik fest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2220 / +215 / +0 / 9336 / 9658
2. FreshFruit / 984 / +195 / +8 / 2102 / 2502
3. Dr.Mikey / 375 / +38 / +0 / 606 / 776
4. mario390 / 344 / +20 / +0 / 402 / 571
5. KillemWieft / 309 / +10 / +0 / 232 / 366
6. hemarookworst / 288 / +11 / +1 / 1091 / 1288
7. HappyCharly / 224 / +2 / +33 / 993 / 1118
8. AardappelSchotel / 198 / +4 / +0 / 1122 / 1248
9. greysbones / 186 / +45 / +0 / 1888 / 1992
10. gebrokenglas / 181 / +4 / +0 / 1597 / 1787
11. Pinnenmutske / 132 / +10 / +1 / 762 / 879
12. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 104 / +3 / +4 / 665 / 741
14. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
15. ToT / 90 / +13 / +0 / 1524 / 1620
16. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 387 / 434
17. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
18. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
19. ieniminimuis / 63 / +31 / +0 / 734 / 818
20. Lovely / 63 / +1 / +0 / 1590 / 1702SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Wijze dame ben je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morgen uitslapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik moet maandag pas weer wel vroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SterkteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten ik kruip er ook zo inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even gebruik van maken dat het stil is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als jij nou eerst gaat.. zal ik dat doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even gebruik van maken dat het stil is.♡♡♡♡![]()
Dan is Mario er weer vandoor gegaan straks.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is er nu nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 02:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan is Mario er weer vandoor gegaan straks.♡♡♡♡![]()
Wie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
DieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat kann je je optekenen dat still werdquote:Op vrijdag 13 december 2024 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even gebruik van maken dat het stil is.![]()
Ah daar ben jequote:Op vrijdag 13 december 2024 02:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je optekenen dat still werd♡♡♡♡![]()
Dan duik je op weet ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 02:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je je optekenen dat still werd![]()
Maar ik ga slaap inhalen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om terug te komen op gister: ja, idd heel vroeg overleden. Hij had een maagzweer en de dokter had 'm naar huis gestuurd: was maar een griepje, even goed uitzieken, later bleek zijn hele maagwand ontstoken toen hij 3 dagen later overleed. Dat was in de bewuste flat.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gaat dat over die jongen van 14 jaar?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan al een maagzweer. Opfffff zo jongWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is meer toevalquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:03 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, een post precies om 06:00:00, da's wel knap
Niet druk geweest vannacht zie ik in de statsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, was wel heftig, hij werd altijd gepest maar de grootste bully's hadden de meeste tranen. Iets met berouw en na de daad.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Niet druk geweest vannacht zie ik in de statsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja kan ik mij voorstellen dat het heftig was.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, was wel heftig, hij werd altijd gepest maar de grootste bully's hadden de meeste tranen. Iets met berouw en na de daad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je ondertussen gestopt met Roken UN je vrouw wilde er toen niet aan. Maar ik neem aan dat ze nu wel gestopt is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, het wil bij beide nog altijd niet lukken. Het levert voor haar te veel stress op wat ze met de epilepsie juist moet voorkomen. Wel roken we buitenquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Ben je ondertussen gestopt met Roken UN je vrouw wilde er toen niet aan. Maar ik neem aan dat ze nu wel gestopt is?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oeps , dat is niet goed voor de baby. Maar als het te veel stress opleverd is ook niet watquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, het wil bij beide nog altijd niet lukken. Het levert voor haar te veel stress op wat ze met de epilepsie juist moet voorkomen. Wel roken we buiten
Wist je dat rook ook in je kleren en huid gaat zitten en ook heel slecht voor een baby is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, anderzijds, de kinderen van de tijd dat we nog niet zo veel wisten zijn er ook niet massaal aan overleden. Hoe meer je weet, hoe meer (kennis van) risico's er zijn. Ik denk dat er na de geboorte helemaal geen tijd meer voor is, we gaan het zien. De gynaecoloog heeft ons wel gewezen op het stoppen maar ziet ook in dat kwaad met kwaad bestreden moet worde dus die hamert er verder ook niet op maar geeft juist tips hoe het te combineren om het zo min mogelijk te houden, daar ben ik wel blij mee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat weten we niet, kwam wel veel wiegendood voor in die tijden en dat schijnt roken ook een van de oorzaken te zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
Klopt, anderzijds, de kinderen van de tijd dat we nog niet zo veel wisten zijn er ook niet massaal aan overleden. Hoe meer je weet, hoe meer (kennis van) risico's er zijn. Ik denk dat er na de geboorte helemaal geen tijd meer voor is, we gaan het zien. De gynaecoloog heeft ons wel gewezen op het stoppen maar ziet ook in dat kwaad met kwaad bestreden moet worde dus die hamert er verder ook niet op maar geeft juist tips hoe het te combineren om het zo min mogelijk te houden, daar ben ik wel blij mee.
Maar goed wij rookte vroeger ook omdat toen niet bekend was dat het slecht voor je was. En al helemaal niet dat de rook in je kleren en huid en haren gifte stoffen bevatten. Veel mensen zijn door roken overleden helaas. Nu weten we dat wel en zijn er ook veel gestopt met roken.
Wel meer dingen die we vroeger niet wisten en nu wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook zeker, maar we weten ook dat je stress moet vermijden met epilepsie. Even de deur uit om een rondje te wandelen gaat ook niet zo 1, 2, 3. Dat is gewoon het lastige. Was er geen epilepsie, had het er heel anders uitgezien, dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weten we niet, kwam wel veel wiegendood voor in die tijden en dat schijnt roken ook een van de oorzaken te zijn geweest.
Maar goed wij rookte vroeger ook omdat toen niet bekend was dat het slecht voor je was. En al helemaal niet dat de rook in je kleren en huid en haren gifte stoffen bevatten. Veel mensen zijn door roken overleden helaas. Nu weten we dat wel en zijn er ook veel gestopt met roken.
Wel meer dingen die we vroeger niet wisten en nu wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja lastig he zo.
Wanneer ging je ook weer naar Zeist, of ben je al geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan vandaag, ben benieuwd, is de eerste keer in 10+ jaar dat ik naar mijn vader gaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O echt, dat is een lange tijd geleden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, heb na jarenlang geen contact pas het contact weer aangehaald. Paar maanden terug was hij hier en nu gaan we daar heenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O je hebt hem alweer gezien, dat scheelt. Maar leuk voor je UN dat je weer contact hebt, hopelijk is hij een leuke opa voor jullie kleine straks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat denk ik wel, ook hij zou niet hebben verwacht dat ie opa zou worden, laat staan zijn kleinkind zien
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh GGquote:
Nee niemand had dat denk ik verwacht of wel?quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Dat denk ik wel, ook hij zou niet hebben verwacht dat ie opa zou worden, laat staan zijn kleinkind zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogguh Dot en Username![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee, ook wij hadden ons er al bij neergelegd. In 2018 toen we ermee begonnen had ik al het een en ander voor de kinderkamer ed, vorig jaar hebben we dat pas losgelaten en het spul we gedaan en tadaa! Daar komt de kleine dan
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo zie je maar. Nooit de hoop opgeven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, ook wij hadden ons er al bij neergelegd. In 2018 toen we ermee begonnen had ik al het een en ander voor de kinderkamer ed, vorig jaar hebben we dat pas losgelaten en het spul we gedaan en tadaa! Daar komt de kleine danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker doe gezellig met je meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkie doet een mens goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder koffie geen goede start van de dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is correct en tevens juistquote:Op vrijdag 13 december 2024 06:56 schreef _UserName_ het volgende:
Zonder koffie gewoon geen begin van de dag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkje voor GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
* gebrokenglas kijkt verbaasd naar DotAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ALs je je maar niet verslikt
UN bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat nog niet. Zolang ik geen dingen lees waarvan ik schrikquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij bent nogal schrikkerig aangelegdquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat nog niet. Zolang ik geen dingen lees waarvan ik schrik
quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent nogal schrikkerig aangelegd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
* gebrokenglas is tegenwoordig op zijn hoede hier.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja iets met een ezel en stoten
dat kun je onderhand wel zelf vinden, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee, straks komt @:maily weer met dat vreselijke topic![]()
![]()
hey Mailyquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:20 schreef maily het volgende:
[..]
dat kun je onderhand wel zelf vinden, toch?
Ja als je weet dat hier dingen voorbij komen en je je verslikt, dan zorg er voor dat je niets te eten en te drinken neemt als je hier bent. EN het is jou al vaker dan 3 x overkomen, dus die ezel bij jou is wel heel hardleersquote:
ohhhh.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je weet dat hier dingen voorbij komen en je je verslikt, dan zorg er voor dat je niets te eten en te drinken neemt als je hier bent. EN het is jou al vaker dan 3 x overkomen, dus die ezel bij jou is wel heel hardleers
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-12-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2220 / +215 / +0 / 9336 / 9658
2. FreshFruit / 985 / +195 / +9 / 2105 / 2506
3. mario390 / 445 / +20 / +101 / 406 / 581
4. Dr.Mikey / 376 / +38 / +1 / 614 / 785
5. KillemWieft / 309 / +10 / +0 / 232 / 366
6. hemarookworst / 303 / +11 / +16 / 1091 / 1290
7. HappyCharly / 251 / +2 / +60 / 1004 / 1135
8. AardappelSchotel / 198 / +4 / +0 / 1122 / 1248
9. greysbones / 186 / +45 / +0 / 1888 / 1992
10. gebrokenglas / 185 / +4 / +4 / 1605 / 1800
11. Pinnenmutske / 141 / +10 / +10 / 766 / 884
12. Soury / 107 / +0 / +0 / 140 / 184
13. MizzezAmy / 104 / +3 / +4 / 665 / 741
14. kree / 95 / +0 / +0 / 163 / 208
15. ToT / 90 / +13 / +0 / 1524 / 1620
16. _UserName_ / 89 / +7 / +39 / 167 / 199
17. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 387 / 434
18. 444 / 77 / +0 / +0 / 3047 / 3189
19. mascara-klodder / 71 / +0 / +0 / 132 / 160
20. sp3c / 70 / +0 / +24 / 94 / 113SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aan het werk nu, fijne dag allemaal
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Fijen dag GG, ik had even een klein rondje gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. buiten. Weer maar eens begonnen, langzaam weer proberen op te bouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Jussie![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je nu ook nog zo ruiktquote:
Jij zegt hetquote:
Niet alles delen hierquote:
Voor je het weet staan er horders vrouwen klaar om aan je te ruikenquote:
Moet ze nu al wegslaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor je het weet staan er horders vrouwen klaar om aan je te ruiken![]()
![]()
Tis wat, sla je wel zachtjes?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had niet anders verwacht van jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Hoppa met de zweep er overquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GG is de nieuwe Marioquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hebben ze mario weer laten laufenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik verdenk hem ervan extra vroeg op te staanquote:![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja GG heeft de ochtend punten geroken en is er tegenwoordig vroegquote:![]()
Morguh Greys
En ook dat ie dan stiekem gaat bolkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan extra vroeg op te staan![]()
![]()
![]()
Zie ik wist hetquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja GG heeft de ochtend punten geroken en is er tegenwoordig vroeg![]()
Morguh Greys
Goedemorgen Dot
Heeel stiekem jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
En ook dat ie dan stiekem gaat bolkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
IK verdenk hem daar ook van hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verdenk hem ervan extra vroeg op te staan![]()
Hij doet het er om onze @gebrokenglas
* greysbones zet de wekker morgenvroeg op 6 uurquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK verdenk hem daar ook van hoorHij doet het er om onze @:Gebrokenglas
En ook meer, ook tijdens het werk deed hij anders nooitquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zie ik wist het
Goedemorgen Dot
Hij wil gewoon hoog en droog boven jou staan.
Veel te vroeg!quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet de wekker morgenvroeg op 6 uur![]()
Ik denk het ook jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook meer, ook tijdens het werk deed hij anders nooit
Hij wil gewoon hoog en droog boven jou staan.
Je moet gewoon een keer je nachtrust opofferenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet de wekker morgenvroeg op 6 uur
Ik denk dat ik me dan ook nog een keer omdraaiquote:
Goed planquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me dan ook nog een keer omdraai![]()
![]()
Ik ben bang dat ik vanaf zondag vroeg wakker ga zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer je nachtrust opofferenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij gaat winnen hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd maar @:gebrokenglas heeft de bolk/punten smaak te pakken![]()
![]()
O jee, waaromquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik vanaf zondag vroeg wakker ga zijn
Je moet zorgen dat je er bent voor Jussie komt, dan heb je kans iets te pakken
Pas maar op , straks bolkt hij je van de 1ste plaats afquote:
Ik ga morgen kijken voor een puppyquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, waarom
Je moet zorgen dat je er bent voor Jussie komt, dan heb je kans iets te pakken
In de nachtquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, waarom
Je moet zorgen dat je er bent voor Jussie komt, dan heb je kans iets te pakken![]()
![]()
Ben al bangquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op , straks bolkt hij je van de 1ste plaats af![]()
![]()
Woeiiiquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken voor een puppy![]()
![]()
O echt, wat leuk. Wat voor een?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken voor een puppyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een van alles en nog watquote:
Als het matcht dan post ik wel een fotoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is de enige tijd, of als men geluk heeft voor 7 uur in de ochtendquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een van alles en nog wat
Als het matcht dan post ik wel een foto![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga morgen kijken voor een puppy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Leuk, waar ga je kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een van alles en nog wat
Als het matcht dan post ik wel een fotoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar in de nacht is @KillemWieft erquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is de enige tijd, of als men geluk heeft voor 7 uur in de ochtend
Onze nacht koningThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En als men pech heeft nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is de enige tijd, of als men geluk heeft voor 7 uur in de ochtend![]()
![]()
Ga werkkkkuhhhhhhhhhquote:
Die is er niet altijd, vannacht ook niet zag ik.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar in de nacht is @:Killemwieft er
Onze nacht koning
Was vannacht echt niet druk in totaal 9 man gepost over de hele nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta nu bij de koffieautomaatquote:
(Where else)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ja pech is een groot woord.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mario heeft gescoordquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is er niet altijd, vannacht ook niet zag ik.
Was vannacht echt niet druk in totaal 9 man gepost over de hele nacht![]()
![]()
Je ging minderen!quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de koffieautomaat
(Where else)![]()
ZO, dat is nog al een eindje rijdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Shit dat had ik moeten weten, dan had ik mijn voorsprong op greys kunnen veiligstellen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vannacht echt niet druk in totaal 9 man gepost over de hele nachtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja das lekker harken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vannacht echt niet druk in totaal 9 man gepost over de hele nacht
Maar slaap al zo slecht
Dus ga dan niet ook nog eens opblijven om te postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stief kwartiertjequote:Op vrijdag 13 december 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO, dat is nog al een eindje rijden![]()
![]()
Dat had je niet gelezenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat noem je werken natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik sta nu bij de koffieautomaat
(Where else)
Jahoor, het is een essentieel onderdeel van de werkdag. Die apparaten staan er niet voor niets.quote:
We hebben er zelfs twee hier op de afdeling.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het aantal mensen zegt niks over of er punten kunnen worden gepaktquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Shit dat had ik moeten weten, dan had ik mijn voorsprong op greys kunnen veiligstellen.![]()
![]()
Nope 1 jus is al genoegquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het aantal mensen zegt niks over of er punten kunnen worden gepakt
Dat is zeker waar, Justin.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het aantal mensen zegt niks over of er punten kunnen worden gepakt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Onze bolkkoning.
Verantwoordelijk voor 20pct van mijn database
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Groot gelijk hoor, heb ik ook nooit gedaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja das lekker harken.
Maar slaap al zo slecht
Dus ga dan niet ook nog eens opblijven om te postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De Bolkqueenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Of 1 dot
Want ook zij kan bolken als de beste![]()
![]()
Absoluut ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Of 1 dot
Want ook zij kan bolken als de besteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
nou dan werk ik de hele dag dusquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jahoor, het is een essentieel onderdeel van de werkdag. Die apparaten staan er niet voor niets.
We hebben er zelfs twee hier op de afdeling.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Onze bolkkoning.
Verantwoordelijk voor 20pct van mijn database![]()
![]()
Heb je nog een vergadering vandaag?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik heb er geen zin meer in. Genoeg gebolkt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:32 schreef greysbones het volgende:
Of 1 dot
Want ook zij kan bolken als de beste
WIl niet meer de hele dag zitten
In tijden van corona en toen ik plat lag door rugklachten oke,
Maar nu heb ik genoeg andere dingen ook te doen.
Ik ga zo trouwens het BB forum in gereedheid brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh begint dat weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin meer in. Genoeg gebolkt.
Ik ga zo trouwens het BB forum in gereedheid brengen![]()
* gebrokenglas neemt nog een koffie uit de koffieautomaat, slentert dan naar zijn werkplek en gaat maar eens inloggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Succesquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas neemt nog een koffie uit de koffieautomaat, slentert dan naar zijn werkplek en gaat maar eens inloggen![]()
![]()
Vrijdag hè. Rustig aan...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dit jaar niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog een vergadering vandaag?
Jaarverslag is klaar. De boekkhouding is bijgewerkt. 16 jan kascontrole
Agenda voor volgend jaar is ingevuld wat tot nu toen bekend is.
Begroting ingediend en al goedgekeurd
Alles van dit jaar staat op een sticky
Jaarplanning is klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
IN januariquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaaaquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik heb er geen zin meer in. Genoeg gebolkt.
Ik ga zo trouwens het BB forum in gereedheid brengen
Allemaal even duimen aub, mijn zus krijgt nu een ablatie
Ik duimquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even duimen aub, mijn zus krijgt nu een ablatie![]()
Er is alleen nog zo weinig nieuws helaas, maar dat was vorig jaar rond deze tijd ook nog nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duimerdeduimquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal even duimen aub, mijn zus krijgt nu een ablatie![]()
![]()
Ach tis altijd fijn als langzamerhand de oude bekende gezichten weer tevoorschijn komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is alleen nog zo weinig nieuws helaas, maar dat was vorig jaar rond deze tijd ook nog niet
Die artsen daar in Enschede zijn veel doortastender.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die artsen daar in Enschede zijn veel doortastender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die artsen daar in Enschede zijn veel doortastender.Je ik zat me net te bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zit dus in de familie?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas duimt ookAutocorrect
(zelfst. naamw.)
SUB Forum gaat denk ik pas in jan onlinequote:Op vrijdag 13 december 2024 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ach tis altijd fijn als langzamerhand de oude bekende gezichten weer tevoorschijn komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet of het erfelijk isquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ik zat me net te bedenken
Het zit dus in de familie?
Mijn zus heeft het nog niet eens zo lang.
Het gaat daar in Enschede zo anders dan hier
Hier doet een cardioloog ene onderzoek, doet de diagnose en je kan gaan met pillen in je zak. Je hoeft nooit meer terug te komen.
Mijn zus kreeg het zelfde onderzoek en moet steeds naar de cardioloog
Maar goed ik zit ook niet echt op zo operatie te wachten is toch niet echt prettig als ze in/aan je hart bezig gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee is niet ok
Nee zal best een flinke operatie zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het erfelijk is
Mijn zus heeft het nog niet eens zo lang.
Het gaat daar in Enschede zo anders dan hier
Hier doet een cardioloog ene onderzoek, doet de diagnose en je kan gaan met pillen in je zak. Je hoeft nooit meer terug te komen.
Mijn zus kreeg het zelfde onderzoek en moet steeds naar de cardioloog
Maar goed ik zit ook niet echt op zo operatie te wachten is toch niet echt prettig als ze in/aan je hart bezig gaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SUB Forum gaat denk ik pas in jan onlinequote:quote:![]()
O dat is wel okquote:![]()
Soms komen er berichten tussen door en is het net of men daar dan op reageertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja daar is de quote knop voor uitgevonden, maar daar maken sommigen ook weer misbruik vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel ok![]()
Soms komen er berichten tussen door en is het net of men daar dan op reageert![]()
![]()
En in dit geval kwam het dan een beetje lullig overquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel ok![]()
Soms komen er berichten tussen door en is het net of men daar dan op reageert![]()
![]()
Mogguh trouwens
Ik lees overal dat ik mij moet voorbereiden op de oorlog?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja we gaan er ALLEMAAL aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh trouwens
Ik lees overal dat ik mij moet voorbereiden op de oorlog?![]()
Top dan hoef ik mij ook niet voor te bereidenquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Scheelt weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top dan hoef ik mij ook niet voor te bereiden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: