SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mag die Arie weg?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank u.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh jee, zo te zien wordt het tijd voor me om te gaan slapen, kijken of de humor morgen weer beter is
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik zal proberen weg te blijvenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh jee, zo te zien wordt het tijd voor me om te gaan slapen, kijken of de humor morgen weer beter is![]()
Pics?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij maakt het er niet beter op
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* FreshFruit geeft een dekentjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter wel. Maar niet leuker.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij maakt het er niet beter op
Zou een goede reclame slogan kunnen zijn![]()
Erg veel wit en zilver. Ik heb meestal paarse en rode kerstballenquote:Op vrijdag 13 december 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Wat een mooiequote:Op vrijdag 13 december 2024 01:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ook paarse en rode, maar die heb ik op zolder laten staan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg veel wit en zilver. Ik heb meestal paarse en rode kerstballen
Mijn boom is zo al kitsch genoeg. Omdat ik het nooit kan laten om er lamettas overheen te strooien
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dansen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 01:32 schreef devzero het volgende:
en nu even snel mijn telefoon op de oplader. Want bijna leeg en ik moet over 15 minuten weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: