SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweestTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja hoor en met jou?quote:
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank
LOL ik moet ook afbetalen, echt tot de max uitgesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest
Maar dat is nog van de oude prestatiebeurs regeling, dus ik kom daar niet onderuit.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop wel dat de bom valt voordat ik mijn studieschuld heb afbetaald anders was dat ook wel weer zonde van mijn geld geweest![]()
Ow lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor en met jou?
Ben vrij vandaag, na een storingsdienstweekje. Moest hem nog wel even overdragen maar dat gaat via teams bij ons dus kon vanaf de bank![]()
Ja met mij ook goed hoor![]()
![]()
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zoquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
En in dit geval kwam het dan een beetje lullig overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 13 december 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Viel wel mee hoor, grapte er meer over dan dat het mij aangreep of zo![]()
![]()
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelenTrotste mama van Ambar
Nee dat zal ik niet (bewust) doen iddquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken je ondertussen( denk ik) een klein beetje. Zie jou niet snel iemand kwetsen of aanvallen.![]()
ToTti Frottiquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!![]()
![]()
Ja doe maar, Rutte had het het er ook al over en defensiequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelen
Ik ga straks maar eens hamsteruhhhhhhhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:04 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Môgguh!
Ah, maroni in de OP!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.Trotste mama van Ambar
Whehe neuh. Zo eerst weer ff wat drinken. Zit te twijfelen tussen koffie en thee.quote:
Koffie voelde net weer ff wat minder goed in de maag, maar ik denk dat een 2e iets beter zal gaan.![]()
De vrouwen denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.![]()
Leuk wel. Ik kan niet recht schieten of mikken of auto rijden.quote:Trotste mama van Ambar
Ja je moet niet getriggerd raken van de trigger te raken en iemand volkomen naar de klote te schieten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wie er naar het front moeten want generatie millenial en gen z zijn sneeuwvlokjes en kunnen het niet.![]()
Gewoon doen alsofquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk wel. Ik kan niet recht schieten of mikken of auto rijden.![]()
Gaat voor iedereen jonger dan 40 niet lukken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet niet getriggerd raken van de trigger te raken en iemand volkomen naar de klote te schieten.Trotste mama van Ambar
Niks mis met een bakkie theequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe neuh. Zo eerst weer ff wat drinken. Zit te twijfelen tussen koffie en thee.
Koffie voelde net weer ff wat minder goed in de maag, maar ik denk dat een 2e iets beter zal gaan.![]()
![]()
Vrouwenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon een leger jonge vrouwen inzetten om tegen de Russische patriarchy te strijden.
Maar goed, ik weet niet of schreeuwen en huilen zal helpen tegen die soldaten.![]()
owh ik had toch nog wat maanden over om als aflossingsvrij in te zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga mij alvast melden bij het ministerie van lijdensweg of te wel martelen
Gelijk gedaan want die rente is geen drol, kan beter dat geld op mijn beleggingsrekening zetten en het nog meer uitstellen om af te betalen
Onderschat vrouwen niet die ongesteld moeten worden
Trotste mama van Ambar
Schrikt wel af hoorquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:11 schreef ToT het volgende:
Gewoon een leger jonge vrouwen inzetten om tegen de Russische patriarchy te strijden.
Maar goed, ik weet niet of schreeuwen en huilen zal helpen tegen die soldaten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen geen leger barista's er op af sturen, want die sluiten zich zo bij de Russen aan.![]()
![]()
Spijtig dat ze hierdoor ook onze activiteit (en opbrengst) afpakken. Onze cliënten werken graag aan het oud papier: fysiek bezig zijn in de buitenlucht, contact met de mensen die bijna constant papier aanbrengen en het brengt ook nog een centje extra op voor onze werking.
Een kwajongensstreek met grote gevolgen voor ons en niet te vergeten voor zoveel mensen die hun oud papier steeds naar ons brachten. Hopelijk vinden we snel een duurzame oplossing.
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Was het brandstichting ja?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Spijtig dat ze hierdoor ook onze activiteit (en opbrengst) afpakken. Onze cliënten werken graag aan het oud papier: fysiek bezig zijn in de buitenlucht, contact met de mensen die bijna constant papier aanbrengen en het brengt ook nog een centje extra op voor onze werking.
Een kwajongensstreek met grote gevolgen voor ons en niet te vergeten voor zoveel mensen die hun oud papier steeds naar ons brachten. Hopelijk vinden we snel een duurzame oplossing.
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
Toch ook nog een bedankje aan alle mensen die steeds hun oud papier, netjes verpakt, kwamen afzetten in ons 'kotje'![]()
![]()
Hmmms ok ik kreeg dus een nieuw milieupasje van de gemeente.
Nu had ik al eens geklaagd dat ze die vakken van de containers kleiner hadden gemaakt, er kan dus zeg maar een minizakje in,
Maar uiteraard nu gaan ze dus rekenen per keer
https://www.katwijk.nl/wo(...)elen/restafvaltarief
Dat bovenop 220 euro die ze al per jaar vragen.
1,31 per (mini)zakje dus die je in de container gooit.
Vind het best een hoop geld nog eigenlijk.
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.Do what you love, love what you do!![]()
Hier hebben ze laatst de containers opgehaald en nu moeten we ook alles in een ondergrondse container dumpen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef kree het volgende:
Nu had ik al eens geklaagd dat ze die vakken van de containers kleiner hadden gemaakt, er kan dus zeg maar een minizakje in,
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.
We zitten ook met jaarlijkse kosten (wat PMD en groen afval dekt) en kosten per leging.
De grijze containers van 240 liter waren een tientje per keer, en de ondergrondse kosten nu een knaak per zak van 60 liter.
¤1,30 voor een kleine zak (30 liter?) klinkt niet raar. Wel is het erg onhandig voor als je grotere spullen kwijt moet.![]()
nou dit staat los nog van afvalstoffenheffing natuurlijk waar ook riool. bij zit en dat is ook nog 600 per jaarquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
220 per jaar is een schijntje voor afvalverwerking, wat zit je te klagenDo what you love, love what you do!![]()
Koopjequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:26 schreef kree het volgende:
naja toch maar ff kijken of ik zo'n sleutel kan bestellen via werk waarmee je het zijvak van die container open kunt maken,.Trotste mama van Ambar
Echt hequote:Op vrijdag 13 december 2024 09:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
220 per jaar is een schijntje voor afvalverwerking, wat zit je te klagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: