Je bedoelt de PVV die met Orban een alliantie vormt die in zijn land homo's opsluit?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben rechts en conservatief én val op mannen. En daar zijn er veel meer van. Ik kan je ook verzeker dat lesbisch of homo zijn geen problemen oplevert bij een gemiddeld VVD, PVV, JA21 of BBB partijcongres.
Hilarisch staaltje struisvogelpolitiek wel moet ik zeggen.
En al die Nederlandse jochies dan die ook "Kankerhomo" roepen en mensen in de rug trappen, daar hoeft verder niks mee gedaan te worden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
De vraag is of zo een dag gaat helpen daarmee, ik denk dat het meer zou helpen als we misschien geen mensen vanuit achterlijke landen hier toelaten.
quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
De bagger in dit topic laat overigens prima zien dat een paarse vrijdag nog steeds nodig is.
Als niemand een probleem had met een dergelijke dag, dan was die natuurlijk ook niet nodig.
Doorgeslagen activisme ligt echter duidelijk ook op de loer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:02 schreef Mikeytt het volgende:
Diep triest. Laat juist zien dat het nodig is om door te pakken.
Directe schorsing van leerlingen die hier een probleem van maken.
Ik denk op de meeste voornamelijk autochtone scholen buiten de Bible Belt, dat het geen probleem meer is. Op scholen in de grote steden met veel moslims, ja, daar zal het een groot probleem. En we weten ook dat wel meer dingen daar een probleem zijn, Holocausteducatie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een partijcongres van een politieke partij. Het gaat hier om scholen bij Paarse Vrijdag. ik weet niet wanneer je uit de kast bent gekomen. Maar hoe denk je dat zoiets zou gaan als je nu op de middelbare school zou zitten? Van een klas vol moslims tot een klas vol met blanke Nederlanders.
ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Want alle homoseksuele mensen gedragen zich losbandig volgens jou?
Begin eens met bestraffen en prioriteiten leggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En al die Nederlandse jochies dan die ook "Kankerhomo" roepen en mensen in de rug trappen, daar hoeft verder niks mee gedaan te worden?
Nee vijandigheid naar homo's is zeker niet iets dat enkel bij moslims speelt. Maar ik begrijp dat het een bepaalde kringen heel hard hun best doen om dat zo te laten lijken, om de schijnwerper van zich af te krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Ik denk vooral dat veel mensen weten dat binnen Islamtische gemeenschap homoseksualiteit disproportioneel een probleem is. Dat wil dus niet zeggen dat het niet bij andere groepen ook een probleem kan zijn. Maar over de breedte een veel groter probleem binnen Islamtische gemeenschappen.
En in de wetenschap dat van de 15 tot 18-jarige scholieren in Nederland inmiddels al 15% Islamitisch is (onder nog jongere groepen zal dit waarschijnlijk nog hoger liggen) kunnen we best constateren dat dit naar alle waarschijnlijkheid de grootste oorzaak achter deze problemen is. Dat wil dus verder niet zeggen dat er geen problemen zijn op plekken zoals de Bible Belt, beide dingen kunnen waar zijn.
Promiscuïteit is onder homoseksuele mannen wel een ding ja, dat geldt zeker niet voor iedereen maar dit is echt wel veel meer de norm dan onder hetero's. Voor lesbische vrouwen zou ik het niet weten, volgens mij speelt het daar minder.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Want alle homoseksuele mensen gedragen zich losbandig volgens jou?
Dan heb je het natuurlijk wel over mensen zonder volgroeide prefrontale cortex.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Dat mensen (conservatieve Nederlanders en moslims beide) zo tegensputteren, dan lijkt me een dag als dit niet overbodig. Uit de kast komen op middelbare school is niet makkelijk. Wij hadden iemand op school die uit de kast was en die werd contact lastig gevallen door andere scholieren. Vooral brugklassers die stoer doen tegenover elkaar. "Hey kankerhomo" en dan een trap in de rug. En nee dat waren vooral geen moslims. Als je dat ziet als klasgenoot van dat soort gasten wil je denk niet meer uit de kast komen.
Ik zou ook niet weten waarom dit een probleem is.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Promiscuïteit is onder homoseksuele mannen wel een ding ja, dat geldt zeker niet voor iedereen maar dit is echt wel veel meer de norm dan onder hetero's. Voor lesbische vrouwen zou ik het niet weten, volgens mij speelt het daar minder.
Dat zeg ik dan ook niet. Ik stelde dat het binnen Islamtische gemeenschappen disproportioneel een probleem is. Tevens heb ik het in dit topic ook niet gehad over mensen uit het land gooien.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee vijandigheid naar homo's is zeker niet iets dat enkel bij moslims speelt. Maar ik begrijp dat het een bepaalde kringen heel hard hun best doen om dat zo te laten lijken, om de schijnwerper van zich af te krijgen.
Verder is de standaard oplossing uit die kringen om iedere homovijandige moslim het land uit te gooien duidelijk vrij kansloos gebleken. Dus zou inzetten op het promoten van andere denkwijzen bij moslims misschien wel eens een betere oplossing kunnen zijn.
Wat dacht je van sekseducatie bij biologie les. Veel scholen in de Randstad doen het niet meer omdat een bepaalde groep (we weten wie) er niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk op de meeste voornamelijk autochtone scholen buiten de Bible Belt, dat het geen probleem meer is. Op scholen in de grote steden met veel moslims, ja, daar zal het een groot probleem. En we weten ook dat wel meer dingen daar een probleem zijn, Holocausteducatie bijvoorbeeld.
De vraag is dan dus ook: waarom is het voor sommigen zo lastig dit te erkennen? Waarom moet er bij dit soort discussies altijd een hand boven het hoofd van de Islamtische gemeenschappen worden gehouden?
Dat zijn onze eigen blanke jochies. Dat is maar kwajongenspraat. Boys will be boys, enzo. Ze bedoelen het niet zo kwaadquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En al die Nederlandse jochies dan die ook "Kankerhomo" roepen en mensen in de rug trappen, daar hoeft verder niks mee gedaan te worden?
Graag een reactie @HowardRoark . Nu niet weglopen van dit moeilijke debatquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je bedoelt de PVV die met Orban een alliantie vormt die in zijn land homo's opsluit?
Of Ja21 dat een afsplitsing is van FvD, een partij dat vol staat van de homofobe uitspraken
https://www.ad.nl/binnenl(...)-iq-homo-s~acf94eb2/
Misschien zegt het dan meer over mannen dan over homo's.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Promiscuïteit is onder homoseksuele mannen wel een ding ja, dat geldt zeker niet voor iedereen maar dit is echt wel veel meer de norm dan onder hetero's. Voor lesbische vrouwen zou ik het niet weten, volgens mij speelt het daar minder.
Religieuzen en andere conservatieven.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij welke groepen denk jij dat het probleem ligt?
welke religieuzen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Religieuzen en andere conservatieven.
Het doet er eigenlijk ook niet zo toe in welke gemeenschappen het meer of minder een probleem is. Het probleem is er. En de vijandigheid uit de niet-moslimhoek is zeker niet te verwaarlozen. Dat merk je al aan de passief agressieve reacties en hondenfluitjes die in topics als deze komen, van mensen die geen moslim zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet. Ik stelde dat het binnen Islamtische gemeenschappen disproportioneel een probleem is. Tevens heb ik het in dit topic ook niet gehad over mensen uit het land gooien.
Hmm, mwah.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zegt het dan meer over mannen dan over homo's.
Nou ik kan je zeggen dat het 20 jaar geleden, op een voornamelijk autochtone school buiten de Bible Belt wel een groot probleem dus was. En dat het dus zelfs fysiek werd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk op de meeste voornamelijk autochtone scholen buiten de Bible Belt, dat het geen probleem meer is. Op scholen in de grote steden met veel moslims, ja, daar zal het een groot probleem. En we weten ook dat wel meer dingen daar een probleem zijn, Holocausteducatie bijvoorbeeld.
De vraag is dan dus ook: waarom is het voor sommigen zo lastig dit te erkennen? Waarom moet er bij dit soort discussies altijd een hand boven het hoofd van de Islamtische gemeenschappen worden gehouden?
Dat zijn wel vooral de mensen die op middelbare scholen zitten ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:44 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Dan heb je het natuurlijk wel over mensen zonder volgroeide prefrontale cortex.
Dat heet seksuele voorlichting en is geen praktijkgerichte educatie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat dacht je van sekseducatie bij biologie les. Veel scholen in de Randstad doen het niet meer omdat een bepaalde groep (we weten wie) er niet mee om kan gaan.
Sterker nog in Frankrijk worden er leraren onthoofd uit naam van je weet wel.
Nee maar het probleem is een themadag voor LHBTQXYZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |