Je kunt het dus niet onderbouwen wat je zelf hebt gepost? Heel raar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vraag je je helemaal niet af.
Ik voel me ook niet geroepen mee te werken aan de herverzuiling.quote:
Ow het resultaat van te ver door slaan met activisme ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want daarmee zou je zeggen dat alle jaren aan activisme niet in verband staan met het resultaat en dat de samenleving spontaan bewustzijn heeft gekweekt over de emanicipatie van de regenboogposse.
Hmm. Ja, maar dit gaat niet over journalisten. Dit gaat over homofobie op scholen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja, Lunteren, Urk en Kampen zijn een probleem. Journalisten die kampen met geweld, homo's die in elkaar worden geslagen en als je op zondag niet in de kerk te vinden bent wordt je semi verbannen
Kortom: Christenen en voetbalfans zijn het probleem?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef Origami94 het volgende:
De voorzitter van de Roze Kameraden heeft zijn seizoenskaart bij Feyenoord opgezegd omdat hij zich niet meer veilig voelt in het stadion
@:howardroark
Zelfs als neutrale toeschouwer, ben je niet veilig in de kuip. Werd al bedreigd door sommige door het niet juichen bij een doelpunt. Gelukkig kan je in andere stadions wel rustig, kaartje kopen en kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef Origami94 het volgende:
De voorzitter van de Roze Kameraden heeft zijn seizoenskaart bij Feyenoord opgezegd omdat hij zich niet meer veilig voelt in het stadion
Bekijk deze YouTube-video
Bij welke groepen denk jij dat het probleem ligt?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef Mikeytt het volgende:
De bagger in dit topic laat overigens prima zien dat een paarse vrijdag nog steeds nodig is.
Als niemand een probleem had met een dergelijke dag, dan was die natuurlijk ook niet nodig.
Ook een afgrijselijk voorbeeld ja. Hier randje Bijbelgordel hebben we ook nog weleens relletjes mbt stageplekken of banen waarvoor lhbtiq+-ers afgewezen worden door grefo's of reformatorisch onderwijs dat leerlingen een zeer onveilige omgeving biedt wat dit betreft.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:21 schreef Origami94 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Welk gepush precies? Het lijkt me vooral goedpraterij om vijandig te kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:19 schreef afterburner het volgende:
Schoolganger hier in huis geeft aan dat hij het gepush zat is.
Lekker belangrijk op wie of wat je valt, waarom is dat iets bijzonders wat steeds zo onder de aandacht gedrukt moet worden. Door de aandacht dat het krijgt is het bijna zo dat als je zelf niet ertoe behoort je ook niet erbij hoort, tenzij je je nadrukkelijk "uitspreekt".
Het zal hem zijn achterste oxideren, hij doet niet mee aan die onzin en wil er zo min mogelijk mee geconfronteerd worden. Dat laatste is nu juist het punt waar ook ik me mateloos aan stoor. Dag voor dit week voor dat maand van zo.... Juist door het zo uit te vergroten, maak je het acceptatie probleem alleen maar groter inclusie de weerstand.
Om nog maar te zwijgen over de religieuze bezwaren, van velen.
Als een dominee een brief stuurt naar de burgemeester en wethouders dat homo's verbannen moeten worden kan je dat wel makkelijk stellen jaquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom: Christenen en voetbalfans zijn het probleem?
Bij meerdere groepen waar moslims ook toe behoren.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij welke groepen denk jij dat het probleem ligt?
Seksuele fluïditeit maakt de discussie helemaal lastig, wat doen we dan met religieuze kasthomo's.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg andere mensen homo en die vinden dit wel een fijn initiatief.
Enne, een decennia of anderhalf geleden wilde je nog een baby met mij maken, dus volgens mij ben je eerder hobi. Of hobifluïde, voor hetgeen er uiteraard ook plek is onder onze paraplu
Natuurlijk is de keuze aan het individu.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:29 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Seksuele fluïditeit maakt de discussie helemaal lastig, wat doen we dan met religieuze kasthomo's.
Hebben mensen het recht om in de kast te blijven als dat leefbaar voor ze is, en ze daardoor binnen een bepaalde gemeenschap geaccepteerd worden (is die keuze aan het individu of moet de maatschappij daarin sturen)?
Ik ben rechts en conservatief én val op mannen. En daar zijn er veel meer van. Ik kan je ook verzeker dat lesbisch of homo zijn geen problemen oplevert bij een gemiddeld VVD, PVV, JA21 of BBB partijcongres.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef Momo het volgende:
Dat mensen (conservatieve Nederlanders en moslims beide) zo tegensputteren, dan lijkt me een dag als dit niet overbodig. Uit de kast komen op middelbare school is niet makkelijk. Wij hadden iemand op school die uit de kast was en die werd contact lastig gevallen door andere scholieren. Vooral brugklassers die stoer doen tegenover elkaar. "Hey kankerhomo" en dan een trap in de rug. En nee dat waren vooral geen moslims. Als je dat ziet als klasgenoot van dat soort gasten wil je denk niet meer uit de kast komen.
Nou, dan weten we waar het probleem ligt. Hilarisch staaltje struisvogelpolitiek wel moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:26 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Als een dominee een brief stuurt naar de burgemeester en wethouders dat homo's verbannen moeten worden kan je dat wel makkelijk stellen ja
Bij homofobenquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bij welke groepen denk jij dat het probleem ligt?
Hmm.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bij meerdere groepen waar moslims ook toe behoren.
Maar het is weer duidelijk dat het in bepaalde kringen blijkbaar alleen een probleem is als moslims zich vijandig gedragen. Heel goed dat dat soort nepvrienden eens flink op de korrel genomen worden.
Nee. Er is niet maar één groep als schuldige aan te wijzen. Niet alleen de christenen, niet alleen de voetbalhooligans, niet alleen de moslims, niet alleen welke groep dan ook.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom: Christenen en voetbalfans zijn het probleem?
Ik heb het niet over een partijcongres van een politieke partij. Het gaat hier om scholen bij Paarse Vrijdag. ik weet niet wanneer je uit de kast bent gekomen. Maar hoe denk je dat zoiets zou gaan als je nu op de middelbare school zou zitten? Van een klas vol moslims tot een klas vol met blanke Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben rechts en conservatief én val op mannen. En daar zijn er veel meer van. Ik kan je ook verzeker dat lesbisch of homo zijn geen problemen oplevert bij een gemiddeld VVD, PVV, JA21 of BBB partijcongres.
vrij veel imoquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat heeft dit met losbandigheid te maken?
Nou nee, want die willen bepalen waar de jeugd seks mee mag hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In een echte inclusieve samenleving is ook plaats voor mensen die niet mee willen doen aan zoiets als de Paarse Vrijdag. Die mensen horen er ook bij.
Tolerantie voor intolerantie.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:17 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In een echte inclusieve samenleving is ook plaats voor mensen die niet mee willen doen aan zoiets als de Paarse Vrijdag. Die mensen horen er ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |