Flinke lijst, had er verder nog nooit over gehoord.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:48 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zie die beweging als een soort van moderne Jehova's,
Er zijn inmiddels ook al 17 dagen per jaar wat in het teken staat van LHBTI maar van opdringen is absoluut geen sprake hoor.
- Derde vrijdag in januari International Fetish Day
- 31 maart Internationale Dag van Transgendervisibiliteit
- 6 april Internationale Dag van Aseksualiteit
- 26 april Lesbian Visibility Day (hieromheen: Lesbian Visibility Week)
- 17 mei Internationale Dag tegen Homo-, Bi-, Trans- en Interseksefobie (IDAHOT)
- 24 mei Pansexual Visibility Day
- 14 juli International Non-Binary People’s Day
- 19 augustus Transgender Flag Day
- 23 september Dag van de biseksualiteit
- 8 oktober International Lesbian Day
- 11 oktober Coming-Outdag
- 22-28 oktober Asexual Awareness Week
- 26 oktober Intersex Awareness Day
- 1 november Trans Parent Day
- 13–19 november Transgender Awareness Week
- 20 november Internationale Transgender Gedenkdag
- Tweede vrijdag in december Paarse Vrijdag
Ik stel voor om nog 20 themadagen in het teken van de regenboogvlag te organiseren, dat zal ongetwijfeld helpen. Lmao.
Daar gaat de discussie ook over Hans. Hebben we hier te maken met een in zwang geraakte drang behoefte om excentriek te doen, of te maken met een geaardheid.quote:Op maandag 16 december 2024 09:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als er ook wetenschappelijke publicaties zijn die aantonen dat seksuele voorkeur wél een keuze is, dan houd ik me aanbevolen.
In jouw omgeving vieren ze die dagen allemaal en je bent er verplicht aan mee te doen?quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:48 schreef CryptoPunk het volgende:
Ik zie die beweging als een soort van moderne Jehova's,
Er zijn inmiddels ook al 17 dagen per jaar wat in het teken staat van LHBTI maar van opdringen is absoluut geen sprake hoor.
- Derde vrijdag in januari International Fetish Day
- 31 maart Internationale Dag van Transgendervisibiliteit
- 6 april Internationale Dag van Aseksualiteit
- 26 april Lesbian Visibility Day (hieromheen: Lesbian Visibility Week)
- 17 mei Internationale Dag tegen Homo-, Bi-, Trans- en Interseksefobie (IDAHOT)
- 24 mei Pansexual Visibility Day
- 14 juli International Non-Binary People’s Day
- 19 augustus Transgender Flag Day
- 23 september Dag van de biseksualiteit
- 8 oktober International Lesbian Day
- 11 oktober Coming-Outdag
- 22-28 oktober Asexual Awareness Week
- 26 oktober Intersex Awareness Day
- 1 november Trans Parent Day
- 13–19 november Transgender Awareness Week
- 20 november Internationale Transgender Gedenkdag
- Tweede vrijdag in december Paarse Vrijdag
Ik stel voor om nog 20 themadagen in het teken van de regenboogvlag te organiseren, dat zal ongetwijfeld helpen. Lmao.
Het is wel lachwekkend al die dagen… zeg eerlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In jouw omgeving vieren ze die dagen allemaal en je bent er verplicht aan mee te doen?
Zeker weten, maar zonder het uitzoekwerk van CryptoPunk had niemand hier van het bestaan geweten.quote:Op maandag 16 december 2024 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel lachwekkend al die dagen… zeg eerlijk.
Dat is dan ook totaal het punt nietquote:Op maandag 16 december 2024 12:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel lachwekkend al die dagen… zeg eerlijk.
Waarschijnlijk kun je een even lang lijstje vinden van frituursnacks dagen. Iedereen weet wanneer krokettendag is natuurlijk. Worden frituursnacks aan ons opgedrongen? Je kunt geen winkelstraat in zonder frituursnacks te zien?quote:Op maandag 16 december 2024 13:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker weten, maar zonder het uitzoekwerk ban CryptoPunk had niemand hier van het bestaan geweten.
Nou ja, de overkill zal wel meespelen. Iedere dag is inmiddels vergeven, vaak dubbel. Om nog maar te zwijgen over maanden: stop-tober, mo-vember.quote:Op maandag 16 december 2024 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook totaal het punt niet
Enquote:Op maandag 16 december 2024 15:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, de overkill zal wel meespelen. Iedere dag is inmiddels vergeven, vaak dubbel.
Dat helpt allemaal niet lijkt mij zo.
Nou, deels wel hoor. Ik kan mij niet voorstellen dat al die dagen aan jou voorbijgaan. Op zijn minst heb jij gehoord van steak and blowjob day, of zoals we dat bij mij thuis noemen: een doodnormale dag.quote:Op maandag 16 december 2024 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En
Niemand
Zoals al 354 keer is herhaald
Weet ervan
Dus dan kan dat bij voorbaat al niet gebruikt worden als argument voor het opdringen
Uhm nee. Daar had ik oprecht nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 december 2024 15:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, deels wel hoor. Ik kan mij niet voorstellen dat al die dagen aan jou voorbijgaan. Op zijn minst heb jij gehoord van steak and blowjob day, of zoals we dat bij mij thuis noemen: een doodnormale dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |