quote:Op maandag 16 december 2024 20:53 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu nog meer overtuigd van een coronaatje.
Ik was zo episch slecht op de tennisbaan net. De laatste keer dat ik zo beroerd speelde was toen ik net drie weken op tennis zat.
Hopelijk hebben jullie mooie dagenquote:Op maandag 16 december 2024 20:48 schreef Redefine het volgende:
Van mijn kant nog wat updates.
Afgelopen week hebben het huis van mijn moeder verkocht. Dus dat ligt dan eindelijk gelukkig achter ons. Met mijn gaat het zelf redelijk. Ze is blij met waar ze zit, maar ze is helaas wel extreem passief. Deze kerst vieren we het op de 24e. Ik denk wel dat dit de laatste kerst zal zijn die we met de familie vieren die ze nog een klein beetje mee zal krijgen.
Oja dat is wel gek dat je nog steeds een rare smaak hebt. Bij mij kwam het weer terug nadat m’n neus weer minder opgezwollen was.quote:Op maandag 16 december 2024 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik test ook niet. Ik heb geen tests meer in huis en of het nu wel of geen corona is, verandert toch niets.
Ik heb inmiddels ruim een week een veranderde smaak. Heb dit niet eerder zo gehad bij een verkoudheid. Chocola smaakt goddelijk, nog beter dan andersmaar bijvoorbeeld hartige dingen proef ik bijna niet of smaken niet zo lekker. Het snotteren is wel over maar de smaakvervorming nog niet.
Dit is wat ik ook wilde zeggenquote:Op maandag 16 december 2024 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie mooie dagen
Er zijn dagen bij dat dit niet tegen hem wordt gezegd. Het zijn er niet veel, maar toch.quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
BLIJF VAN ME AF OUWE VIEZERIK!!!!!!!!!11
Gaaf hoorquote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel andere sector ook, maar wel iets wat me heel tof lijkt![]()
En ik had gedacht dat ik daar eigenlijk nog te licht voor zou worden bevonden (haha ook wel eens leuk om ergens te licht voor te zijn) dus extra tof om uitgenodigd te worden
quote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij kunt het feit dat je überhaupt niet kunt tennissen als excuus gebruiken
Dit niveau van returns had je beter op de tennisbaan kunnen laten zien.quote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
ja bij ons is er nu ook vanalles aan het veranderen, en dat raakt mij niet direct, maar zorgt wel voor het stagneren van doorgroeimogelijkheden en een vacaturestop etc. En ik doe nu echt een uitvoerende taak, dus dat is denk ik ook altijd wat lastig om helemaal uit weg te groeien dus ergens anders een (flinke!) stap meer richting beleidsmatig zetten lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Gaaf hoor![]()
Ik twijfel eigenlijk ook nog wel om toch verder te solliciteren. Ik kan dus zeer waarschijnlijk komend jaar nog wel doorgroeien binnen mijn huidige bedrijf, maar ik weet nog niet zeker of ik dat wel wil. Er gaat zoveel op de schop op allerlei vlakken; ik betwijfel of het er leuker op gaat worden… tot nu toe ervaar ik de veranderingen niet als heel positief.
Ik heb nu wel een leuke vacature gezien maar dat is bij de overheid en ik weet ook niet of dat beter zou passen![]()
Of wijn, of whisky...quote:
Dat kan altijd. Sowieso ook altijd maar de vraag of jij het zelf welt ziet zitten na het gesprek.quote:Op maandag 16 december 2024 21:16 schreef Meke het volgende:
Maarja wellicht is het straks in januari gewoon een gezellig gesprek en blijft het dan daarbij, je weet het niet hè
Ja zo zie ik het zelf ook wel echt hoor. Het is ook met twee mensen die mijn collega's zouden worden, en niet HR of de manager ofzo, dat vind ik ook heel fijn en laat echt zien dat zij samenwerking ook belangrijk vinden en waarderenquote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan altijd. Sowieso ook altijd maar de vraag of jij het zelf welt ziet zitten na het gesprek.
Echt zo fijn!!quote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
Mijn werk is gelukkig nog wel steeds erg leuk. Mede door de collega's, maar vooral ook door het bedrijf zelf. Wel wil het bedrijf teveel tegelijkertijd doen qua processen, waardoor het al heel lang erg druk is en er steeds weer wat bij komt. Scheelt daarbij wel dat de twee kansloze collega's weg zijn en we daar twee goede collega's voor terug hebben gekregen
Dat is wel beter ja. Dan is het ook makkelijker om inhoudelijker vragen te stellen over de functie en de sfeer te peilen. Plus dat zij beter weten wat zij zoeken in iemand en dus ook betere vragen stellen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo zie ik het zelf ook wel echt hoor. Het is ook met twee mensen die mijn collega's zouden worden, en niet HR of de manager ofzo, dat vind ik ook heel fijn en laat echt zien dat zij samenwerking ook belangrijk vinden en waarderen
Dat is inmiddels ook alweer ruim 2,5 jaar geledenquote:Op maandag 16 december 2024 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt zo fijn!!Ik heb het gevoel dat je nog niet zo lang geswitcht bent maar dat is ook weer een paar jaar geleden al, toch?
Ja precies, en als dat niet klikt hoef ik er ook niet te werken zeg maar, ik vind werksfeer echt ZO belangrijkquote:Op maandag 16 december 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja. Dan is het ook makkelijker om inhoudelijker vragen te stellen over de functie en de sfeer te peilen. Plus dat zij beter weten wat zij zoeken in iemand en dus ook betere vragen stellen.
Oja bizarquote:Op maandag 16 december 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inmiddels ook alweer ruim 2,5 jaar geleden
Dat is absoluut heel belangrijk.Een goede werksfeer kan acceptabel werk net leuk maken of leuk werk opeens een stuk minder leuk als de sfeer niet goed is.quote:Op maandag 16 december 2024 21:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, en als dat niet klikt hoef ik er ook niet te werken zeg maar, ik vind werksfeer echt ZO belangrijk
Klopt ook gewoonquote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is oké, het hoort allemaal bij het spelquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat dit niet tegen hem wordt gezegd. Het zijn er niet veel, maar toch.
Je laat je hier wel heel erg makkelijk aan de kant zettenquote:
Ga je dan ook wat beter spelen?quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is oké, het hoort allemaal bij het spel
Nou ja, het was al game, set, match voor Ari natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je laat je hier wel heel er makkelijk aan de kant zetten
quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je laat je hier wel heel er makkelijk aan de kant zetten
Ja hiervoor heb ik niet de ballen, jongen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je laat je hier wel heel erg makkelijk aan de kant zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |