abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 17:27:12 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215921442
Fuck it, prima.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 december 2024 @ 17:56:10 #227
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215921673
quote:
83s.gif Op donderdag 19 december 2024 14:18 schreef Kijkertje het volgende:
Exit Speaker Mike Johnson? Enter Elon Musk?

[ afbeelding ]
Oh...alsjeblieft..laat dit gebeuren! Begging please :D

Dit is niet de flex die Rand Paul ( :r ) denkt dat het is...

Die hele aankomende administratie wordt volledig onbestuurbaar...Elon als Speaker is icing on the Popcorncake :D
pi_215921956
Nu al een chaos bij de Republikeinen en Trump's termijn is nog niet eens begonnen.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 19 december 2024 @ 18:41:37 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215922006
Prima toch? Laat ze Musk maar voordragen als speaker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 19 december 2024 @ 19:27:54 #230
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_215922432
Waarom zou Musk Speaker (willen) worden. Hij heeft zijn doge titel en veel invloed. Als Speaker moet ie daadwerkelijk iets doen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_215923376
twitter

Dit mag natuurlijk geen verrassing heten. Zoals deze meneer terecht opmerkt voerde Trump destijds campagne met de belofte dat hij de schuldenlast van de VS zou reduceren tot nul.

Z'n fans riepen de afgelopen maanden opnieuw in koor dat Trump een einde zou maken aan de spendeerdrift, ondanks dat hij peperdure beloftes deed.

Maar goed, nobody gives a shit, zijn fans al nog het minst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_215924282
Update:

Mike Johnson zit ook wel in een onmogelijke positie. Om de CR erdoor te krijgen en een shutdown te vermijden (vrijdag middernacht) is het nodig om te onderhandelen met de Democraten en dat is net als bij McCarthy nu weer uit den boze.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215926556
De Republikeinen gaan een aangepaste versie in stemming brengen:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ldovlzw3wk27

pi_215926826
Wat commentaren over de nieuwe begroting van de Republikeinen:

Bij Fox News vragen ze zich af waarom het kankeronderzoek geschrapt is:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldovrn477c2x

Hakeem Jeffries (Minority Leader D):

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldow4t73d32a

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldoymjydpr2w

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldoyraku2c2v

Moskowitz(D):

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldozzxccwk2x

Chip Roy(R):

Van alles geschrapt maar wel een verhoging van de schuld met $5 biljoen :')
pi_215926843
Sinds wanneer is het weer toegestaan om hier een complete social media tijdlijn neer te gooien?
De enige echte.
pi_215926847
Uitslag stemming in het Huis:

https://bsky.app/profile/acyn.bsky.social/post/3ldp3m72es723

Wat een afgang, not even close!

38 Republikeinen stemden tegen het voorstel van de 'geniale' Musk en zijn puppet president _O-

Hoorde (MSNBC) dat Musk ook de beperkingen op de handel met China heeft laten schrappen. Goh hoe verrassend :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 20-12-2024 05:04:35 ]
pi_215927310
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 01:43 schreef Rnie het volgende:
Sinds wanneer is het weer toegestaan om hier een complete social media tijdlijn neer te gooien?
Waarom ga je je niet inhoudelijk in op deze tijdlijn?

Vind jij het normaal dat een niet gekozen miljardair zich zo opzichtig met de huidige nog zittende gop leden bemoeit dat deze na wat leugens opeens eerdere in consensus gemaakte afspraken weer opblazen.
pi_215927600
even een shoutout naar user @Klopkoek , want over de entertainment waarde had hij helemaal gelijk :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Vis een optie? vrijdag 20 december 2024 @ 08:43:33 #239
70532 loveli
N
pi_215927847
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 01:43 schreef Rnie het volgende:
Tip: abo
crap in = crap out
pi_215928120
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 07:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarom ga je je niet inhoudelijk in op deze tijdlijn?

Vind jij het normaal dat een niet gekozen miljardair zich zo opzichtig met de huidige nog zittende gop leden bemoeit dat deze na wat leugens opeens eerdere in consensus gemaakte afspraken weer opblazen.
Ik denk dat de rol van Musk nogal overschat wordt in dit hele verhaal. Dit is gewoon Trump die de komende jaar (weer) bakken met geld wil kunnen uitgeven, zonder tegengehouden te worden door de debt ceiling.
pi_215929111
twitter

En dan zijn er mensen hier die vinden dat dit soort mensen nog veel zwaarder gestraft moesten worden…….
Tim Pool met de mic drop.
  vrijdag 20 december 2024 @ 13:17:04 #242
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215929987
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dan zijn er mensen hier die vinden dat dit soort mensen nog veel zwaarder gestraft moesten worden…….
Tim Pool wordt betaald door de Russen :Y
pi_215930086
Dikke crisis in het Congres, Republikeinen staan recht tegenover Trump en Musk, chaos in de tent. Maar Chivaz heeft het liever over een of andere treurige podcaster die Russisch geld heeft aangenomen.

Hoepel toch op, vent.
pi_215930334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 11:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat een non nieuws. Wat vind je van de chaos die jouw favoriete president en zijn miljardair maat hebben veroorzaakt al voordat hij daadwerkelijk aan de macht is?
  vrijdag 20 december 2024 @ 13:55:31 #245
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215930442
Ik ken Tim Pool niet, maar als hij Russisch geld aanneemt zou hij in de bak moeten worden getrapt m.i. net als ieder ander die dat kwaadaardige regime helpt.
pi_215930672
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dikke crisis in het Congres, Republikeinen staan recht tegenover Trump en Musk, chaos in de tent. Maar Chivaz heeft het liever over een of andere treurige podcaster die Russisch geld heeft aangenomen.

Hoepel toch op, vent.
Pool is de boodschapper, niet het onderwerp. Het gaat over mensen die een kleine misstap hebben begaan waarvan er eentje blijkbaar al 3 jaar vastzit zonder proces. Ik weet dat je het daar liever niet over hebt want je bent van mening dat deze mensen levenslang vast horen te zitten. Ik ben ieder geval blij dat er iemand is die vol passie even laat weten dat dit echt niet kan.
pi_215930699
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Wat een non nieuws. Wat vind je van de chaos die jouw favoriete president en zijn miljardair maat hebben veroorzaakt al voordat hij daadwerkelijk aan de macht is?
Whataboutism zoals gewoonlijk, er werd mij een tijd geleden duidelijk gemaakt dat ik mij daaraan schuldig maakte. Gek genoeg is elke reactie op een onderwerp die ik aansnijd een whataboutism.
pi_215930752
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Whataboutism zoals gewoonlijk, er werd mij een tijd geleden duidelijk gemaakt dat ik mij daaraan schuldig maakte. Gek genoeg is elke reactie op een onderwerp die ik aansnijd een whataboutism.
Nee, beste vriend.

Jij wilde het de afgelopen maanden en jaren niet over 6/1 hebben. Onderzoeksrapporten over de bestorming van het Capitool besloot je te negeren, want dat vond je verder allemaal niet heel boeiend. Tijdens de campagne wees ik jou er herhaaldelijk op dat Trump zijn toenmalige VP vroeg de verkiezingsongeldig te verklaren, wat in feite de directe aanleiding was voor de gebeurtenissen op 6/1. Maar ook daar wilde je het niet over hebben. Vond dat gezeur van mijn kant.

Maar nu Trump heeft gewonnen sta je plots vooraan om het weer over 6/1 te hebben.

Dus nogmaals: hoepel toch op, vent.
pi_215930776
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zoals verwacht negeer je het onderwerp. Dat doe je altijd wanneer je er geen goed antwoord op kunt geven.
pi_215930912
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef KoosVogels het volgende:

Hoepel toch op, vent.
Je snapt toch zelf wel dat het niet om Tim Pool gaat? :')

Daarbij. mag er enkel en alleen over een enkel onderwerp tegelijk binnen dit topic gesproken worden? :?
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')