Oh...alsjeblieft..laat dit gebeuren! Begging pleasequote:Op donderdag 19 december 2024 14:18 schreef Kijkertje het volgende:
Exit Speaker Mike Johnson? Enter Elon Musk?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 20-12-2024 05:04:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Waarom ga je je niet inhoudelijk in op deze tijdlijn?quote:Op vrijdag 20 december 2024 01:43 schreef Rnie het volgende:
Sinds wanneer is het weer toegestaan om hier een complete social media tijdlijn neer te gooien?
Tip: aboquote:Op vrijdag 20 december 2024 01:43 schreef Rnie het volgende:
Sinds wanneer is het weer toegestaan om hier een complete social media tijdlijn neer te gooien?
Ik denk dat de rol van Musk nogal overschat wordt in dit hele verhaal. Dit is gewoon Trump die de komende jaar (weer) bakken met geld wil kunnen uitgeven, zonder tegengehouden te worden door de debt ceiling.quote:Op vrijdag 20 december 2024 07:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom ga je je niet inhoudelijk in op deze tijdlijn?
Vind jij het normaal dat een niet gekozen miljardair zich zo opzichtig met de huidige nog zittende gop leden bemoeit dat deze na wat leugens opeens eerdere in consensus gemaakte afspraken weer opblazen.
Tim Pool wordt betaald door de Russenquote:Op vrijdag 20 december 2024 11:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dan zijn er mensen hier die vinden dat dit soort mensen nog veel zwaarder gestraft moesten worden…….
Tim Pool met de mic drop.
Wat een non nieuws. Wat vind je van de chaos die jouw favoriete president en zijn miljardair maat hebben veroorzaakt al voordat hij daadwerkelijk aan de macht is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:41 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En dan zijn er mensen hier die vinden dat dit soort mensen nog veel zwaarder gestraft moesten worden…….
Tim Pool met de mic drop.
Pool is de boodschapper, niet het onderwerp. Het gaat over mensen die een kleine misstap hebben begaan waarvan er eentje blijkbaar al 3 jaar vastzit zonder proces. Ik weet dat je het daar liever niet over hebt want je bent van mening dat deze mensen levenslang vast horen te zitten. Ik ben ieder geval blij dat er iemand is die vol passie even laat weten dat dit echt niet kan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dikke crisis in het Congres, Republikeinen staan recht tegenover Trump en Musk, chaos in de tent. Maar Chivaz heeft het liever over een of andere treurige podcaster die Russisch geld heeft aangenomen.
Hoepel toch op, vent.
Whataboutism zoals gewoonlijk, er werd mij een tijd geleden duidelijk gemaakt dat ik mij daaraan schuldig maakte. Gek genoeg is elke reactie op een onderwerp die ik aansnijd een whataboutism.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Wat een non nieuws. Wat vind je van de chaos die jouw favoriete president en zijn miljardair maat hebben veroorzaakt al voordat hij daadwerkelijk aan de macht is?
Nee, beste vriend.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Whataboutism zoals gewoonlijk, er werd mij een tijd geleden duidelijk gemaakt dat ik mij daaraan schuldig maakte. Gek genoeg is elke reactie op een onderwerp die ik aansnijd een whataboutism.
Zoals verwacht negeer je het onderwerp. Dat doe je altijd wanneer je er geen goed antwoord op kunt geven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Whataboutism zoals gewoonlijk, er werd mij een tijd geleden duidelijk gemaakt dat ik mij daaraan schuldig maakte. Gek genoeg is elke reactie op een onderwerp die ik aansnijd een whataboutism.
Je snapt toch zelf wel dat het niet om Tim Pool gaat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Dikke crisis in het Congres, Republikeinen staan recht tegenover Trump en Musk, chaos in de tent. Maar Chivaz heeft het liever over een of andere treurige podcaster die Russisch geld heeft aangenomen.
Hoepel toch op, vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |