Als Putin ons wil aanvallen gaat hij niet wachten totdat wij net onze verdediging op orde hebben.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:55 schreef Hexagon het volgende:
Wat komt er over 4 of 5 jaar op ons af dan Rutte?
Hoewel eens om defensie op orde te hebben.
Ik kom net van k10 vandaan en zag jouw naam op de eerste oproep lijst staan.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
Putin stuurt zijn al zwaar gehandicapte demografie echt niet een bredere oorlog in.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als Putin ons wil aanvallen gaat hij niet wachten totdat wij net onze verdediging op orde hebben.
Wat is het verhaal? Dat Putin zegt: "Ik zal het alvast verklappen, over 4 of 5 jaar, als jullie klaar zijn met opwerken, dan begin ik met jullie een oorlog die zeker mijn ondergang wordt"?
Nederland zie ik niet in oorlog. Althans, niet op eigen grondgebied.Ik zie hier met de beste wil nog geen oorlog ontstaan op wat te overzien valt.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
Nederlanders voorbereiden op oorlog.
Hardop gelachen.
Dat is net zo'n waardeloos argument als 'als je zo graag wilt helpen, dan neem je toch zelf wat asielzoekers in huis?'quote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
Waarom niet twee vliegen in één klap slaan. Alle asielzoekers naar Oekraïne!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is net zo'n waardeloos argument als 'als je zo graag wilt helpen, dan neem je toch zelf wat asielzoekers in huis?'
En roken naar 40 euro per pakje om het transport en de bewapening te betalenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet twee vliegen in één klap slaan. Alle asielzoekers naar Oekraïne!
Je kan ook te ver gaan hè!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
En roken naar 40 euro per pakje om het transport en de bewapening te betalen
Dan slaan we alle vliegen tegelijk stuk
Nee Hij doet gewoon wat hij moet doen als secretaris generaal van het militaire bondgenootschap, roepen dat landen hun defensie op orde moeten brengen en wijzen op mogelijke problemenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:47 schreef havanagila het volgende:
Met oorlog bedoelt Markie dan ook wss geen volledige invasie, maar ballistische raketten op een grote stad of energiecentrales oid.
That's what she saidquote:
Dat is ook het hele doel, we hebben ons 30 jaar in slaap laten sussen, maar die veiligheid kan niet meer gegarandeerd worden. Dus wordt de bevolking beetje bij beetje voorbereid op wat komen gaat. De machtsstrijd tussen het Westen en Brics(US vs China), wat helaas weer op Europese bodem uitgevochten gaat wordenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik open nu.nl en lees dit bericht. Wat een angstzaaierij. Is dat echt nodig? Kan me voorstellen dat mensen echt bang worden als ze dit lezen
Vind ik tav NAVO-landen ook geen logisch scenario eigenlijk. Stel Vladdie stuurt wat raketten op de infrastructuur van een Europees land af. Oke. En dan? Dat land verover je daar niet mee. Wel zet hij dan mogelijk zaken in gang die sowieso zijn ondergang worden. Wat wint hij daarmee?quote:Op donderdag 12 december 2024 19:47 schreef havanagila het volgende:
Met oorlog bedoelt Markie dan ook wss geen volledige invasie, maar ballistische raketten op een grote stad of energiecentrales oid.
jij ook maar weg danquote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom niet twee vliegen in één klap slaan. Alle asielzoekers naar Oekraïne!
Neen, dus kom je uit op nukes als wij toch besluiten boots on the ground te gaan doen, want dat gaat ie niet winnen namelijk. Dus is het of verliezen of iedereen verliest. Als ik Poetin was dan wist ik het wel.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Putin stuurt zijn al zwaar gehandicapte demografie echt niet een bredere oorlog in.
we zetten kees flodder in de eerste aanvalsgroepquote:Op donderdag 12 december 2024 19:36 schreef Scorpie het volgende:
Nederlanders voorbereiden op oorlog.
Hardop gelachen.
M'n Russische paspoort allang aan de Bulgaarse zwarte zeekust opgehaald joh.quote:
maar nederlanders die krijgen er nog niet eentje , wij komen later aan de beurtquote:Op donderdag 12 december 2024 20:05 schreef Dven het volgende:
[..]
M'n Russische paspoort allang aan de Bulgaarse zwarte zeekust opgehaald joh.
Geen oorlog aan de grond maar een nukes fantasie dus.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neen, dus kom je uit op nukes als wij toch besluiten boots on the ground te gaan doen, want dat gaat ie niet winnen namelijk. Dus is het of verliezen of iedereen verliest. Als ik Poetin was dan wist ik het wel.
Ik maak me dus weer totaal niet druk om dat Poetin een NAVO land zal binnenvallen of dat we conventioneel met ze de boel uitvechten in Oekraïne. Kan net zo goed dat van jou een fantasie noemen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef Beathoven het volgende:
Daar zit ik helemaal niet over in, maar voel je vrij om je daar druk over te maken.
Gewoon naar een voetbalwedstrijd gaan en veel zuipen. Dan moet je wel pissen naast iemand anders.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik moet wel echt wat beter tegen stank kunnen en ook leren te kunnen pissen in het bijzijn van anderen ja, wellicht tactisch en psychologisch iets weerbaarder worden. Verder ga ik met wat training wel een heel eind komen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |