Nou dat vind ik minder belangrijkquote:Op donderdag 12 december 2024 18:25 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]Vergeet ook geen wc-papier in te slaan. Erg belangrijk in oorlogstijd.
Er komt geen 1equote:Op donderdag 12 december 2024 17:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij denkt dat er niet meteen een reactie volgt nog vóór de eerste inslag?
3 jaar over een paar honderd km in Oekraïnequote:Op donderdag 12 december 2024 17:41 schreef Ondskapt het volgende:
[..]
Ja, er zijn zo veel signalen dat Rusland de NAVO wil aanvallen
Ga jij maar lekker Russische konten likkenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Rnie het volgende:
Top, dan gaan we eens echt helpen ipv wat lullige ammunitie sturen!Neem aan dat de grootste pro-Oekraïne schreeuwers als eerste naar het front gaan als het er echt op aankomt?
De wapenindustrie is vermoedelijk heel blij, met zoveel goedgelovigen die gratis reclame maken zodat hun wapens gekocht worden.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wie niet leert van de geschiedenis is gedoemd ze te herhalen. Europa moet zich zelfstandig maken op militair, strategisch en economisch gebied. Als we iets hebben moeten leren van de tweede wereld oorlog is dat je klaar moet zijn voor een oorlog en niet in pacifisme moet geloven en een dekentje over je hoofd moet trekken.
Die kabel was beschadigd door graafwerkzaamheden en toen ze dat wisten paste het natuurlijk niet meer in het plaatje en hoorde je er weinig meer over.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar zijn ze al volop mee bezig. Nee, niet met atoombommen, kruisraketten en weet ik het wat voor tyfuszooi. Ze snijden alleen af en toe per ongeluk ergens even een kabeltje door op de zeebodem. Of ze verstoren wat signalen bij vliegtuigen
Geldquote:Op donderdag 12 december 2024 18:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is gewoon niet voor te stellen. Het enige wat ik dan maar doe is bedenken wat ik in huis moet halen.
Ja, als de banken niet zijn voorbereid, dan weet ik ook niet hoe de burger zich moet voorbereidenquote:Op donderdag 12 december 2024 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja maar vanmorgen stond ik al voor een lege ATM. Dat belooft weinig goeds.
Raptorix heeft een kaartje waar die van de kringloopeconomie wel zitten, exploitant van de automaten wil er echter wel iets voor terug.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja maar vanmorgen stond ik al voor een lege ATM. Dat belooft weinig goeds.
Lijkt me ook sterk dat ze op deze manier verder dan Vilnius komen maar goed.quote:Op donderdag 12 december 2024 18:45 schreef halfway het volgende:
[..]
3 jaar over een paar honderd km in Oekraïne
Alweer, hij heeft me ook al ingemaakt bij Scrabblequote:Op donderdag 12 december 2024 18:57 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Raptorix heeft een kaartje waar die van de kringloopeconomie wel zitten, exploitant van de automaten wil er echter wel iets voor terug.
Dan maar een potje Pictionary met hem doen.Ik help je wel hints roepen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alweer, hij heeft me ook al ingemaakt bij Scrabble
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:14 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dan maar een potje Pictionary met hem doen.Ik help je wel hints roepen.
Hier soms, een beetje. See you!quote:Op donderdag 12 december 2024 19:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Scrabble was online, is Pictionary ook online?
90% van West-Europa. En dat zegt ook precies álles over Rutte. Hij hobbelt, zoals velen, met de rest mee. En dus nu ook weer, met het overnemen van angstzaaierij.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:53 schreef The-BFG het volgende:
"Rutte heeft alles gesloopt" is Geert retoriek. Feit is dat 90% van de politieke partijen net zo goed waren gegaan voor bezuinigingen op defensie.. We hebben als Europa gewoon massaal liggen slapen.
Die heeft vermoedelijk al minimaal één jonger kloontje van hemzelf ingewerkt.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Stel, Poetin overlijdt morgen. Is het gevaar dan geweken?
Kiek ‘m stoanquote:Op donderdag 12 december 2024 18:17 schreef Rnie het volgende:
[..]
Vegis je niet in hem he?
[ afbeelding ]
Hij spreekt niet in de rol van premier van Nederland hè. Hij spreekt de wereld aan om defensiebudgetten te verhogen.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:00 schreef roos94 het volgende:
Ik open nu.nl en lees dit bericht. Wat een angstzaaierij. Is dat echt nodig? Kan me voorstellen dat mensen echt bang worden als ze dit lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |