Ik vermoed zaterdag na kerstquote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is de laatste ronde? Of hoe heet dat
Geen idee, heb nog screens gemaakt van dat bord in de keuken met de planning erop, maar op de voor de hand liggende feestdagen na valt er weinig te ontcijferen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is de laatste ronde? Of hoe heet dat
Zo lang nogquote:Op donderdag 12 december 2024 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed zaterdag na kerst
Afwachten dusquote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog screens gemaakt van dat bord in de keuken met de planning erop, maar op de voor de hand liggende feestdagen na valt er weinig te ontcijferen.
[ afbeelding ]
edit: ik zie nu pas dat de tekst onder de 15e best eens K/O kan zijn. Dan is de 17e de finale
Ligt eraan wie..quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze hier wel hun kleding aanhouden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke maand duurt daar minimaal 40 dagen
Een vuile gluiperd is het ook. Constant El Che aanmoedigen erachteraan te gaan en daarna bij Demi roepen dat ie een arme stalker is en uiteindelijk proberen om El Che voor schut te zetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Bah Rami
Zit che op te stoken erbij te gaan zitten
Nou, hij lijkt het toch vaak eens te zijn met de andere haaien. En zo nu en dan maakt hij ook een valse of intolerante opmerking. Hij zit in het juiste bondje denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef King_Merc het volgende:
Zo de haaien naaien .. Appie zit gewoon in het verkeerde bondje… die gaat de volgende keer in een ander bondje
Nee. Hij gaat er maar zonder ton weg. Al duurt het nog een half jaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat 'm die ton maar pakken, meteen ook van dat gezever met Senna af.
Morgen weer dat gedoe dus
Deed het vorig jaar toch ook?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of dit blijft bestaan als er een livestream van BB is
Lijkt me nogal concurrenten van elkaar
(Zelf ga beide kijken)
Vraag me alleen af hoelang ze mensen blijven vinden
Het promopraatje voor de reclame worden ook steeds meer...
Ik vind experimenteren op nationale tv behoorlijk raar.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Cirilico het volgende:
Misschien bi, maar experimenteren is niet raar.
Ging jou radar af bij hem Frits?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Elsje, en ik ben ook hetero![]()
![]()
Briejan weet wel wat hij doet,, leuke vent en het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat El Che homo is. Misschien bi, maar experimenteren is niet raar. Ook bij mannen niet.bJan heeft zelf ook het één en ander uitgespookt, maar die is ook niet homo.![]()
Maar Brijan, heeft die uiteindelijk nou El Che liggen pijpen? Zijn hoofd leek op een gegeven moment ver onder de dekens te liggen.
en daarom #TeamFlorisquote:Op woensdag 11 december 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Of als Floris er eindelijk genoeg van heeft en haar links laat liggen, dat ze het lekker alleen mag uitzoeken.
Ik vind Floris ook rete irritant, oh yeah. Veel te luid, fanatiek en egocentrisch, maar toch zit er geen kwaad in hem en als hij eens echt erover aangesproken zou worden, zou hij vast voor rede vatbaar zijn.
Zoals hij de eerste is om alle spelletjes te claimen, is hij ook de eerste met een troostende arm en echte tranen voor het verdriet van een ander. Hij scoort hoog op de irritatie ladder, maar hij scoort soms ook hoog op empathisch vermogen.
Ik hoopte dat Flo of Senna handtastelijk zouden worden, doordat ze hun woede niet kunnen bedwingen. Dus, slaan of duwen. En dat dat dan rood oplevert.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Heerlijk hoe Jason tegen dat schreeuwmens inging en niet onder de indruk was van Floris die direct voor hem ging staanIk hoop dat hij die twee nog flink gek maakt tijdens de laatste weken voordat hij vertrekt.
Zeker omdat Brie al had gezegd dat hij een nieuwe fles zou kopen. Hoeft ie nu niet meer te doen, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Vieze NSB streek van Fleuris om de Vossen de nakken, gelukkig wordt hij keihard terug gepakt met de evenwichtsbalk waar de Vossen nu een flinke voorsprong op hebben. El Che werd even lekker verwend door wat mannen vuistjes. Lekker man, chop chop! En maar blijven roepen dat 'hij echt heeteeroo is', ja en de Paus is atheist....
Flo is echt een triest figuur ..quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Vieze NSB streek van Fleuris om de Vossen de nakken, gelukkig wordt hij keihard terug gepakt met de evenwichtsbalk waar de Vossen nu een flinke voorsprong op hebben. El Che werd even lekker verwend door wat mannen vuistjes. Lekker man, chop chop! En maar blijven roepen dat 'hij echt heeteeroo is', ja en de Paus is atheist....
Zegt alles over Floris, staan schreeuwen oh yeaaah lekker man als hij een ander kan benadelen, maar oh wee als het omgekeerd gebeurdquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker omdat Brie al had gezegd dat hij een nieuwe fles zou kopen. Hoeft ie nu niet meer te doen, uiteraard.
een groepsopdracht zou nog leuker zijn voor bv een feestjequote:Op vrijdag 13 december 2024 15:15 schreef DutchBlend het volgende:
Blijkt het vanavond een groepsopdracht te zijn met 1 deelnemer uit elk team. Al dat trieste gedrag voor niets.
Senna spoort sowieso niet met dreigen om hete koffie over iemand z'n gezicht te gooien als ze niet in de loods waren. Afsnauwen werkte voor haar in de buitenwereld waarschijnlijk heel goed, dus dan is het mooi om te zien dat iemand tegengas geeft (Jason). Dat is ze denk ik niet echt gewend.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Flo of Senna handtastelijk zouden worden, doordat ze hun woede niet kunnen bedwingen. Dus, slaan of duwen. En dat dat dan rood oplevert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |