Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja, dat broertje is met Beau en Lodewijk naar Chi op Bali gegaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Flo ook een boodschap van chi en…
En Thalysia zelf heeft honger die wil ook kipquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Kind mist de kip met rijst van Thalysia
Brijan en El Chequote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa onderonsje op de bank morgen
heeft ze pechquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Thalysia zelf heeft honger die wil ook kip
Versta jij Kaapverdiaans? 😯quote:Op woensdag 11 december 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Had nog terug gespoeld
Nancy vergeten?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft ze pechvoorlopig mag ze niet weg anders is er geen boze mevrouw meer
nee die ben ik niet vergeten maar die inderdaad nog een nieuw slachtoffer uitzoekenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nancy vergeten?
Hoewel... Die lijkt er nog niet uit wie haar nieuwe pispaul moet zijn.
Nee daarom kon ik het ook niet verstaan. Ik dacht eerst hé was zegt hij nog. Dus terug gespoeld maar kon er geen touw aan vast knopen. Dacht zal wel buitenlands zijnquote:
Senna had het helaas tijdens haar 54721ste janksessie al over een volgende cyclus inclusief Floris, dus zitten we er inderdaad nog lang mee opgescheept, tenzij een van de twee wint of een echte noodbrief van thuis krijgt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Weer haast geen punten voor de haaien, ohhh yeah! Ik vrees dat we nog tot volgend jaar met die idioot zitten opgescheept helaas, in ieder geval Senna. Die familie weten allemaal hoelang de contracten duren. Denk dus dat er buiten de winnaar en de verliezer en buiten Jason niet veel meer zullen vertrekken deze maand.
Nancy kan het alleen samen met stiekeme mede-pestkop.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nancy vergeten?
Hoewel... Die lijkt er nog niet uit wie haar nieuwe pispaul moet zijn.
Of als Floris er eindelijk genoeg van heeft en haar links laat liggen, dat ze het lekker alleen mag uitzoeken.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Senna had het helaas tijdens haar 54721ste janksessie al over een volgende cyclus inclusief Floris, dus zitten we er inderdaad nog lang mee opgescheept, tenzij een van de twee wint of een echte noodbrief van thuis krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal, al was het meer als grap bedoeldquote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler.
Dit is vrij onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet helemaal, al was het meer als grap bedoeldSerieus grapje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
mwah, ik heb eerder iets dergelijks gezien dusssssquote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler.
Dit is vrij onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hij op hun dook bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mwah, ik heb eerder iets dergelijks gezien dusssss
ehhh ja maar toen werd er toch ook gezoend? Ik meende dat Maurice Che een zoen gaf???quote:Op donderdag 12 december 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij op hun dook bedoel je?
Hoi Dame Chanel.
Benieuwd wat Demi hier van gaat vinden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh ja maar toen werd er toch ook gezoend? Ik meende dat Maurice Che een zoen gaf???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
de spoiler op insta is nog langer![]()
![]()
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isBradley, Nick, Chi, Rowena allemaal in de reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Zou niks moeten zijn. Ze wil toch niks van hem?quote:Op donderdag 12 december 2024 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Benieuwd wat Demi hier van gaat vinden.
![]()
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isFlo en Senna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
![]()
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isHeel vreemd als het een grap isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:02 schreef Cirilico het volgende:
Spoiler, want zat niet in voorstukje denk ik, maar nu wel op insta. Maar hypocriete Floris (+Senna) gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Mooie uitspraak dit.quote:Op donderdag 12 december 2024 15:23 schreef King_Merc het volgende:
“Wordt meer afgetrokken dan alleen wat punten”
Flootje?quote:Op donderdag 12 december 2024 15:23 schreef King_Merc het volgende:
“Wordt meer afgetrokken dan alleen wat punten”
quote:Op donderdag 12 december 2024 15:02 schreef Cirilico het volgende:
Spoiler, want zat niet in voorstukje denk ik, maar nu wel op insta. Maar hypocriete Floris (+Senna) gaatBriejan of hoe heet ie... lk vind em grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja, Demi heeft voor de zoveelste keer gezegd dat het alleen vriendschap is en terstond duikt Che in bed met Brijan die hem graag troostquote:
Demiquote:Op donderdag 12 december 2024 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, Senna heeft voor de zoveelste keer gezegd dat het alleen vriendschap is en terstond duikt Che in bed met Brijan die hem graag troost
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn die filmpjes voorbij?
Houd niet zo van dat sentiment
Oh...bezoek...zo'n aflevering...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 12 december 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja de tearjerker filmpjes zijn klaar
En maar praten over lekker wijf hier lekker wijf daar......quote:Op donderdag 12 december 2024 19:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De Neus zei het goed… hij is homo
quote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze de sokken aan hebbengehouden?
1sok is denk ik kwijtquote:Op donderdag 12 december 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
Zouden ze de sokken aan hebbengehouden?
Ik vind dit dan wel weer slim eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is die Floris toch een zielige kinderachtige verliezer
Ja drama om niksquote:Op donderdag 12 december 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Bryan zei toch dat ie nieuwe koopt ...
Teringquote:Op donderdag 12 december 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Rami: "Ik had je uit dat bed moeten trekken jongen"
Ja achteraan sluiten, na Maurice is nu El Che eerst
Dat dus, hij zorgt zelf dat het in stand blijft.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Actie reactie
En die kan Flo ook weer terug verwachten
Daar kan ik me alvast op verheugenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Actie reactie
En die kan Flo ook weer terug verwachten
Nachtcamera en warmtecameraquote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef Soury het volgende:
Die staat er lekker op die Elsje, zouden ze denken dat het niet te zien is 's nachts op camera
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.quote:
Sperma bankquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nachtcamera en warmtecamera
Dat sowieso , dan geef je ze alle macht . Heel domquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.
Dat dusquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.
Hij was al gejat en toen pas kwam de vraag ... van wie is ie eigenlijk!??quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren niet de eerstequote:
Komt door die neus, ziet ze niet waar ze looptquote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Thalys was het eerst maar die kan niet alles mee sjouwen.
Hij was een keer niet het eerst bij de sluis ...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Ja Floris
Dan moet je nu niet zeiken
Mooi ditquote:Op donderdag 12 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Ja Floris
Dan moet je nu niet zeiken
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Elsje, en ik ben ook hetero![]()
![]()
cht al een half uur zitten denkenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze hier wel hun kleding aanhouden
[ afbeelding ]
Echt?! Ik zei het in post #140 al eensquote:Op donderdag 12 december 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Ik heb e
[..]
cht al een half uur zitten denken
Wie liep er nu op die slackline
LOL, nou wel voor Esje en Briquote:Op donderdag 12 december 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
De woorden van Jan gisteren hebben echt indruk gemaakt
En elk handje in het donker is hetzelfde……..behalve die van Mike Tysonquote:Op donderdag 12 december 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Hij is gewoon hetero, maar ja, het is daar een beetje een gevangenis.
Hopen dat Flo morgen niet wintquote:Op donderdag 12 december 2024 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang het niet in het voordeel van de haaien is zijn het ineens zure zwijnen
Laat 'm die ton maar pakken, meteen ook van dat gezever met Senna af.quote:
Ja maar wanneer is de laatste ronde? Of hoe heet datquote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat 'm die ton maar pakken, meteen ook van dat gezever met Senna af.
Morgen weer dat gedoe dus
Ik vermoed zaterdag na kerstquote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is de laatste ronde? Of hoe heet dat
Geen idee, heb nog screens gemaakt van dat bord in de keuken met de planning erop, maar op de voor de hand liggende feestdagen na valt er weinig te ontcijferen.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar wanneer is de laatste ronde? Of hoe heet dat
Zo lang nogquote:Op donderdag 12 december 2024 20:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed zaterdag na kerst
Afwachten dusquote:Op donderdag 12 december 2024 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee, heb nog screens gemaakt van dat bord in de keuken met de planning erop, maar op de voor de hand liggende feestdagen na valt er weinig te ontcijferen.
[ afbeelding ]
edit: ik zie nu pas dat de tekst onder de 15e best eens K/O kan zijn. Dan is de 17e de finale
Ligt eraan wie..quote:Op donderdag 12 december 2024 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze hier wel hun kleding aanhouden
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 20:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Elke maand duurt daar minimaal 40 dagen
Een vuile gluiperd is het ook. Constant El Che aanmoedigen erachteraan te gaan en daarna bij Demi roepen dat ie een arme stalker is en uiteindelijk proberen om El Che voor schut te zetten.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
Bah Rami
Zit che op te stoken erbij te gaan zitten
Nou, hij lijkt het toch vaak eens te zijn met de andere haaien. En zo nu en dan maakt hij ook een valse of intolerante opmerking. Hij zit in het juiste bondje denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:55 schreef King_Merc het volgende:
Zo de haaien naaien .. Appie zit gewoon in het verkeerde bondje… die gaat de volgende keer in een ander bondje
Nee. Hij gaat er maar zonder ton weg. Al duurt het nog een half jaar.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laat 'm die ton maar pakken, meteen ook van dat gezever met Senna af.
Morgen weer dat gedoe dus
Deed het vorig jaar toch ook?quote:Op donderdag 12 december 2024 22:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben benieuwd of dit blijft bestaan als er een livestream van BB is
Lijkt me nogal concurrenten van elkaar
(Zelf ga beide kijken)
Vraag me alleen af hoelang ze mensen blijven vinden
Het promopraatje voor de reclame worden ook steeds meer...
Ik vind experimenteren op nationale tv behoorlijk raar.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Cirilico het volgende:
Misschien bi, maar experimenteren is niet raar.
Ging jou radar af bij hem Frits?quote:Op donderdag 12 december 2024 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Elsje, en ik ben ook hetero![]()
![]()
Briejan weet wel wat hij doet,, leuke vent en het zou me niets verbazenquote:Op donderdag 12 december 2024 23:41 schreef Cirilico het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat El Che homo is. Misschien bi, maar experimenteren is niet raar. Ook bij mannen niet.bJan heeft zelf ook het één en ander uitgespookt, maar die is ook niet homo.![]()
Maar Brijan, heeft die uiteindelijk nou El Che liggen pijpen? Zijn hoofd leek op een gegeven moment ver onder de dekens te liggen.
en daarom #TeamFlorisquote:Op woensdag 11 december 2024 23:19 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Of als Floris er eindelijk genoeg van heeft en haar links laat liggen, dat ze het lekker alleen mag uitzoeken.
Ik vind Floris ook rete irritant, oh yeah. Veel te luid, fanatiek en egocentrisch, maar toch zit er geen kwaad in hem en als hij eens echt erover aangesproken zou worden, zou hij vast voor rede vatbaar zijn.
Zoals hij de eerste is om alle spelletjes te claimen, is hij ook de eerste met een troostende arm en echte tranen voor het verdriet van een ander. Hij scoort hoog op de irritatie ladder, maar hij scoort soms ook hoog op empathisch vermogen.
Ik hoopte dat Flo of Senna handtastelijk zouden worden, doordat ze hun woede niet kunnen bedwingen. Dus, slaan of duwen. En dat dat dan rood oplevert.quote:Op donderdag 12 december 2024 21:58 schreef MacDeMarco het volgende:
Heerlijk hoe Jason tegen dat schreeuwmens inging en niet onder de indruk was van Floris die direct voor hem ging staanIk hoop dat hij die twee nog flink gek maakt tijdens de laatste weken voordat hij vertrekt.
Zeker omdat Brie al had gezegd dat hij een nieuwe fles zou kopen. Hoeft ie nu niet meer te doen, uiteraard.quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Vieze NSB streek van Fleuris om de Vossen de nakken, gelukkig wordt hij keihard terug gepakt met de evenwichtsbalk waar de Vossen nu een flinke voorsprong op hebben. El Che werd even lekker verwend door wat mannen vuistjes. Lekker man, chop chop! En maar blijven roepen dat 'hij echt heeteeroo is', ja en de Paus is atheist....
Flo is echt een triest figuur ..quote:Op vrijdag 13 december 2024 00:00 schreef freaky40 het volgende:
Vieze NSB streek van Fleuris om de Vossen de nakken, gelukkig wordt hij keihard terug gepakt met de evenwichtsbalk waar de Vossen nu een flinke voorsprong op hebben. El Che werd even lekker verwend door wat mannen vuistjes. Lekker man, chop chop! En maar blijven roepen dat 'hij echt heeteeroo is', ja en de Paus is atheist....
Zegt alles over Floris, staan schreeuwen oh yeaaah lekker man als hij een ander kan benadelen, maar oh wee als het omgekeerd gebeurdquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeker omdat Brie al had gezegd dat hij een nieuwe fles zou kopen. Hoeft ie nu niet meer te doen, uiteraard.
een groepsopdracht zou nog leuker zijn voor bv een feestjequote:Op vrijdag 13 december 2024 15:15 schreef DutchBlend het volgende:
Blijkt het vanavond een groepsopdracht te zijn met 1 deelnemer uit elk team. Al dat trieste gedrag voor niets.
Senna spoort sowieso niet met dreigen om hete koffie over iemand z'n gezicht te gooien als ze niet in de loods waren. Afsnauwen werkte voor haar in de buitenwereld waarschijnlijk heel goed, dus dan is het mooi om te zien dat iemand tegengas geeft (Jason). Dat is ze denk ik niet echt gewend.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoopte dat Flo of Senna handtastelijk zouden worden, doordat ze hun woede niet kunnen bedwingen. Dus, slaan of duwen. En dat dat dan rood oplevert.
Even melden dat je niet van dreigementen houdt, benieuwd hoe daar op gereageerd zal worden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik Jason was, zou ik ook een mail sturen dat er bedreigingen zijn geuit door Senna, als ik buiten was dan.... en wat ze verder nog meer zei. Als je dan toch mensen gele kaarten aan wilt smeren, zou ik er vrolijk aan mee doen.
Dat nette heb ik ook werkelijk nooit bij haar gezien. iedereen ziet dat het Tokkie gehalte er vanaf druiptquote:Op vrijdag 13 december 2024 16:05 schreef freaky40 het volgende:
Senna is gewoon een tokkie uit lampjesstad. Lijkt een heel net meisje, maar niets is minder waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander.. | Lek m''n tes
Volgens mij elk feestjequote:Op vrijdag 13 december 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Die opmerking van Demi
El Zeikwijf heeft het niet naar z'n zin, dus moet iedereen maar een zure avond hebben? Was dat met die surprises ook al niet zo?
El Che maakt meer kans bij Brian dan bij die mutsquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:45 schreef Chanel5 het volgende:
hij snapt het nog steeds niet hè??? ZE MOET JE NIET
Inderdaad #waarispreciousquote:
Of ff kopje onder voor 20 minutenquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Kan de moeder van Elche haar zoon uit de ballenbak komen halen
hij blijft aan de gang.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
Dit wordt echt sneu
Een armbandje kopen.
En nu weer kleffie en beffiequote:
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
blote voeten ging beter dus waarom nu schoenen
Wordt weer een week rolstoel voor Jasonquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
Die schoenen die Jason aan heeft helpen hem ook niet
naar huisquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt weer een week rolstoel voor Jason
Oh ja! Krijgen we dat weer!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt weer een week rolstoel voor Jason
Zag 'm al aankomen, dus drukte sneller op mute dan dat Floris zo'n brief voorleestquote:
Dat doe je die slag-line toch niet aanquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Hmmm
Vind dit van Mori een beetje gezeik
Ga er dan zelf op staan
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat doe je die slag-line toch niet aan
Gewoon een eigenwijze drol, snap wel dat ze daar moe van wordt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
ze is alleen boos omdat je op blote voeten hebt geoefend, ja en terecht hij heeft niet eens op schoenen geoefend en waarom dan met schoenen???? echt
En zelf doet ze geen reet omdat ze niets kan. Boem!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
Zo legt mori het goed uit
Het gaat haar niet om de punten
Maar om het niet luisteren
quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zelf doet ze geen reet omdat ze niets kan. Boem!
Dag, dag fijn weekend en tot maandag.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Was weer gezellig, tot maandag en geniet van je weekend
Precious wie? Zei ze wat dan? Geheel langs me heen gegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ah, daar is Precious! Zoveel tekst heeft ze niet eerder gehad
Of je wordt niet gekozen door je bondje....quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:27 schreef freaky40 het volgende:
Kut haaien weer hoog en droog bovenaan, maar gelukkig zegt die ranking geen ene sier voor wie uiteindelijk in de finale staat. Dus dan kan die Fleuris wel weer bloedirritant 'Oh yeah' roepen, maar voor hetzelfde geld sta je gewoon keihard laatste, idioot!
Ja, denk dat ze geluk had dat El Che over relaties begon, anders hadden we d'r waarschijnlijk alleen wat zien koordansen gisteren...quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:49 schreef kater1 het volgende:
[..]
Precious wie? Zei ze wat dan? Geheel langs me heen gegaan.
Elche wat een clown , net als Floquote:Op zaterdag 14 december 2024 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze geluk had dat El Che over relaties begon, anders hadden we d'r waarschijnlijk alleen wat zien koordansen gisteren...
Eerste zin die ik lees: "Bruce en Serena die voor jou gezelschap komen koken."quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Serena en Bruce gaan vanaf januari koken op locatie.
Website is er al, thuis koken met bondgenoten
Die verkoopt ze ook, net als persoonlijke videoboodschappen. Binnenkort ook een kookboek en 'Serena Merchandise'.quote:Op zondag 15 december 2024 10:45 schreef freaky40 het volgende:
En je ziet een foto van een schilderij die ze gemaakt heeft, wat dit met koken vandoen heeft. Stukje marketing ontbreekt volledig in deze...
Nr 1quote:Op zondag 15 december 2024 14:43 schreef Cirilico het volgende:
Top 4 favorieten volgens LoveReality:
1) Brijan
2) Moraima
3) Precious
4) Sylvia
Minst favorieten:
4) Jason
3) Floris
2) Senna
1) El Che
Forum Opties | |