Ik vind dit dan wel weer slim eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 december 2024 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat is die Floris toch een zielige kinderachtige verliezer
Ja drama om niksquote:Op donderdag 12 december 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Bryan zei toch dat ie nieuwe koopt ...
Tis slimmigheid om dommigheidquote:
Teringquote:Op donderdag 12 december 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Rami: "Ik had je uit dat bed moeten trekken jongen"
Ja achteraan sluiten, na Maurice is nu El Che eerst
Dat dus, hij zorgt zelf dat het in stand blijft.quote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Actie reactie
En die kan Flo ook weer terug verwachten
Daar kan ik me alvast op verheugenquote:Op donderdag 12 december 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Maar goed
Actie reactie
En die kan Flo ook weer terug verwachten
Nachtcamera en warmtecameraquote:Op donderdag 12 december 2024 19:59 schreef Soury het volgende:
Die staat er lekker op die Elsje, zouden ze denken dat het niet te zien is 's nachts op camera
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.quote:
Sperma bankquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nachtcamera en warmtecamera
Dat sowieso , dan geef je ze alle macht . Heel domquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.
Dat dusquote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook rete dom om die fles (van hun) te jatten, het draait toch om de punten.
Hij was al gejat en toen pas kwam de vraag ... van wie is ie eigenlijk!??quote:Op donderdag 12 december 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze waren niet de eerstequote:
Komt door die neus, ziet ze niet waar ze looptquote:Op donderdag 12 december 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Thalys was het eerst maar die kan niet alles mee sjouwen.
Hij was een keer niet het eerst bij de sluis ...quote:Op donderdag 12 december 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
Ja Floris
Dan moet je nu niet zeiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |