Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:
Ja, dat broertje is met Beau en Lodewijk naar Chi op Bali gegaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Flo ook een boodschap van chi en…
En Thalysia zelf heeft honger die wil ook kipquote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
Kind mist de kip met rijst van Thalysia
Brijan en El Chequote:Op woensdag 11 december 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa onderonsje op de bank morgen
heeft ze pech voorlopig mag ze niet weg anders is er geen boze mevrouw meerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Thalysia zelf heeft honger die wil ook kip
Versta jij Kaapverdiaans? 😯quote:Op woensdag 11 december 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Had nog terug gespoeld
Nancy vergeten?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
heeft ze pech voorlopig mag ze niet weg anders is er geen boze mevrouw meer
nee die ben ik niet vergeten maar die inderdaad nog een nieuw slachtoffer uitzoekenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nancy vergeten?
Hoewel... Die lijkt er nog niet uit wie haar nieuwe pispaul moet zijn.
Nee daarom kon ik het ook niet verstaan. Ik dacht eerst hé was zegt hij nog. Dus terug gespoeld maar kon er geen touw aan vast knopen. Dacht zal wel buitenlands zijnquote:
Senna had het helaas tijdens haar 54721ste janksessie al over een volgende cyclus inclusief Floris, dus zitten we er inderdaad nog lang mee opgescheept, tenzij een van de twee wint of een echte noodbrief van thuis krijgt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Weer haast geen punten voor de haaien, ohhh yeah! Ik vrees dat we nog tot volgend jaar met die idioot zitten opgescheept helaas, in ieder geval Senna. Die familie weten allemaal hoelang de contracten duren. Denk dus dat er buiten de winnaar en de verliezer en buiten Jason niet veel meer zullen vertrekken deze maand.
Nancy kan het alleen samen met stiekeme mede-pestkop.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nancy vergeten?
Hoewel... Die lijkt er nog niet uit wie haar nieuwe pispaul moet zijn.
Of als Floris er eindelijk genoeg van heeft en haar links laat liggen, dat ze het lekker alleen mag uitzoeken.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Senna had het helaas tijdens haar 54721ste janksessie al over een volgende cyclus inclusief Floris, dus zitten we er inderdaad nog lang mee opgescheept, tenzij een van de twee wint of een echte noodbrief van thuis krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet helemaal, al was het meer als grap bedoeldquote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler.
Dit is vrij onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet helemaal, al was het meer als grap bedoeldSerieus grapje dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
mwah, ik heb eerder iets dergelijks gezien dusssssquote:Op donderdag 12 december 2024 12:13 schreef FreshFruit het volgende:
Spoiler.
Dit is vrij onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hij op hun dook bedoel je?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
mwah, ik heb eerder iets dergelijks gezien dusssss
ehhh ja maar toen werd er toch ook gezoend? Ik meende dat Maurice Che een zoen gaf???quote:Op donderdag 12 december 2024 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hij op hun dook bedoel je?
Hoi Dame Chanel.
Benieuwd wat Demi hier van gaat vinden.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ehhh ja maar toen werd er toch ook gezoend? Ik meende dat Maurice Che een zoen gaf???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
de spoiler op insta is nog langer
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 12 december 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
de spoiler op insta is nog langer
en niet lezen deze spoiler als je het niet wilt weten wat de spoiler isBradley, Nick, Chi, Rowena allemaal in de reacties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |