abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215845961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:52 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat een argument, RFK eet een keer McDonalds en dat is natuurlijk het bewijs dat het gif wat Amerikanen voedsel noemen helemaal niet slecht voor je is.
Welke gif noemen de Amerikanen voedsel. Toen ik daar door supermarkten liep waren er gewoon normale ingrediënten om te koken te koop zoals we in nl ook kennen.. :D

En een amerikaanse overheid die zich gaat bemoeien met het totaal verkeerde dieet van de grote groep obesitas patiënten in de vs zie ik ook niet snel gebeuren.
pi_215846051
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
En anders kunnen ze nog altijd roepen dat ze dan maar anders hadden moeten stemmen _O_
Of de formulieren goed hadden moeten invullen terwijl ze aan het sterven waren.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_215846277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Domme mensen willen een verlosser.

Slimme mensen willen met rust gelaten worden door domme mensen en hun verlossers.
"Slimme" mensen denken dat ze zelf hun "verlosser" zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215846723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Of de formulieren goed hadden moeten invullen terwijl ze aan het sterven waren.
Of weet je wat, hadden ze maar gewoon niet ziek moeten worden.
Sicker than your average.
pi_215847595
Goede column over de moord

Zelden klonk er zo weinig morele afschuw over een moordenaar als bij de knappe Luigi Mangione
https://www.volkskrant.nl(...)i-mangione~b55baedf/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215847866
The daily show vanaf 2:30 over de moord voor zijn arrestatie

Bekijk deze YouTube-video

Stukken over na zijn arrestatie

-Rabia Al-Basri
pi_215848127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De wereld bestaat echt uit krankzinnigen, er is een onschuldige man afgeschoten als een hond op klaarlichte dag en veel te veel mensen lijken het prima te vinden.
Overigens zijn dat dezelfde mensen die erg bang zijn dat er nieuwe onderzoeken worden gestart onder RFK jr.
Als het een hond was had ik het wel erg gevonden
  Vis een optie? donderdag 12 december 2024 @ 18:20:52 #158
70532 loveli
N
pi_215848446
Manifesto-minifesto.
crap in = crap out
  donderdag 12 december 2024 @ 19:08:24 #159
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_215848930
Je kunt over dit onderwerp alleen maar zeggen dat het rot is voor die topman anders krijg je een ban.
Dat is kut.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_215849917
_O_

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215849947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
Je kunt over dit onderwerp alleen maar zeggen dat het rot is voor die topman anders krijg je een ban.
Dat is kut.
Ok vind het wel kut voor zin familie
-Rabia Al-Basri
  donderdag 12 december 2024 @ 20:38:45 #162
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215850291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 11:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Stel, stel nou, dat Trump dat regelt, denk je dat hij daarvoor credits voor krijgt ?
Dan is er niemand om credit te geven, we zijn dan allemaal aan het schaatsen bij Satan.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215850747
Goede column in de New York Times:

quote:
Brian Thompson, Not Luigi Mangione, Is the Real Working-Class Hero

One of the more moving stories in The Times this week is an account of the life of Brian Thompson, the United Healthcare chief executive who was gunned down on Dec. 4 outside of a Midtown Manhattan hotel.

Thompson “grew up in a working-class family in Jewell, Iowa,” a tiny farming community north of Des Moines, Amy Julia Harris and Ernesto Londoño report. “His mother was a beautician, according to family friends, and his father worked at a facility to store grain.” Thompson’s childhood was spent “going row by row through the fields to kill weeds with a knife, or working manual labor at turkey and hog farms.”

Those details are worth bearing in mind as some people seek to cast his killing as a tale of justified, or at least understandable, fury against faceless corporate greed. One ex-reporter, Taylor Lorenz, said she felt “joy” at the killing. Elizabeth Warren, the Massachusetts senator, offered that “violence is never the answer” but “people can only be pushed so far.” Pictures of Luigi Mangione, the 26-year-old charged with the murder of Thompson, have also elicited a fair amount of oohing and ahhing on social media over his toned physique and bright smile.

But if Mangione’s personal story (at least what we know of it so far) is supposed to serve as some sort of parable, it isn’t one that progressives should take comfort in. He is the scion of a wealthy and prominent Maryland family, was educated at an elite private school and the University of Pennsylvania and worked remotely from a nice apartment in Hawaii. And while Mangione, like millions of people, apparently suffered from debilitating back pain, excellent health care is not generally an issue for Americans of great wealth.

All this suggests that Mangione may prove to be a figure out of a Dostoyevsky novel — Raskolnikov with a silver spoon. It’s a familiar type. Ilich Ramírez Sánchez, better known as Carlos the Jackal, was a lawyer’s son whose mother moved him to London before he went on to become an international terrorist. Osama bin Laden came from immense wealth. Angry rich kids jacked up on radical, nihilistic philosophies can cause a lot of harm, not least to the working-class folks whose interests they pretend to champion.

As for the suggestion that Thompson’s murder should be an occasion to discuss America’s supposed rage at private health insurers, it’s worth pointing out that a 2023 survey from the nonpartisan health policy research institute KFF found that 81 percent of insured adults gave their health insurance plans a rating of “excellent” or “good.” Even a majority of those who say their health is “fair” or “poor” still broadly like their health insurance. No industry is perfect — nor is any health care model — and insurance companies make terrible calls all the time in the interest of cost savings. But the idea that those companies represent a unique evil in American life is divorced from the experience of most of their customers.

Thompson’s life may have been cut brutally short, but it will remain a model for how a talented and determined man from humble roots can still rise to the top of corporate life without the benefit of rich parents and an Ivy League degree. As for the killer, John Fetterman had the choicest words: He’s “going to die in prison,” the peerless Pennsylvania senator told HuffPost. “Congratulations if you want to celebrate that.”
pi_215850990
quote:
Even a majority of those who say their health is “fair” or “poor” still broadly like their health insurance.
Nou ja, blijkbaar niet. :'). Ook het weer meteen op "privilege" spelen, hoe voorspelbaar. Zit meneer in de zak van big-health insurance of zo?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215851082
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Lichtloper het volgende:
Goede column in de New York Times:
[..]

Niemand wil om het werk dat die doet neergeknald worden, toch?
Journalisten ook niet.
  donderdag 12 december 2024 @ 21:51:15 #166
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215851542
quote:
De wereld bestaat echt uit krankzinnigen, er is een onschuldige man afgeschoten als een hond op klaarlichte dag en veel te veel mensen lijken het prima te vinden.
Zelf vind ik het wel hilarisch dat het vooral de pro Palestina mensen zijn* _O-

*ik heb een heel donker gevoel voor humor
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 12 december 2024 @ 23:31:25 #167
8369 speknek
Another day another slay
pi_215852741
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_215852766
quote:
18s.gif Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan worden _O- _O- _O-
Dacht je dat hij geen geschiedenisboeken las?
Meer dan jij gelezen hebt,vrees ik.
pi_215852772
quote:
[ x ]
Overigens zijn dat dezelfde mensen die erg bang zijn dat er nieuwe onderzoeken worden gestart onder RFK jr.
Het stinkt hier een beetje naar piemel. Wie heeft zijn mond open getrokken?
pi_215852786
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Oh ik vond het dan weer hilarisch dat de mensen die hier het hardst over janken wel staan te juichen als er een bootje vol vluchtelingen is gezonken maar ieder zijn ding.
  Vis een optie? vrijdag 13 december 2024 @ 09:23:40 #171
70532 loveli
N
pi_215854438
crap in = crap out
  vrijdag 13 december 2024 @ 09:45:24 #172
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_215854662
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:34 schreef yessie234 het volgende:

[..]
Dacht je dat hij geen geschiedenisboeken las?
Meer dan jij gelezen hebt,vrees ik.
Mein Kampf is geen geschiedenisboek.

En over je tweede zin kan ik alleen maar hartelijk lachen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_215854827
quote:
[ x ]
Mensen vinden RFK geen gekkie omdat hij EU voedsel regels wil invoeren. Ze vinden hem een gekkie omdat hij polio terug gaat laten keren.
pi_215854846
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
Dat is kut.
Topic staat vol mensen die niet bepaald in tranen voor de topman zijn. Ik heb ook nog geen van gekregen.
pi_215854892
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Mensen vinden RFK geen gekkie omdat hij EU voedsel regels wil invoeren. Ze vinden hem een gekkie omdat hij polio terug gaat laten keren.
Lol is dat beleid ja?
pi_215854899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:35 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Het stinkt hier een beetje naar piemel. Wie heeft zijn mond open getrokken?
Gezien het feit dat je waarschijnlijk thuis zit moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.
pi_215854919
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol is dat beleid ja?
De beste man is tegen vaccinaties. Meer polio zal niet het beleidsdoel zijn, maar wel het gevolg.
pi_215854941
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De beste man is tegen vaccinaties. Meer polio zal niet het beleidsdoel zijn, maar wel het gevolg.
Dus er is beleid om te stoppen met het poliovaccin?
pi_215854949
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Is gewoon gezonde scepsis!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 13 december 2024 @ 10:15:10 #180
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215854953
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gezien het feit dat je waarschijnlijk thuis zit moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.
Projectie mijn beste
pi_215855031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dus er is beleid om te stoppen met het poliovaccin?
Nee de gekkies zijn nog geen minister. Dat komt over een maand pas.
pi_215855073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:15 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Projectie mijn beste
Lol, ik maak hier geen random opmerking dat ik een penis ruik in mijn eigen huis.
Ik adviseer je om even te gaan douchen, ik weet dat de gasprijs ongekend hoog is maar dan douche je maar even wat korter.
pi_215855080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee de gekkies zijn nog geen minister. Dat komt over een maand pas.
Ik ben benieuwd dan of hij het poliovaccin gaat verbieden. Ik vermoed van niet, jij wel?
pi_215855186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd dan of hij het poliovaccin gaat verbieden. Ik vermoed van niet, jij wel?
Waarom vermoed jij dan wel dat hij opeens voedselproducenten bepaalde kleurstof gaat verbieden?

Als je naar de hele rfk persoon kijkt waarom kun je dan selectief denken dat hij bepaalde dingen wel door gaat voeren en andere dingen juist niet?
pi_215855216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Mein Kampf is geen geschiedenisboek.

En over je tweede zin kan ik alleen maar hartelijk lachen.
Graag gedaan
pi_215855394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat Bask1 al over je post heeft gezegd en het volgende. Er zijn twee opties.
1) De beste man gaat vaccinaties ontmoedigen of verbieden.
2) De beste man gaat door met overheidsbeleid van het distribueren en aanmoedigen van medicijnen waarvan hij zelf heeft gezegd dat er niet een veilig of effectief is.

In beide gevallen zou ik hem ongeschikt als minister van volksgezondheid vinden.
pi_215855564
quote:
"This guy was obviously looking for notoriety, and good. He's got it now," Watters continued. "He's a prep school kid. He's politically connected with prison. I don't think anyone's ready … He's way too soft. He's going to get annihilated on the inside. And good if he's not going to get the death penalty, maybe someone will do him justice behind bars."
https://www.msn.com/en-us(...)ce-video/ar-AA1vzgOb

Weer een gaaf voorbeeld van de dubbele standaard van rechts hierin. Alle rechten voor rijke CEO's die honderden mensen vermoorden. Verschrikkelijk dat iemand hem dood wil hebben of niet in tranen is over deze gebeurtenis. Geen enkel recht voor verdachten in de gevangenis, we hopen dat iemand hem verkracht en vermoord.

Blijkbaar is buiten het rechtssysteem moorden toch niet zo slecht zolang het eigen team het maar doet.

Om te kotsen.
pi_215868800
_O-

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215868937
Ik kom hier weer even buurten, was net wezen kijken in het Syrie topic, en vond daar plaatjes van het appartement van Assad in Moskou. Komt daar een journalist, vraagt aan de bewoner of ze meneer Assad kent, antwoord die:

"mensen die hier wonen doen niet aan politiek"

Zo'n geweldig inside op een onderdeel van een sociaal probleem dat in deze zaak ook speelt.

Ook het vaccinatie debat: als die lui al kinderen hebben, dan bestellen ze het gewoon ergens, als het dat willen. Vollksgezondheid, daar gaan zij juist over.
pi_215874125
Relevante docu van Michael Moore over de Amerikaanse gezondheidszorg

-Rabia Al-Basri
pi_215874277
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarom vermoed jij dan wel dat hij opeens voedselproducenten bepaalde kleurstof gaat verbieden?

Als je naar de hele rfk persoon kijkt waarom kun je dan selectief denken dat hij bepaalde dingen wel door gaat voeren en andere dingen juist niet?
Standpunten en voorstellen uit die hoek zijn voor aanhangers als een lopend buffet. Maatregelen waar je het van harte mee eens bent gaat de Trump-regering uiteraard uitvoeren, de ideeën waar je minder enthousiast over bent natuurlijk niet.

Zie ook de importheffingen van Trump. Dat was gewoon wat grootspraak van de beste man. Nu hij de daad bij het woord wil voegen krabbelen zijn fans terug en zijn ze op zoek naar een uitleg die duidelijk maakt dat tariffs helemaal geweldig zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Vis een optie? zondag 15 december 2024 @ 13:26:26 #192
70532 loveli
N
pi_215874547
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 20:01 schreef egayalS het volgende:
_O-

[ x ]
twitter
crap in = crap out
  zondag 15 december 2024 @ 13:30:40 #193
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_215874592
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:36 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Oh ik vond het dan weer hilarisch dat de mensen die hier het hardst over janken wel staan te juichen als er een bootje vol vluchtelingen is gezonken maar ieder zijn ding.
Dat is het mooie van het internet. Je kunt roepen wat je wilt zonder enig bewijs.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215884624
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215887342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
https://www.msn.com/en-us(...)ce-video/ar-AA1vzgOb

Weer een gaaf voorbeeld van de dubbele standaard van rechts hierin. Alle rechten voor rijke CEO's die honderden mensen vermoorden. Verschrikkelijk dat iemand hem dood wil hebben of niet in tranen is over deze gebeurtenis. Geen enkel recht voor verdachten in de gevangenis, we hopen dat iemand hem verkracht en vermoord.

Blijkbaar is buiten het rechtssysteem moorden toch niet zo slecht zolang het eigen team het maar doet.

Om te kotsen.
CEOs vermoorden niemand.
  maandag 16 december 2024 @ 15:27:44 #196
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215887632
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
CEOs vermoorden niemand.
Hitler heeft ook niemand vermoord.
  maandag 16 december 2024 @ 15:56:09 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215887943
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:27 schreef xzaz het volgende:

[..]
Ik zou TS ff een DM sturen, jullie passen prima bij elkaar
pi_215889505
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:27 schreef xzaz het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk, maar hij heeft wel opdracht gegeven tot moord en dat is min of meer hetzelfde. Slechte vergelijking dus.
  maandag 16 december 2024 @ 20:03:03 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215890835
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:26 schreef loveli het volgende:

[..]
[ x ]
"Charged with a felony" is ook lullig als het onterecht was.
  dinsdag 17 december 2024 @ 13:51:38 #200
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_215897378
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik zou TS ff een DM sturen, jullie passen prima bij elkaar
Hij heeft nooit iemand direct zelf vermoord. Ik ook niet. De CEO ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')