Gezien het feit dat je waarschijnlijk thuis zit moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het stinkt hier een beetje naar piemel. Wie heeft zijn mond open getrokken?
De beste man is tegen vaccinaties. Meer polio zal niet het beleidsdoel zijn, maar wel het gevolg.quote:
Dus er is beleid om te stoppen met het poliovaccin?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De beste man is tegen vaccinaties. Meer polio zal niet het beleidsdoel zijn, maar wel het gevolg.
Is gewoon gezonde scepsis!!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De beste man is tegen vaccinaties. Meer polio zal niet het beleidsdoel zijn, maar wel het gevolg.
Projectie mijn bestequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je waarschijnlijk thuis zit moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.
Nee de gekkies zijn nog geen minister. Dat komt over een maand pas.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus er is beleid om te stoppen met het poliovaccin?
Lol, ik maak hier geen random opmerking dat ik een penis ruik in mijn eigen huis.quote:
Ik ben benieuwd dan of hij het poliovaccin gaat verbieden. Ik vermoed van niet, jij wel?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee de gekkies zijn nog geen minister. Dat komt over een maand pas.
Waarom vermoed jij dan wel dat hij opeens voedselproducenten bepaalde kleurstof gaat verbieden?quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd dan of hij het poliovaccin gaat verbieden. Ik vermoed van niet, jij wel?
Graag gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mein Kampf is geen geschiedenisboek.
En over je tweede zin kan ik alleen maar hartelijk lachen.
Wat Bask1 al over je post heeft gezegd en het volgende. Er zijn twee opties.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd dan of hij het poliovaccin gaat verbieden. Ik vermoed van niet, jij wel?
https://www.msn.com/en-us(...)ce-video/ar-AA1vzgObquote:"This guy was obviously looking for notoriety, and good. He's got it now," Watters continued. "He's a prep school kid. He's politically connected with prison. I don't think anyone's ready … He's way too soft. He's going to get annihilated on the inside. And good if he's not going to get the death penalty, maybe someone will do him justice behind bars."
Standpunten en voorstellen uit die hoek zijn voor aanhangers als een lopend buffet. Maatregelen waar je het van harte mee eens bent gaat de Trump-regering uiteraard uitvoeren, de ideen waar je minder enthousiast over bent natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom vermoed jij dan wel dat hij opeens voedselproducenten bepaalde kleurstof gaat verbieden?
Als je naar de hele rfk persoon kijkt waarom kun je dan selectief denken dat hij bepaalde dingen wel door gaat voeren en andere dingen juist niet?
Dat is het mooie van het internet. Je kunt roepen wat je wilt zonder enig bewijs.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:36 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik vond het dan weer hilarisch dat de mensen die hier het hardst over janken wel staan te juichen als er een bootje vol vluchtelingen is gezonken maar ieder zijn ding.
CEOs vermoorden niemand.quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://www.msn.com/en-us(...)ce-video/ar-AA1vzgOb
Weer een gaaf voorbeeld van de dubbele standaard van rechts hierin. Alle rechten voor rijke CEO's die honderden mensen vermoorden. Verschrikkelijk dat iemand hem dood wil hebben of niet in tranen is over deze gebeurtenis. Geen enkel recht voor verdachten in de gevangenis, we hopen dat iemand hem verkracht en vermoord.
Blijkbaar is buiten het rechtssysteem moorden toch niet zo slecht zolang het eigen team het maar doet.
Om te kotsen.
Dat lijkt me sterk, maar hij heeft wel opdracht gegeven tot moord en dat is min of meer hetzelfde. Slechte vergelijking dus.quote:
Hij heeft nooit iemand direct zelf vermoord. Ik ook niet. De CEO ook niet.quote:Op maandag 16 december 2024 15:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik zou TS ff een DM sturen, jullie passen prima bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |