Neem eens een kijkje in topics over moslims. Hij kan het niet eens over zijn hart krijgen om kinderen onschuldige slachtoffers van oorlog te noemen als ze dood zijn gebrand in een tent.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag zeg...
1. Waar heeft hij ooit ook maar die schijn gewekt, anderen dood te willen?
2. Waarom haal je er in vredesnaam kleur bij? Toch weer niet verder kunnen denken dan racisme?
Neem eens een kijkje hier op fok, de opwinding over Palestijnse kinderen is zeer selectief. Deze mensen winden zich daar ver-se-lijk over op, maar over Jemen, Soedan, Westelijke Sahara, de Slachtoffers van de fundamentele islam in Noord Afrika en de vele andere conflicten hoor/lees je ze nooit. Maar ja, Israel, dat is natuurlijk DE satan.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in topics over moslims. Hij kan het niet eens over zijn hart krijgen om kinderen onschuldige slachtoffers van oorlog te noemen als ze dood zijn gebrand in een tent.
Domme mensen willen een verlosser.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als soort zijn wij verdomd complex. Aan de ene kant willen we vrijheid tot de max. Aan de andere kant verlangen we naar een verlosser. Die dingen gaan niet altijd even goed samen. We lijken momenteel binnen Europa meer te hevelen richting de (autocratische) verlosser en met die act grote schare schapen weten te mobiliseren.
Mijn verlosser is de ware verlosser, de jouwe niet!quote:Op donderdag 12 december 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Domme mensen willen een verlosser.
Slimme mensen willen met rust gelaten worden door domme mensen en hun verlossers.
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?quote:Op donderdag 12 december 2024 07:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje hier op fok, de opwinding over Palestijnse kinderen is zeer selectief. Deze mensen winden zich daar ver-se-lijk over op, maar over Jemen, Soedan, Westelijke Sahara, de Slachtoffers van de fundamentele islam in Noord Afrika en de vele andere conflicten hoor/lees je ze nooit. Maar ja, Israel, dat is natuurlijk DE satan.
Demonstreren tegen het geweld in Libanon en Gaza, ja, Maar waar waren die dezelfde mensen toen het over Syrië ging? Over de oorlog die Saudi voert in Jemen? Soedan? Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
En waar dat gevoel van verbondenheid waardoor emoties zo hoog oplopen, dan toch vandaan komt..geen ideequote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?
Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:52 schreef loveli het volgende:
Wat interessante vragen. Volledige tekst onder de spoiler.
[ x ]Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Een week of 2 en dan gaat het weer over andere Amerikaanse excessen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.
En over 3½ week is de inauguratie van Trump al, dus dan gaat het er helemaal niet meer over.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een week of 2 en dan gaat het weer over andere Amerikaanse excessen.
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.
En anders wel over 2 weken.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan worden![]()
![]()
Stel, stel nou, dat Trump dat regelt, denk je dat hij daarvoor credits voor krijgt ?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan worden![]()
![]()
het is met een plaatje wel duidelijk wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Probeer je een ei te leggen of zo?
Het is gewoon ie recht om een beperkt interesse veld te hebben, natuurlijk. Je bent niet verplicht, als je activistisch wordt van een massamoord, om dan meteen bezorgd te zijn bij álle massamoorden.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?
Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stel, stel nou, dat Trump dat regelt, denk je dat hij daarvoor credits voor krijgt ?
Dat is niet mijn punt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is gewoon ie recht om een beperkt interesse veld te hebben, natuurlijk. Je bent niet verplicht, als je activistisch wordt van een massamoord, om dan meteen bezorgd te zijn bij álle massamoorden.
Mij boeit bijvoorbeeld de genocide in Armenië me geen kloot. Andere genocides blijf ik voor wakker. Mag gewoon. Is niet hypocriet.
Maar domme mensen zijn wel in de meerderheid en 'verlossers' weten goed misbruik te maken hiervan om macht te vergaren zodat slimme mensen er alsnog last van krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Domme mensen willen een verlosser.
Slimme mensen willen met rust gelaten worden door domme mensen en hun verlossers.
Rfk jr:quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De wereld bestaat echt uit krankzinnigen, er is een onschuldige man afgeschoten als een hond op klaarlichte dag en veel te veel mensen lijken het prima te vinden.
Overigens zijn dat dezelfde mensen die erg bang zijn dat er nieuwe onderzoeken worden gestart onder RFK jr.
de VS heeft nog ontzettend geluk gehad dat McCain tegenstemde of het hele zorgsysteem was nog veel meer naar de klote geweest omdat obamacare was afgeschaft terwijl er nog geen enkel plan was om het te vervangen. De chaos was immens geweest. Dan was de volstrekte blamage van Trump tijdens covid niet nodig geweest om Biden met overmacht te laten winnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.
Wat een argument, RFK eet een keer McDonalds en dat is natuurlijk het bewijs dat het gif wat Amerikanen voedsel noemen helemaal niet slecht voor je is.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rfk jr:
fOoD cOmPaNiEs ArE pOiSoNiNg Us!
Ook Rfk Jr.:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |