Welke film is dat? Vast niet een van Paul Verhoeven, want dan kende ik hem wel.quote:
Nee, dat je dat Fok met AI gemodeerd wordt? Joh, je komt. wel eens wat tegen op verjaarsfeesten en dan raak je zo een beetje aan de praat over dingen.quote:
Die discussie had je ook met Jay Bhattacharya kunnen boeren, zonder dat eerst iemand vermoord moest worden.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte/dader is opgepakt met een geschreven manifest, toch?
Trok zich al een tijdje terug in het leven las ik ergens, dus dikke kans dat hij ook verward was.
Triest dat hij tot moord is overgegaan, maar ik vind het wel een goed teken dat men in de VS op het gebied van de gezondheidszorg flink in discussie is nu.
Maar in dat "manifest" stond weinig raars. Was z'n aanpak wat extreem? Ja. Zijn er hele volksstammen die zich kunnen vinden over wat er is geschreven over de healthcare industrie? Als je alle berichten over de haat tegen die industrie moet geloven is dat antwoord ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
De verdachte/dader is opgepakt met een geschreven manifest, toch?
Trok zich al een tijdje terug in het leven las ik ergens, dus dikke kans dat hij ook verward was.
Triest dat hij tot moord is overgegaan, maar ik vind het wel een goed teken dat men in de VS op het gebied van de gezondheidszorg flink in discussie is nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Tenzij er een uitleveringsverzoek klaar ligt.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:42 schreef TLC het volgende:
Rijkeluiszoontje mag nu de bitch zijn van Bubba in de gevangenis
Nee, daar zijn niet meer dode ceo’s voor nodig.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar in dat "manifest" stond weinig raars. Was z'n aanpak wat extreem? Ja. Zijn er hele volksstammen die zich kunnen vinden over wat er is geschreven over de healthcare industrie? Als je alle berichten over de haat tegen die industrie moet geloven is dat antwoord ja.
En ik zet manifest tussen aanhalingstekens, want dat is ook een manier om iemand als gek of verward of wat dan ook weg te zetten. Net zoals vlak na het bekend maken van de naam er flink wat werd geprobeerd z'n review van boek van de Unabomber aan hem te linken. En nu gaan een hoop artikelen over z'n privilege wat achtergrond betreft. Maar keer op keer het vooral niet hebben over hoe verrot die industrie is en het vooral maar graaien, graaien, graaien is.
Als linksert kijk ik wel eens iets op msnbc, maar daar zag ik gister ook een joker voorbij komen die het terugdraaien van de beslissing van BCBS om narcose niet volledig te vergoeden als iets langer duurt van verwacht vooral maar niet dooe dit UHC verhaal wilde verklaren. Nee, dat soort zaken zouden allemaal tijd kosten en daar niks mee te maken hebben. Dezelfde verzekeraar die diezelfde dag nog hun leadership pagina op hun website verwijderde. Alles om het maar niet over de verzekeraars en aanverwante zaken te hebben.
Al die C-suite figuren zijn nu even bang, maar in plaats van zich af te vragen waarom ze zo gehaat zijn en wellicht daar iets te veranderen is de eerste reactie vooral maar te verbergen wie het zijn zodat ze gewoon lekker door kunnen gaan met hun ranzige manier van zaken doen.
Gaat de dood van meneer Thompson hier iets aan veranderen? Grote gok van niet, daar zijn toch echt wat meer CEO's voor nodig.
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:52 schreef loveli het volgende:
Wat interessante vragen. Volledige tekst onder de spoiler.
[ x ]Bij blind fanatisme doet ethiek er niet toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Joh, kun je niet wat anders gaan doen ofzo?quote:Op woensdag 11 december 2024 19:53 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Tenzij er een uitleveringsverzoek klaar ligt.
Ik word hier niet voor betaald. Ik mag niets anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Joh, kun je niet wat anders gaan doen ofzo?![]()
Klopt, in de VS koesteren ze een heel andere visie op filosofie, en de plaats daarvan in het onderwijs en de ethiek. Dat is wat VS anders maakt van Europa in de dagelijkse omgang met het woord filosofie.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bij blind fanatisme doet ethiek er niet toe.
[ x ]Als de rechtspraak correct functioneert zal die het antwoord op al die vragen kunnen geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
[ x ]https://x.com/RobertMSterlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenured professor uhuh.Hoeren neuken, nooit meer werken.
O jee als dat maar geen Russell tribunaal wordt.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Als de rechtspraak correct functioneert zal die het antwoord op al die vragen kunnen geven.
quote:Op woensdag 11 december 2024 20:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://x.com/RobertMSterling
Tenured professor uhuh.
Van Bernie weten we dat niet, maar die was wel erg left voor veel swing voters. Maar twee keer een vrouw tegenover Trump zetten, daarmee win je in de VS weinig swingvotes van de grote groep blanke mannen van middelbare en oudere leeftijd, en dat was zo'n beetje de enige groep waarin Harris niet meer stemmen had.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In de VS win je presidentsverkiezingen door de swing voters aan te spreken en laten we eerlijk zijn, Bernie, Mevrouw Harris en Hillary Clinton deden dat niet.
En anders kunnen ze nog altijd roepen dat ze dan maar anders hadden moeten stemmenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Mooi systeem wel hoor, in de VS. Duizende dollars betalen omdat de zorgverzekering weigert te betalen voor het in leven houden van het lichaam van je overleden kind zodat de organen gedoneerd kunnen worden.
[ afbeelding ]
Of het knippen van een tongriempje niet vergoeden, want de baby is ermee geboren, en dus een pre-existing condition. Hier in het VK is dat gratis, of £100-150 als je het prive doet, in de VS kan het schijnbaar tot $8000 kosten.
Of zoiets:
[ afbeelding ]
https://www.buzzfeed.com/michaelabramwell/medical-professionals-share-insurance-horror-stories
Maar sommigen hier houden vol dat als je daadwerkelijk een medische noodzakelijke handeling nodig hebt, dat die ook vergoed zal worden in de VS. En dit zijn natuurlijk maar voorbeelden, en niet representatief.
Als soort zijn wij verdomd complex. Aan de ene kant willen we vrijheid tot de max. Aan de andere kant verlangen we naar een verlosser. Die dingen gaan niet altijd even goed samen. We lijken momenteel binnen Europa meer te hevelen richting de (autocratische) verlosser en met die act grote schare schapen weten te mobiliseren.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:09 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Een systeem dat uit wilde vinden (testen zogezegd) hoeveel vrijheid individuele mensen aankunnen. Of hoeveel individuele vrijheid. Maar nu hebben we Wilders, Poetin, Orban, Netanyahu en Trump en dan is dat vast gelukkig snel over.
Ik behoor niet tot het soort mensen dat een verlosser zoekt. Ligt misschien aan je woordkeuze, dat ik het anders begrijp dan jij bedoelt.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als soort zijn wij verdomd complex. Aan de ene kant willen we vrijheid tot de max. Aan de andere kant verlangen we naar een verlosser. Die dingen gaan niet altijd even goed samen. We lijken momenteel binnen Europa meer te hevelen richting de (autocratische) verlosser en met die act grote schare schapen weten te mobiliseren.
In Amerika kom je makkelijker aan een geweer dan aan een betaalbare behandeling.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:15 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze aantal keer voorbij komen op Twitter. Al is het een heel systeem dat zo werkt, het is niet dat de CEO persoonlijk kinderen met kanker hun medicijnen weigert te vergoeden. Al snap ik niet dat zoveel Amerikanen tegen zaken als Obamacare en Medicare zijn. Als ze zelf een keer pech hebben zijn ze net zo goed de sjaak financieel gezien. Tenzij je echt miljonair bent ofzo.
Het was de eerste stap naar een zorgsysteem en dat had verbeterd moeten worden, niet gesloopt. Maar Trump komt over twee weken met een plan.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het eigen risico onder Obama care is niet mals, ik heb bedragen boven de $10.000 voorbij zien komen. Kortom ook al ben je verzekerd je gaat financieel een zware tijd tegemoet als je ziek word.
quote:Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Omdat het internet nooit vergeten is dat een aantal mods hier iets wilden doen aan de ruimte die pro-pedofielen hier kregen, met hun hele miauw-miauw-miauw Hollandse klompendans woordenboek. Voor als het dat niet wist: Russen kennen dat woordenboek ook wel.
Neem eens een kijkje in topics over moslims. Hij kan het niet eens over zijn hart krijgen om kinderen onschuldige slachtoffers van oorlog te noemen als ze dood zijn gebrand in een tent.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag zeg...
1. Waar heeft hij ooit ook maar die schijn gewekt, anderen dood te willen?
2. Waarom haal je er in vredesnaam kleur bij? Toch weer niet verder kunnen denken dan racisme?
Neem eens een kijkje hier op fok, de opwinding over Palestijnse kinderen is zeer selectief. Deze mensen winden zich daar ver-se-lijk over op, maar over Jemen, Soedan, Westelijke Sahara, de Slachtoffers van de fundamentele islam in Noord Afrika en de vele andere conflicten hoor/lees je ze nooit. Maar ja, Israel, dat is natuurlijk DE satan.quote:Op donderdag 12 december 2024 07:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in topics over moslims. Hij kan het niet eens over zijn hart krijgen om kinderen onschuldige slachtoffers van oorlog te noemen als ze dood zijn gebrand in een tent.
Domme mensen willen een verlosser.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:32 schreef egayalS het volgende:
[..]
Als soort zijn wij verdomd complex. Aan de ene kant willen we vrijheid tot de max. Aan de andere kant verlangen we naar een verlosser. Die dingen gaan niet altijd even goed samen. We lijken momenteel binnen Europa meer te hevelen richting de (autocratische) verlosser en met die act grote schare schapen weten te mobiliseren.
Mijn verlosser is de ware verlosser, de jouwe niet!quote:Op donderdag 12 december 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Domme mensen willen een verlosser.
Slimme mensen willen met rust gelaten worden door domme mensen en hun verlossers.
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?quote:Op donderdag 12 december 2024 07:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje hier op fok, de opwinding over Palestijnse kinderen is zeer selectief. Deze mensen winden zich daar ver-se-lijk over op, maar over Jemen, Soedan, Westelijke Sahara, de Slachtoffers van de fundamentele islam in Noord Afrika en de vele andere conflicten hoor/lees je ze nooit. Maar ja, Israel, dat is natuurlijk DE satan.
Demonstreren tegen het geweld in Libanon en Gaza, ja, Maar waar waren die dezelfde mensen toen het over Syrië ging? Over de oorlog die Saudi voert in Jemen? Soedan? Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
En waar dat gevoel van verbondenheid waardoor emoties zo hoog oplopen, dan toch vandaan komt..geen ideequote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?
Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
[ x ]Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Een week of 2 en dan gaat het weer over andere Amerikaanse excessen.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.
En over 3½ week is de inauguratie van Trump al, dus dan gaat het er helemaal niet meer over.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een week of 2 en dan gaat het weer over andere Amerikaanse excessen.
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 12 december 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar hé, er wordt nu wel over de staat van de gezondheidszorg in de VS gesproken.
En anders wel over 2 weken.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan worden![]()
![]()
Stel, stel nou, dat Trump dat regelt, denk je dat hij daarvoor credits voor krijgt ?quote:Op donderdag 12 december 2024 10:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat er dan onder Adolf Trump ook direct wat aan gedaan worden![]()
![]()
het is met een plaatje wel duidelijk wat hij bedoelt.quote:Op woensdag 11 december 2024 23:55 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Probeer je een ei te leggen of zo?
Het is gewoon ie recht om een beperkt interesse veld te hebben, natuurlijk. Je bent niet verplicht, als je activistisch wordt van een massamoord, om dan meteen bezorgd te zijn bij álle massamoorden.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is wel leuk dat dit twee kanten op werkt natuurlijk. Waarom waren de mensen die (terecht) op hun achterste tenen stonden toen er er in Israel een dikke 1200 man om zeep geholpen werden, stil na andere massamoorden?
Het gaat helemaal niet over de slachtoffers , het gaat over Israel.
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stel, stel nou, dat Trump dat regelt, denk je dat hij daarvoor credits voor krijgt ?
Dat is niet mijn punt.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het is gewoon ie recht om een beperkt interesse veld te hebben, natuurlijk. Je bent niet verplicht, als je activistisch wordt van een massamoord, om dan meteen bezorgd te zijn bij álle massamoorden.
Mij boeit bijvoorbeeld de genocide in Armenië me geen kloot. Andere genocides blijf ik voor wakker. Mag gewoon. Is niet hypocriet.
Maar domme mensen zijn wel in de meerderheid en 'verlossers' weten goed misbruik te maken hiervan om macht te vergaren zodat slimme mensen er alsnog last van krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2024 08:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Domme mensen willen een verlosser.
Slimme mensen willen met rust gelaten worden door domme mensen en hun verlossers.
Rfk jr:quote:Op donderdag 12 december 2024 11:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
De wereld bestaat echt uit krankzinnigen, er is een onschuldige man afgeschoten als een hond op klaarlichte dag en veel te veel mensen lijken het prima te vinden.
Overigens zijn dat dezelfde mensen die erg bang zijn dat er nieuwe onderzoeken worden gestart onder RFK jr.
de VS heeft nog ontzettend geluk gehad dat McCain tegenstemde of het hele zorgsysteem was nog veel meer naar de klote geweest omdat obamacare was afgeschaft terwijl er nog geen enkel plan was om het te vervangen. De chaos was immens geweest. Dan was de volstrekte blamage van Trump tijdens covid niet nodig geweest om Biden met overmacht te laten winnen.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als hij het echt zou regelen wel maar als we naar het verleden kijken hoeveel heeft hij geregeld toen hij eerder president was heb ik daar mijn twijfels bij. Over healthcare had hij steeds de uitspraak dat hij over 2 weken met een plan zou komen een plan wat nooit gekomen is. De Mexicanen hebben geen cent voor een muur betaald.
Wat een argument, RFK eet een keer McDonalds en dat is natuurlijk het bewijs dat het gif wat Amerikanen voedsel noemen helemaal niet slecht voor je is.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rfk jr:
fOoD cOmPaNiEs ArE pOiSoNiNg Us!
Ook Rfk Jr.:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |