SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had dit nog getypt:
Trust nobody en vooral niet alles wat je verteld wordt via dm, pm enz. en niet alles is wat het lijkt.
Tot zover mijn bijdrage.![]()
En TS janken als ik een x Paulgod doe ooooooooooooooh zoveel boter op het hoofd![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Schreeuw niet zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom doe je zo tegendraadsquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
En TS janken als ik een x Paulgod doe ooooooooooooooh zoveel boter op het hoofd![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je moet zulke TT's ook niet over jezelf maken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
![]()
Maar ok, ik hap, laat eens zo'n post zien waar ik hierover jank, of wil je liever dat ik je gewoon TR?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2024 18:48:33 ]![]()
Wat mij betreft is de onderste steen nog niet boven hierquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is geen vraagteken whatsoever.En we laten het hierbij.
Wat vinden wij hiervan @JustinKOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
@JustinK moet uitkijken met zijn rugquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de onderste steen nog niet boven hier
Wat vinden wij hiervan @:justink![]()
![]()
Kantjes knippen is al zwaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK moet uitkijken met zijn rugThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hahaha,een TR op Paul zetten ? Dan zet je eigenlijk een een TR op jezelf. Want Paul is ongenaakbaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet zulke TT ook niet over jezelf maken.
Maar ok, ik hap, laat eens zo'n post zien waar ik hierover jank, of wil je liever dat ik je gewoon TR?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat maak ik nog wel uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK moet uitkijken met zijn rugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duhquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat mikey mag quoten wie hij wil![]()
Die kleuterquote:![]()
![]()
Ja die levert iedereen streken heb ik gehoord, misschien moeten we ze hier gewoon delenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahaha,een TR op Paul zetten ? Dan zet je eigenlijk een een TR op jezelf. Want Paul is ongenaakbaar.
Jij mag beginnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo heerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik stap in het Blauwe Monster![]()
![]()
Ik weet niet of je hiermee wilt beginnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja die levert iedereen streken heb ik gehoord, misschien moeten we ze hier gewoon delen
Jij mag beginnen
Aangezien niet iedere mod /FA daar blij van wordtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelderland levert je mooie strekenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja die levert iedereen streken heb ik gehoord, misschien moeten we ze hier gewoon delen
Jij mag beginnen![]()
![]()
Ja maar ik toch welquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hiermee wilt beginnen
Aangezien niet iedere mod /FA daar blij van wordt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelderland moet zich niet met mijn zaken bemoeienquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niksquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee dan snap ik, dan had iemand al minstens een keer ijshockey gezegdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Touchequote:Op dinsdag 10 december 2024 18:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja normaal gesproken posten we hier op hoog niveau.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan houdt het op
Helaas pindakaas
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja die levert iedereen streken heb ik gehoord, misschien moeten we ze hier gewoon delenJe spreekt jezelf tegenquote:![]()
Ten eerste heb ik dat al eens met Yvonne besproken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jij mag beginnen
Maar ik zal je een voorbeeld geven.
Wanneer een dame aangeeft niet gewenst is van gedrag zoals: Wij gaan zwemmen en ik heb ..... haar gele bikini al klaar gelegd.Dan is het een keertje klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet van niks?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tipquote:
Als mods kun je notes zien
Dan ben je er al snel achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ooooooooooooooooooooh dat gedoequote:Op dinsdag 10 december 2024 18:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik dat al eens met Yvonne besproken.
Maar ik zal je een voorbeeld geven.
Wanneer een dame aangeeft niet gewenst is van gedrag zoals: Wij gaan zwemmen en ik heb ..... haar gele bikini al klaar gelegd.Dan is het een keertje klaar.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja Nee ok dat was wel lame ja
Laten we het over ijshockey hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey Moon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
S'lands wijs, s'lands eerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:![]()
![]()
Lettertje erbij en dan heb je hele mooie hondenquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Lettertje erbij en dan heb je hele mooie honden![]()
![]()
Ik zit te puzzelen maar ik kom er nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Lettertje erbij en dan heb je hele mooie hondenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Inkoppertje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Landsheerquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zit te puzzelen maar ik kom er niet
Nee nog nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Google zegt me dat dit kloptquote:
Toch nog wat geleerd vandaagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Okquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:02 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Koppijn.. verder gaat het wel
hoe issie met jou ?
Kak van de koppijn
* greysbones geeft Moon een hele grote dikke knufquote:
Ik geef jullie even privé.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Moon een hele grote dikke knuf“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aansterkse voor je vaderquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terugtikbolk
Vader wordt morgen opgenomen om aan te sterken.
Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terugtikbolk
Vader wordt morgen opgenomen om aan te sterken.![]()
![]()
Oeps. Das minder. Hopelijk knapt hij snel op.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terugtikbolk
Vader wordt morgen opgenomen om aan te sterken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jullie gaan snelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Good evening mevr Greysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel een goed adviesquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Shii het volgende:
Ik had dit nog getypt:
Trust nobody en vooral niet alles wat je verteld wordt via dm, pm enz. en niet alles is wat het lijkt.
Tot zover mijn bijdrage.
Helaas
♡♡♡♡![]()
Ik ben juist heel rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kom net binnen twee topics verder dan toen ik weg gingquote:![]()
Sterkte !quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terugtikbolk
Vader wordt morgen opgenomen om aan te sterken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij bent goed bezig houdt dat vastquote:
R.I.P DTS.![]()
* Fogel stookt kachel aan voor HCquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gaan we hier nu gewoon users slecht zitten maken? Volgens mij is dat niet de bedoeling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind jou goed bezigquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig houdt dat vast
Rustiger
Minder boosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dank u.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind jou goed bezig
Rustiger
Minder boos
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind jou goed bezig
Rustiger
Minder boos
Zet een TR!quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we hier nu gewoon users slecht zitten maken? Volgens mij is dat niet de bedoeling.![]()
Was allang weer voorbij deze hele discussie.![]()
Don’t cryThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Youtube doet weer eens stomquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij kent me nogal goed bemerk ik.Ga even chill.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig houdt dat vast
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als hun president nu een blokkade voor een rivier zou bouwen, zou dat een nieuwe Madurodam zijn.quote:
Oh nee, dat is Venezuela!![]()
![]()
Nou vooruit, krijg je er ook een knuffel bij.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als hun president nu een blokkade voor een rivier zou bouwen, zou dat een nieuwe Madurodam zijn.
The truth is I Never left youquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog maar 26 dagen wachten tot ik in een vliegtuig daarheen zitquote:
I'm surrounded by morons!
Sowww lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog maar 26 dagen wachten tot ik in een vliegtuig daarheen zit
Pseudomodden?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Zet een TR!![]()
Was allang weer voorbij deze hele discussie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A gossie. Was loosquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alweerquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
Hoe heeft @:gebrokenglas nu alweer punten gehaald![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, krijg je er ook een knuffel bij.
♡♡♡♡![]()
All through my wild days, my mad existencequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zin inquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Kijk je nog lldl greys?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zin inSamen met partner?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang ga je?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog maar 26 dagen wachten tot ik in een vliegtuig daarheen zitquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zin inZoooooo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zin inWaar gaat de reis naar toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helemaal in trance van die kut muziek zie ze staan lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind dat zo’n legging echt niet meer kanquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal in trance van die kut muziek zie ze staan lol
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helemaal in trance van die kut muziek zie ze staan lol![]()
![]()
Ik ga even op mijn handen zitten.Maar het is een leuke term de laatste tijd.In feite : Dat je niks mag zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Gewoon de raad die je zelf altijd geeft. Prima als jij dat pseudomodden noemt.
En ik dacht dat Dot vrij was was vandaag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je moet er iets langs over dragen. En dan een effen 🤣quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind dat zo’n legging echt niet meer kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En niet witquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je moet er iets langs over dragen. En dan een effen 🤣
Cameltoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dat zeker niet. Vind sowieso een legging zonder een lipbedekker shirt niet mooi niet bij jong en niet bij oudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bureau MaastrichtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huhquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:26 schreef Paul het volgende:
Steeds meer vuurwerk verkocht ondanks verbod! niet verwacht
Waarom mag het dan nog verkocht worden 🤔Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ligt een beetje aan wanneerquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Vind sowieso een legging zonder een lipbedekker shirt niet mooi niet bij jong en niet bij oud
Naar de sportschool is prima
Ik heb niet eens een legging
2 ontslagen al.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat zijn de wetten van UUUUUUUU-trechtquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh
Waarom mag het dan nog verkocht worden 🤔onlogica
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Welke is de tweede?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lees net dat het in de gemeente Zutphen ook niet meer mag.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Huh
Waarom mag het dan nog verkocht worden 🤔Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we hier nu gewoon users slecht zitten maken? Volgens mij is dat niet de bedoeling.Gevalletje 'wie begint?'quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
Hier welquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het in de gemeente Zutphen ook niet meer mag.
Ja. Drie weken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen met partner?
Hoe lang ga je?I'm surrounded by morons!
Uit de eerdere serie die offline zijn gehaald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is wat anders.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wanneer
Ik heb er wel heel veel. Maar draag er sltijd iets langs over.
Na de val niet meer kan niets straks meer om dat been hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wtf?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat het in de gemeente Zutphen ook niet meer mag.
Alles wordt ons ook afgenomen hè?
Maar wel lekker verdienen aan de accijns zeker![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ga mee dan?quote:I'm surrounded by morons!
Nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders.
Ik heb er wel heel veel. Maar draag er sltijd iets langs over.
Na de val niet meer kan niets straks meer om dat been hebben.![]()
JeetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat niet is kan nog komen. Hier staat het ook netquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bejaarden gym.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh Arnhemquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uit de eerdere serie die offline zijn gehaald.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Woon jij in Zutphen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf?
Alles wordt ons ook afgenomen hè?
Maar wel lekker verdienen aan de accijns zeker![]()
Er komt wel een gratis lichtshow in de gravenhofWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zutphen is al bekend sinds vuurwerk na de kermisquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen. Hier staat het ook net
Toen is dat al aangegeven
Laatste vuurwerk in Zutphen
@flipsen maakt vast graag een offerte voor jequote:
Hij heeft heel ons programma geregeld en is gewoon een dikke vette prima!I'm surrounded by morons!
Been is gewoon heel gevoelig gebleven. Doet geen pijn maar het irriteerd als er straks omzit. Kan het niet goed uitleggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yep.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zutphen is al bekend sinds vuurwerk na de kermis
Toen is dat al aangegeven
Laatste vuurwerk in ZutphenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet gezienquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Terugtikbolk
Vader wordt morgen opgenomen om aan te sterken.![]()
![]()
Ook Ervaring in reizen dusquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
@:flipsen maakt vast graag een offerte voor je
Hij heeft heel ons programma geregeld en is gewoon een dikke vette prima!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou eigenlijk nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon jij in Zutphen.
Er komt wel een gratis lichtshow in de gravenhof
En vuurwerk boeit me ook niet![]()
Lichtshow is wel vet. Maar ik woon heeeelemaal in DrentheGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dat is toch dat liedje?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes we hebben er allebei ervaring mee
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet
En vuurwerk boeit me ook niet![]()
Lichtshow is wel vet. Maar ik woon heeeelemaal in Drenthe![]()
beetje ver om dan even te gaan kijken.
Hey Moonquote:
Yesquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch dat liedje?
Bekijk deze YouTube-video
Maar als ik goed kijk zijn er gelukkig ook lieve mensen
♡♡♡♡![]()
Of een zaddoekquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, krijg je er ook een knuffel bij.![]()
![]()
Hij heeft een reisbureauquote:
Weet je ik vond dit eigenlijk wel heel vet.quote:
Nooit gezien dit. Zeker iets wat leuk is zo op een kantoortijdstip.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit maakt me blij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes
Maar als ik goed kijk zijn er gelukkig ook lieve mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Skater boy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja wel een beetje. Klein beetje inderdaad. Hopen dat ze hier nog iets leuks hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O![]()
beetje ver om dan even te gaan kijken.
Anders wordt het weer een poging wagen eerste post van het jaar
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
O vandaar.quote:
IN de sportschool.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wanneer
Niet onderweg of naderhand in de winkel/op het schoolplein![]()
![]()
Echt een aanrader.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga zo maar eens Black Dove kijken
@:FreshFruit
Complicatedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The Mask nooit gezien?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je ik vond dit eigenlijk wel heel vet.
Nooit gezien dit. Zeker iets wat leuk is zo op een kantoortijdstip.
Vooral dat nummer vind ik tof
Ga je niet iets met familie of vrienden doen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja wel een beetje. Klein beetje inderdaad. Hopen dat ze hier nog iets leuks hebben.
Anders wordt het weer een poging wagen eerste post van het jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In mijn hoofd is zij eeuwig tiener maar die is inmiddels ook .. wat zou t zijn, eind dertig ofzo?quote:♡♡♡♡![]()
Goeie film.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
The Mask nooit gezien?
Vooral dat nummer vind ik tofThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1984 dus 40quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In mijn hoofd is zij eeuwig tiener maar die is inmiddels ook .. wat zou t zijn, eind dertig ofzo?![]()
![]()
27 september 1984
YupThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In mijn hoofd is zij eeuwig tiener maar die is inmiddels ook .. wat zou t zijn, eind dertig ofzo?
Ik en mijn ouders blijven altijd thuis eigenlijk. Denk wel dat ik dit keer ff naar een goed feest wil. En jij?quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je niet iets met familie of vrienden doen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
The Mask nooit gezien?
Vooral dat nummer vind ik tof![]()
![]()
Lekker ite.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er gaan al jaren geruchten over haar dat ze vervangen is door een look a like.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is dat nu?
Psies zelfde hoofdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat heb ik idd ook wel eens gelezenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er gaan al jaren geruchten over haar dat ze vervangen is door een look a like.![]()
https://en.m.wikipedia.or(...)nt_conspiracy_theoryquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:46 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook wel eens gelezen
Haar stijl is ook wel flink veranderd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik ga lekker op tijd naar bed. Lijf er niet eens voor opquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders blijven altijd thuis eigenlijk. Denk wel dat ik dit keer ff naar een goed feest wil. En jij?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)nt_conspiracy_theory
Haar stijl is ook wel flink veranderd.![]()
Keertje kijkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er gaan al jaren geruchten over haar dat ze vervangen is door een look a like.
♡♡♡♡![]()
Komt wel elke keer weer op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh t is echt n conspiracy theoryquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.or(...)nt_conspiracy_theory
Haar stijl is ook wel flink veranderd.
♡♡♡♡![]()
OllkeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RemiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SollekeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ProostI'm surrounded by morons!
Hey Sally
quote:Hai dames.quote:
Nouuwwww.... ook niet echt van harte. Maar ja.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Hai dames.
Nouuwwww.... ook niet echt van harte. Maar ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Huh whutquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Hai dames.
Nouuwwww.... ook niet echt van harte. Maar ja.
Dacht even dat ik in kpd wasquote:I'm surrounded by morons!
* Fogel geeft grees een pets op der linkerbilquote:I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft grees een pets op der linkerbil
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
aan @Sally
Mila Kunis mooie dame.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Uiteindelijk getrouwd met Aston Kutcher jaren na that 70’s show weer bij elkaar gekomen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I knowquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteindelijk getrouwd met Aston Kutcher jaren na that 70’s show weer bij elkaar gekomen.
Ja hoi - ik las ook even mee hierquote:![]()
(en postte net wat)
Welkomquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoi - ik las ook even mee hier![]()
(en postte net wat)
Feestje bouwen
Nou ja ehm...quote:
Niet?quote:I'm surrounded by morons!
quote:![]()
![]()
![]()
Je zal het leuk vinden dat wij zo enthousiast zijn
sfijn,sfijn....quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je zal het leuk vinden dat wij zo enthousiast zijn
Zowel grees als sally krijgen een pets
Oehhhhquote:I'm surrounded by morons!
Explosief was vermoedelijk voor de bruidspaar. https://www.telegraaf.nl/(...)cht-naar-twee-auto-sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het wordt wel een trieste wereld zoquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:36 schreef Dotteke het volgende:
Explosief was vermoedelijk voor de bruidspaar. https://www.telegraaf.nl/(...)cht-naar-twee-auto-sThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind hier iets vanquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wat mij betreft is de onderste steen nog niet boven hier
Wat vinden wij hiervan @:justink![]()
Die van jou?quote:quote:I'm surrounded by morons!
Ze zijn wel snel. Lees net elders dat de volgende dag al drie mensen zijn aangehouden. Knap hoor dat ze dit zo snel hebben en wetenquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt wel een trieste wereld zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das mooi gedaan iddquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel. Lees net elders dat de volgende dag al drie mensen zijn aangehouden. Knap hoor dat ze dit zo snel hebben en weten![]()
![]()
Afwachten maarquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel. Lees net elders dat de volgende dag al drie mensen zijn aangehouden. Knap hoor dat ze dit zo snel hebben en weten
T zou niet de eerste keer zijn dat ze iemand aanhouden die er niks mee te maken heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had ik niet verwacht. Dat ze in die puinhoop nog iets zouden vinden en al helemaal de daders niet zo snelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: