Die plastic stoel waarop hij doorgaans beledigend halve liters zit te klappen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat voor stoelen? zware houten of plastice klapstoeltjes?
We Pray heeft wellicht hetzelfde tagprobleempje. Maar ik zet ze er maar even bij.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:47 schreef S9H het volgende:
[..]
Misschien feelslikeimfallinginlove of We Pray, maar de eerste zie ik met zo'n titel en niet op de keuzelijst het niet halen en de tweede was niet succesvol genoeg denk ik.
Nee, gewoon de eerste de beste bureaustoel op kantoorquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die plastic stoel waarop hij doorgaans beledigend halve liters zit te klappen.
Zijn er nog andere Palestinaplaten met kans? Buiten natuurlijk die rapper die een half uur per uur van zijn concert vollult?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:49 schreef Cassa95 het volgende:
De tweede heeft met Palestijnse links (en als hun beste single in jaren wmb) een prima kans op de lijst.
Macklemore is echt een fraud ja, structureel te laat beginnen en te vroeg eindigen ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er nog andere Palestinaplaten met kans? Buiten natuurlijk die rapper die een half uur per uur van zijn concert vollult?
Macklemore – Hind's Hall.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere Palestinaplaten met kans?
Ik vind Same Love ook wel mooi en Thrift Shop vond ik ook nog wel lollig, maar het is echt geen leuke jongen. Hind's Hall zal ik na vanmiddag eens opzetten, ik wil de nieuwe nummers die ik niet ken wel vooraf even een kans geven (ook zodat ik weet welke positie ze mogen innemen op Jan, 1)quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Macklemore is echt een fraud ja, structureel te laat beginnen en te vroeg eindigen ook.
Can't Hold Us blijft wel een lekker nummer, jammer dat het niet van een andere artiest is.
Hebben we ook nog andere stemtips gezien? Ik las Skotwal en Rijk de kalverengooijer, maar welke liedjes?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:52 schreef S9H het volgende:
Saint Levant & MC Abdul – Deira.
Lowkey – Long Live Palestine.
Esa Mighty – Falestini.
Dana Salah – Ya Tal3een.
In die Facebookgroep hadden meer dan 300 gestemd op Arriving, hopelijk zijn er daarnaast nog genoeg stemmen binnengekomen van mensen die niet in die groep zitten om de lijst te halen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Porcupine Tree eruit is gevallen ga ik met stoelen gooien.
Vlak Stick Season of Nickel for goodbye niet uitquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cruel Summer wordt trouwens de hoogste stijger. Noteer maar vast.
Ho ho, stijgen vanuit de Extra 500 telt niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vlak Stick Season of Nickel for goodbye niet uit
Thrift Shop heeft nog wel een mooie boodschap, ook wat minder... controversieel dan zijn recentere werk zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Same Love ook wel mooi en Thrift Shop vond ik ook nog wel lollig, maar het is echt geen leuke jongen. Hind's Hall zal ik na vanmiddag eens opzetten, ik wil de nieuwe nummers die ik niet ken wel vooraf even een kans geven (ook zodat ik weet welke positie ze mogen innemen op Jan, 1)
Jamaar..pino rekent m ook bij vlagen meequote:Op dinsdag 10 december 2024 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ho ho, stijgen vanuit de Extra 500 telt niet.
12:30, dit heeft echt in ALLE kranten gestaan.quote:
Toen was @Dagoduck al een film gaan kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
12:30, dit heeft echt in ALLE kranten gestaan.
Ook door kantoor gooien, wel mikken op die collega die heel de tijd sky radio aanwilt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee, gewoon de eerste de beste bureaustoel op kantoor
Overigens drink ik zelden tot nooit halve liters en ben ik meer van de exotische speciaalbiertjes
Den Helder is ver, die krijgen nieuws wat later door @Dagoduckquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verwaait daar ook nogal snelquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Den Helder is ver, die krijgen nieuws wat later door @:dagoduck
Staat NIET op die webpagina!quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een matige rubriek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen was @:dagoduck al een film gaan kijken.
Ik heb me behalve dat ik heb gestemd nog 0,0 beziggehouden met de Top 2000.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Den Helder is ver, die krijgen nieuws wat later door @:dagoduck
Hoax.quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb me behalve dat ik heb gestemd nog 0,0 beziggehouden met de Top 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |