12:30quote:
De laatste uren, dan lig je al in bedquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er al bekend wanneer ik niet hoef te luisteren?
Hoop ik. Ben verhuisd naar omgeving waar vuurwerk wordt afgestoken. Wel een uitstekend moment om de oordoppen te testen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De laatste uren, dan lig je al in bed
ik luister m ook niet altijd..t is niet dat je die top 10 niet al kunt dromen. En er zijn nogal eens alternatieven op die avond.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik snap mensen die het laatste uurtje skippen niet. Dat is toch een beetje als seks hebben maar niet klaarkomen.
Ik zou niet weten welkequote:Op dinsdag 10 december 2024 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En er zijn nogal eens alternatieven op die avond.
Bronquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En er zijn nogal eens alternatieven op die avond.
We maken wel uurlijstjes waar de walgelijke nummers voorbijkomen. Kan je mooi op die tijden je boodschappen/huishouden/sociale activiteiten doen en bijslapenquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Is er al bekend wanneer ik niet hoef te luisteren?
Is wel matig klaarkomen met deze lijst.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik snap mensen die het laatste uurtje skippen niet. Dat is toch een beetje als seks hebben maar niet klaarkomen.
Als Porcupine Tree eruit is gevallen ga ik met stoelen gooien.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:30 schreef alopio het volgende:
Fijne gifjes dag! En niet teveel ergeren
Better days are *coming*quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is wel matig klaarkomen met deze lijst.
Feels Like I'm Falling in Love en We Pray zijn de hits van het nieuwe album, die kunnen er misschien wel bij. (De laatste hoop ik absoluut niet, dat is een van, zo niet hun slechtste ooit)quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog nieuwe nummers van de koude plee die wij verwachten? Die staan niet op mijn longlist maar moeten er wel bij, denk ik.
Wat voor stoelen? zware houten of plastice klapstoeltjes?quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als Porcupine Tree eruit is gevallen ga ik met stoelen gooien.
Misschien feelslikeimfallinginlove of We Pray, maar de eerste zie ik met zo'n titel en niet op de keuzelijst het niet halen en de tweede was niet succesvol genoeg denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog nieuwe nummers van de koude plee die wij verwachten? Die staan niet op mijn longlist maar moeten er wel bij, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |