Ik dacht dat het gisteren eindelijk zo ver was maar toen kwamen de brieven en huiloogjes. Je kon niet even wachten joh? Heel plan bedacht en dan als eerste zeggen fok it ik wil graag een brief van m’n moeder lezen.quote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het wel met freaky eens deze keer, de halve finale kun je al een tijdje zien aankomen en er gebeurd te weinig om dat te voorkomen, wat gekonkel hoort bij ER
Ze hebben eerder in de expeditie hun kansen laten liggen, en dat maakt dat het nu een aantal zaken redelijk eenvoudig te voorspellen zijn. Ze hadden spelers als Kiran en Timor al veel en veel eerder uit moeten gooien. Ze hebben Timor zelfstandig in het zadel geholpen en nu hij heel lang immuniteit had én 2 munten op zak kan je er niks meer aan doen. De volgende eilandraad zet hij de 2e munt ook gewoon in, tenzij hij de proef wint natuurlijk.quote:Op maandag 9 december 2024 12:58 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben het wel met freaky eens deze keer, de halve finale kun je al een tijdje zien aankomen en er gebeurd te weinig om dat te voorkomen, wat gekonkel hoort bij ER
Timor en Marijn hebben samen de allereerste proef gewonnen en daardoor een immuniteitsmunt beide gewonnen. En iedereen was daarbij en dus iedereen wist dat.quote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Sas1986 het volgende:
Ik snapte niks van deze twist maar ik denk nu:
Raymond ging idd uit van de inzet munt Marijn. Hij kiest voor Ramsa in de hoop dat zijn maatje dit ook doet. Maar het kan dat Tymo niets wist van de munt van marijn, waarom zou hij anders op haar stemmen nadat zij koos voor de brief? Ze heeft het nooit openlijk gedeeld dus verbaaste mij dat Raymond het wist?
Dit. Ik denk dat je dan echt rationeel/emotioneel op een ander stoeltje zit. Ik zou nu ook denken"Jezus, zo'n bief. Weekje wachten en je ziet ze!". Maar hoe ik echt zal reageren op dat moment, dat weet ik pas als ik er ook echt zit.quote:Op maandag 9 december 2024 14:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Naja, goed, 30 dagen uithongeren en met een stelletje onbekenden opgescheept zitten maakt je ook letterlijk een beetje gek.
Heel dom, maar wel goed uitgepakt. Nu heeft ze m nogquote:Op maandag 9 december 2024 14:18 schreef Sas1986 het volgende:
Owwww, dat was ik kwijt.vandaar dat ze haar p. Uit heeft gedeeld, en heel dom dat ze hem dan niet bij zich had. Snap Timor zijn stem dan alsnog niet btw
Dus dat, elke week is een deceptie en achter de feiten aan lopen. Ze laten het gewoon gebeuren, en wij kijken er naar. Er werden in voorgaande seizoenen veel meer tactische plannen uitgevoerd en waren er veel meer blindsides wat de show zo leuk en onvoorspelbaar maakt. Het zijn maar een stelletje makke schapen die zich eigenhandig naar de slachtbank laten vervoeren. En dan gaat opper schaapje Marijn haar grote concurrent ook nog eens extra hard het zadel in helpen door die amulet aan hem te schenken. Tja, dan ben je gewoon dom.quote:Op maandag 9 december 2024 13:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ze hebben eerder in de expeditie hun kansen laten liggen, en dat maakt dat het nu een aantal zaken redelijk eenvoudig te voorspellen zijn. Ze hadden spelers als Kiran en Timor al veel en veel eerder uit moeten gooien. Ze hebben Timor zelfstandig in het zadel geholpen en nu hij heel lang immuniteit had én 2 munten op zak kan je er niks meer aan doen. De volgende eilandraad zet hij de 2e munt ook gewoon in, tenzij hij de proef wint natuurlijk.
Ligt helemaal aan de groep en dit jaar wederom grotendeels aan winnaarseiland. De groep kan je verder niet beïnvloeden, dat loopt zoals het loopt.quote:Op maandag 9 december 2024 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat, elke week is een deceptie en achter de feiten aan lopen. Ze laten het gewoon gebeuren, en wij kijken er naar. Er werden in voorgaande seizoenen veel meer tactische plannen uitgevoerd en waren er veel meer blindsides wat de show zo leuk en onvoorspelbaar maakt. Het zijn maar een stelletje makke schapen die zich eigenhandig naar de slachtbank laten vervoeren. En dan gaat opper schaapje Marijn haar grote concurrent ook nog eens extra hard het zadel in helpen door die amulet aan hem te schenken. Tja, dan ben je gewoon dom.
Dit dus, en Kiran en Nouchka hebben daarnaast ook een karakter dat blijkbaar in deze groep mensen wordt gewaardeerd.quote:Op maandag 9 december 2024 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sporter zijn zegt niet alles natuurlijk.
Niet over proeven (korte srpint of uithouding, welk onderdeel), niet over sociale capactiteiten, niet over tactische capaciteiten, uzzle capaciteiten etc etc.
Alsof alleen de ene eigenschap "sporter zijn" (lekker breed ook) bepaalt dat je dan sowieso in de finale zit
Dat was de Peluang, ze heeft ook een immuniteitsmuntquote:Op maandag 9 december 2024 14:12 schreef Sas1986 het volgende:
Marijn had de munt niet op zak omdat ze hem had overgedragen aan Kyran voor de proef. omdat hij op winnaars eiland kwam heeft hij hem niet meer kunnen terug geven aan haar. Daarom verbaaste het mij dat Kyran Marijn niet koos om mee te nemen ...en heel appart dat zij dacht hem op deze manier nog in te kunnen zetten, gezien ze hem aan Kyran gaf met de reden : misschien zien we elkaar niet meer na de proef. Daarnaast wint hij alles, en hadden ze een bontje met genoeg mensen. Hij heeft genoeg stemmen dus hij lag niet echt onder vuur...
Dat weet. Ik heb ook niet anders gesuggereerd toch?quote:Op maandag 9 december 2024 00:19 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Munten worden pas ingezet ná het stemmen.
Dat is wel eens een seizoen of 2, 3 zo geweest dat was niet best.quote:Op maandag 9 december 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het stiekem ook gewoon weer eens geniaal vinden als iedereen denkt dat het om het winnen van de eindproef gaat en dat er dan ineens 10 afvallers van na de samensmelting zitten om de winnaar te bepalen
Het ging mij vooral om het laatste, wat maakte het op dat moment nog uit of ze wist of mensen wil en niet konden stemmen in de tijd ervoor?quote:Op maandag 9 december 2024 22:38 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat weet. Ik heb ook niet anders gesuggereerd toch?
Brazilian Butt Lift.quote:
Wisselt, er zijn jaren geweest met 4 mensen in de finale en met 3. Ligt ook een beetje aan het verloop tussen de samensmelting en de finale volgens mij. Als er ineens iemand onverwacht uitvalt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2024 06:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met hoeveel gaan ze de halve finale in?
De finale is met 3. En er zijn er nu nog 6 over, waarvan er al 1 een plek in de halve finale heeft. Ik zou zeggen dat de winnaar van de komende proef ook in de halve finale staat. Dan zijn er vervolgens nog vier over voor een kwartfinale. Gaat er nog gestemd worden? Dan zijn ze nog met drie over. Valt er dan nog maar 1 af per finale?
EPH komt er speciaal voor terug op aardequote:Op maandag 9 december 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het stiekem ook gewoon weer eens geniaal vinden als iedereen denkt dat het om het winnen van de eindproef gaat en dat er dan ineens 10 afvallers van na de samensmelting zitten om de winnaar te bepalen
Dat je weinig hersencellen had, dat was al bekend. Maar dat je ook mentaal gehandicapt was, dat is nieuw.quote:Op maandag 9 december 2024 18:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ze nogal hautain eerlijk gezegd. En dat mocro grietje er nog bij wat zich maar hijgerig zit uit te sloven, veel te bang om er uit gestemd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |