Persco om 15.00 uurquote:In een portiekflat in Den Haag woedt zaterdagmorgen een zeer grote brand na een explosie. Op beelden is te zien dat de gevel van enkele woningen is weggevaagd. Hulpdiensten zijn bezig met het zoeken en redden van mensen in het pand.
En 1 iemand levend onder het puin vandaan gehaald!quote:
Dicht bij elkaar gevonden, was mijn indruk. Men leek op 1 plek bezig, voor een iemand kwam infuus & dergelijke, voor de ander een lijkkist.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
En 1 iemand levend onder het puin vandaan gehaald!
Ik gok de levende persoonquote:
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dicht bij elkaar gevonden, was mijn indruk. Men leek op 1 plek bezig, voor een iemand kwam infuus & dergelijke, voor de ander een lijkkist.
Dat lijkt mij ook. Een stoffelijk overschot aan het zuurstof brengen, lijkt mij wat optimistisch.quote:
Wat heeft dit met kinderen te maken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De getroffen woningen zijn overigens particulier eigendom. Dus géén sociale woningbouw. Dus ook geen sprake van "mensen die toch al niets hebben". Bron: nieuwe liveblog Omroep West.
Dit heeft te maken met je post van vanmiddag over "arme mensen die toch al niets hebben"..quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat heeft dit met kinderen te maken?
Uren geleden, toen was er nog amper wat bekend.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit heeft te maken met je post van vanmiddag over "arme mensen die toch al niets hebben"..
Dus je geeft toe dat je toen maar wat riep?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Uren geleden, toen was er nog amper wat bekend.
Opvolger van de BX. Zie ik soms ook nog wel rondrijden, die Citroenenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Xantia, fenomenale auto als V6
Het ziet er wel uit als een pauperbuurt, maar goed onthouden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je toen maar wat riep?
Goh echt joh? ik denk dat de meeste mensen liever eerst 20 uur kreperenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:28 schreef halfway het volgende:
Als mij zoiets overkomt hoop ik meteen dood te zijn en niet uren of dagen onder het puin te liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |