Ik denk dat er ook gewoon door NPO2 aan die lijst geknutseld wordt. Ze zijn nooit open over de stemmen etc. Dus nu ook met dat Eva nummer, ja gooi maar ergens op 6, want anders gelooft niemand het. Nu accepteren mensen die 6e plek.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap sowieso de helft van die top 10 al niet. Snap ook niet waarom Piano Man er al jaren staat, Goodnight Saigon is zoveel beter
De tijd van Ede Staal uit de top 10 weren is wel voorbij hoor. Als ze nog zouden knutselen, zouden ze zeker stemacties als Hunekop of Oos Joos stiekem wegmoffelen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook gewoon door NPO2 aan die lijst geknutseld wordt. Ze zijn nooit open over de stemmen etc. Dus nu ook met dat Eva nummer, ja gooi maar ergens op 6, want anders geloofd niemand het. Nu accepteren mensen die 6e plek.
Rond 25quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hoog Europapa gaat komen. Iemand daar enige aanwijzingen over meegekregen? Ik zou zelf gokken top 250-ish.
Dat zou een belachelijk hoge binnenkomer zijn maar me ook niet verbazenquote:
Ik begrijp steeds beter waarom we in dit land zoveel gedeprimeerden hebben rondlopen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dus nu ook met dat Eva nummer, ja gooi maar ergens op 6, want anders gelooft niemand het. Nu accepteren mensen die 6e plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sluit me aan bij deze woorden.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef asco het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter waarom we in dit land zoveel gedeprimeerden hebben rondlopen.
Een jonge, voor bijna iedereen verder onbekende, vrouw gaat dood en zo'n verhaal laten mensen dan emotioneel zo ver toe dat ze stemmen op de favoriete plaat voor de voor hun verder onbekende vrouw.
Ik vind dat ergens geestelijk ongezond.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:20 schreef Evangelion het volgende:
3 van de 10 nog nooit geluisterd
Dit zijn toch echt wel de allerergste reacties in dit topic, werkt ook niet echt mee aan de sfeer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer dan die ene post bij de top 10 bekendmaking zal ik ook niet posten.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit zijn toch echt wel de allerergste reacties in dit topic, werkt ook niet echt mee aan de sfeer.
Mwah, om zo hoog te komen moet de plaat ook wel enigszins aansluiten bij het verhaal. Als haar favoriet de Vogeltjesdans was geweest, was die ook niet op 6 binnengekomen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:24 schreef Cassa95 het volgende:
Wees blij dat Eva hield van een radiohit en bekend popnummer en niet van obscure techno of drillrap. Dit kan gewoon prima.
Denk gewoon op 1 eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, om zo hoog te komen moet de plaat ook wel enigszins aansluiten bij het verhaal. Als haar favoriet de Vogeltjesdans was geweest, was die ook niet op 6 binnengekomen.
Aan de andere kant, als ze de grootste fan van Yves Berendse was, had Terug In De Tijd nu op 3 ofzo gestaan.
Nou dit dus.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef asco het volgende:
[..]
Ik begrijp steeds beter waarom we in dit land zoveel gedeprimeerden hebben rondlopen.
Een jonge, voor bijna iedereen verder onbekende, vrouw gaat dood en zo'n verhaal laten mensen dan emotioneel zo ver toe dat ze stemmen op de favoriete plaat voor de voor hun verder onbekende vrouw.
Ik vind dat ergens geestelijk ongezond.
30 november overleden. Vanaf toen denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer is die hele stemactie voor Eva d'r nummer überhaupt gestart?
Hmmm veel berichten over stemmen op dat nummer zijn pas van gisteren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
30 november overleden. Vanaf toen denk ik.
Geen enkel nummer zal het halen en dat vind ik primaquote:Op vrijdag 6 december 2024 04:51 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Weinig nummers zullen het iig halen.
Ik had zelf 'hooguit ongeveer een kwart kansloos' aangehouden ('geen kansloze' is nog zinvoller, maar dan is het invullen van enigszins hedendaagse nummers sowieso onmogelijk).
Dit is dubbelop onzin. Ten eerste: Ik heb tot dit jaar steevast gestemd op hoofdzakelijk nummers uit de keuzelijst, waarvan er een heel aantal de Top 2000 haalden. Zie bijvoorbeeld vorig jaar: DJ11 in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #29 - de laatste voor nu...quote:Op vrijdag 6 december 2024 07:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is bij wijze van spreken ook wel een beetje hiphopnummers een metallijst in willen stemmen wat je ieder jaar probeert. Nagenoeg kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |