https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
.quote:Dit is de perfecte manier om die heren een humoristische draai om de oren te geven”, blikt Louwerens grinnikend vooruit
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Directeurtje’ Marco Louwerens opnieuw als Sint naar Vandaag inside: ’Twee miljoen voor deze heren is belachelijke suggestie’
Het heerlijk avondje komt donderdag ook bij Vandaag inside. Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp gaven elkaar de afgelopen tijd nog regelmatig onder uit de zak, maar op Pakjesavond is het gegarandeerd genieten als voormalig Talpa-’directeurtje’ Marco Louwerens weer als grofgebekte hulpsinterklaas langskomt in de studio.
[..]
.![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)lachelijke-suggestie
Dan kijk je nietquote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
Deze Sinterklaas heeft als directeurtje alles onder de tafel geschoffeld qua vrouw onvriendelijkheid. Hij wist van vieze Jeroentje en de pedo Marco. Hij heeft zich nooit gedistantieerd van Johnnie de Albert Mol die zijn vrouw sloeg. Alles komt op z'n pootjes terecht. Lekker lachen met de doofstomme Gijp en de rechtsextremist van der Derksen. Afgeven op geld wellustelingen in Hilversum. Terwijl ze in groen, gele truien knikkers gaan gooien voor hun knikkers Ik blijf (Af en toe) kijken. Want ik wil oordelen over een programma dat ik ooit hoog had zitten. Net zoals ik Ajax benader als groot fan..
Twee vakantiedagenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
vond lijstje niet leuk
![]()
Wat kreeg Gijp nou op karton ?
Idd geniaal hahaquote:Op donderdag 5 december 2024 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die van 6.30 schijten was wel
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die van 6.30 schijten was wel
Die mop vertelde mijn oud-ooms twintig jaar geleden al. Maar snap dat het leuk kan zijn als je 'm nog niet kentquote:
Misschien gaan ze als hun contract erop zit, mochten ze dan tòch weer doorgaan, als ze verstandig zijn weer naar 2 keer per week. Hebben ze daarbij een voetbalblokje met name voor René en wat je zegt hebben ze voor de rest dan iets meer inhoud om te bespreken.quote:Op donderdag 5 december 2024 23:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat nóg een jaar VI toch wel erg lang aanvoelt hoor. Zeker leuk, maar elke dag niet. Deze week is matig. Uitzending van gisteren was niks aan. Vandaag met de Sint wel ok maar niet het leukste jaar. Raymond, Ben en Pieter waren gewoon opvulling, hadden niks te vertellen. Albert zei ook bijna niks. Het lijkt allemaal al beklonken te zijn voor èèn laatste seizoen nog maar ik denk dat Gijp dan echt wel meer vrije tijd krijgt hoor. De onderwerpen raken gewoon een beetje op.
Record kijkcijfers. Geen enkele reden om terug te schalen qua dagen. SBS6 overleeft zowat dankzij de heren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien gaan ze als hun contract erop zit, mochten ze dan tòch weer doorgaan, als ze verstandig zijn weer naar 2 keer per week. Hebben ze daarbij een voetbalblokje met name voor René en wat je zegt hebben ze voor de rest dan iets meer inhoud om te bespreken.
Tenzij ze het zelf niet volhouden of er genoeg van krijgen natuurlijk en daar had ik het over.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Record kijkcijfers. Geen enkele reden om terug te schalen qua dagen. SBS6 overleeft zowat dankzij de heren.
En als ze Alberts achterste wat meer in beeld zouden brengen, zal de (h)erkenning van dit mannen programma veel groter zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Record kijkcijfers. Geen enkele reden om terug te schalen qua dagen. SBS6 overleeft zowat dankzij de heren.
In dit soort afleveringen kan René prima mee.quote:Op vrijdag 6 december 2024 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien gaan ze als hun contract erop zit, mochten ze dan tòch weer doorgaan, als ze verstandig zijn weer naar 2 keer per week. Hebben ze daarbij een voetbalblokje met name voor René en wat je zegt hebben ze voor de rest dan iets meer inhoud om te bespreken.
Was hij zijn actieve herinnering weer eens kwijtquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:18 schreef DrDentz het volgende:
Vond die over Rutte wel goed hoor. "Laat mij die kaart nog eens zien.."
Ook al zo oud als de weg naar Rome.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:18 schreef DrDentz het volgende:
Vond die over Rutte wel goed hoor. "Laat mij die kaart nog eens zien.."
Sam en Moos-mopje: http://www.demoppentromme(...)et=45&naam=samenmoosquote:
Precies, hij draaide ook gewoon een ingestudeerd verhaaltje af. Andere jaren improviseerde hij veel meer en ging ie spontaan publiek afzeiken enzo. Dit was wel heel braaf en kunstmatig. Die kado's waren wel aardig, maar dat heeft ie niet zelf verzonnen denk ik..quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
Vond die Sinterklaas geen enkele seconde leuk. Tenenkrommend slecht.
Duidelijk leute voor de meute. Hoeven ze van mijn part niet meer te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies, hij draaide ook gewoon een ingestudeerd verhaaltje af. Andere jaren improviseerde hij veel meer en ging ie spontaan publiek afzeiken enzo. Dit was wel heel braaf en kunstmatig. Die kado's waren wel aardig, maar dat heeft ie niet zelf verzonnen denk ik..
Denk niet dat ze ermee stoppen, zeker nu het voor Directeurtje een goede inkomstenbron is gewordenquote:Op vrijdag 6 december 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Duidelijk leute voor de meute. Hoeven ze van mijn part niet meer te doen.
Op zich zijn er genoeg onderwerpen, maar zeker Johan wil enkel onderwerpen bespreken die voor hem interessant zijn. En waarover je z’n mening al kan invullen..quote:Op donderdag 5 december 2024 23:56 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat nóg een jaar VI toch wel erg lang aanvoelt hoor. Zeker leuk, maar elke dag niet. Deze week is matig. Uitzending van gisteren was niks aan. Vandaag met de Sint wel ok maar niet het leukste jaar. Raymond, Ben en Pieter waren gewoon opvulling, hadden niks te vertellen. Albert zei ook bijna niks. Het lijkt allemaal al beklonken te zijn voor èèn laatste seizoen nog maar ik denk dat Gijp dan echt wel meer vrije tijd krijgt hoor. De onderwerpen raken gewoon een beetje op.
De laatste weken echt helemaal niks meer nee. Zal wel verplicht in haar contract zitten deze optredens, anders wel erg makkelijk verdiend..quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:11 schreef Poefbank het volgende:
Erg veel toegevoegde waarde heeft Helene tot nu toe ingebracht.
Nee, daar ben ik te gezond voor. Maar ik snap dat het jouw wereld is.quote:Op donderdag 5 december 2024 10:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
‘t zit je echt dwars hè. Straks weer naar dagbesteding?
Het lult maar wat mee.quote:Op vrijdag 6 december 2024 21:54 schreef Dutch_view het volgende:
Helene weet echt helemaal nergens iets van af
Kampioen algemeenheden
Moppen zijn nooit leuk. Gebrek aan humor als je ze vertelt.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:32 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Die mop vertelde mijn oud-ooms twintig jaar geleden al. Maar snap dat het leuk kan zijn als je 'm nog niet kent
Leuker dan jouw columns.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moppen zijn nooit leuk. Gebrek aan humor als je ze vertelt.
Nooit gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 22:11 schreef Poefbank het volgende:
Erg veel toegevoegde waarde heeft Helene tot nu toe ingebracht.
Vertel eens een mop. M'n laatste briljante column al gelezen op de Frontpage? Lyrische reacties.quote:
Knoepert heeft daar nooit wat te zoeken gehad. Ook een beetje meelachen met de boys, meer niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:55 schreef DrDentz het volgende:
Uiteindelijk gaat het advocaatje er ook uit natuurlijk, want niemand wordt onderdeel van de heilige 3-eenheid Genee-Gijp-Derksen. Zelfs Hansie niet en Bossie niet.
Dat lijkt me geen goed idee. Als politiek journalist moet je onafhankelijk zijn, maar aan die tafel moet je meningen verkondigen. Dat gaat niet goed samen. Bovendien keurt Johan uiteindelijk alle vrouwen af, alleen de altijd meelachende allemansvriendin Hélène niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:50 schreef tong80 het volgende:
"En dan gewoon Merel Ek aan tafel. Het programma kan dat wel even gebruiken", denkt Goossens.
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op zondag 8 december 2024 23:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-nieuwe-gast-bij-vi
Wim Beelen dus
Ik kijk steeds minder. Hij zal dus van de laatste edities zijn. Ik gaat legge. Tot merrege. Morgenochtend de Betuwezorg om 10:00 uur. Daarna mooi naar de herhaling van Rondo kijken om 10:15 uur. Ik hoop dat Marco te gast is. Zien wat ie van Ajax vindt tegen AZ.quote:
Tegenwoordig 80-90% AD aangevuld met wat lokale nieuwtjes.quote:
Oké roddelnicht.quote:Op maandag 9 december 2024 21:48 schreef Poefbank het volgende:
Bas, vertel ons over je Roemeense kinderen.
DPG aids.quote:Op maandag 9 december 2024 21:42 schreef Martinello het volgende:
[..]
Tegenwoordig 80-90% AD aangevuld met wat lokale nieuwtjes.
Denk ook dat dit het einde is. Het word steeds slechter.quote:Op maandag 9 december 2024 18:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder. Hij zal dus van de laatste edities zijn.
Dat je een goede kant van iemand ziet wil niet zeggen dat de slechte kant niet bestaat. Neem een psychopaat als Holleeder die tegelijkertijd op basis van natuurlijk charisma/humor massaal mensen voor zich won. Totdat er geluidsopnamen uitlekten...quote:Op dinsdag 10 december 2024 10:24 schreef DrDentz het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Aparte vrienden heeft Johan
Nee hoor Henk zit vast vanwege zijn tatoeages en omdat een paar jongens van zijn motorclubje wat uitgevreten hebben. 🫢quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat je een goede kant van iemand ziet wil niet zeggen dat de slechte kant niet bestaat. Neem een psychopaat als Holleeder die tegelijkertijd op basis van natuurlijk charisma/humor massaal mensen voor zich won. Totdat er geluidsopnamen uitlekten...
Waarom gaat ie er zitten ? Waar ging het wel over ?quote:Op dinsdag 10 december 2024 17:40 schreef Marcoss het volgende:
Maar wat hadden ze precies moeten vragen aan Bas om iedereen wel tevreden te krijgen? Je merkte direct (en ook de vorige keren) dat hij er niks over zou gaan zeggen. Dan kon je nog een half uur serieuze of minder serieuze vragen stellen, maar veel verder kom je dan niet
Voornamelijk voor het voetbalquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom gaat ie er zitten ? Waar ging het wel over ?
Hij is een simpele scheidsrechter. Begrijp niet waarom hij aanschuift.quote:
Uurtje factuurtjequote:Op dinsdag 10 december 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
Hij is een simpele scheidsrechter. Begrijp niet waarom hij aanschuift.
Behoorlijk hypocriet ja en soort van gehersenspoeld (het welbekende bias-effect)quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee hoor Henk zit vast vanwege zijn tatoeages en omdat een paar jongens van zijn motorclubje wat uitgevreten hebben. 🫢
Ik bedoel eigenlijk, waarom ze hem uitnodigen.quote:
Ze er ook heel opgelaten bij nu. Best wel sneu.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Beetje gênant dit. Mevrouw heeft ietwat aan decolleté en Gijp kan zich al niet meer inhouden.
Ach ze wil aandacht, dan krijgt ze die ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Beetje gênant dit. Mevrouw heeft ietwat aan decolleté en Gijp kan zich al niet meer inhouden.
Die bezopen clownsfiguur sloeg weer eens door en mist veelvuldig een menselijke antennequote:
Ja leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan verspreekt zich, allemaal even lachen
We missen Jan allemaal op TV. Wereldgozer.quote:
Ze lachen ook om autisten zoals Omtzigt, terwijl Gijp er zelf één is. Net zoals ze Timmermans en die inlichtingenman aan de bar belachelijk maken om hun gewicht. Terwijl Derksen jarenlang zelf de grootste papzak op tv was.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Lachen om mensen met Gilles de la Tourette kan eigenlijk niet meer anno 2024.
Dat soort mensen worden niet uitgenodigd of na één uitzending kalt gesteld. Alex Pastoor durfden ze niet aan en mag nu niet meer terugkomen. Hij wil zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2024 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
Het verbaast me dat nooit eens iemand die bal terugkaatst want (verbaal) munitie in overvloed
Ach, ze nemen zichzelf ook niet al te serieus op die onderwerpen. Er worden vaak genoeg grapjes gemaakt over Gijps autistische gedrag. En ook Johans gewicht komt nog vaak genoeg aan bod inclusief een oude foto.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lachen ook om autisten zoals Omtzigt, terwijl Gijp er zelf één is. Net zoals ze Timmermans en die inlichtingenman aan de bar belachelijk maken om hun gewicht. Terwijl Derksen jarenlang zelf de grootste papzak op tv was.
Pastoor heeft toch vooral zijn eigen glazen ingegooid. Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt, maar daar kwam echt helemaal níets nuttigs uit (terwijl hij in andere programma's prima kan praten). Het leek alsof hij grappig wilde doen door op Wilfred zijn eerste vragen alleen maar ja of nee te antwoorden, maar dat kwam niet echt lekker uit de verf. Hij had zelf echt een heel groot aandeel in hoe het die avond liep met hem.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden niet uitgenodigd of na één uitzending kalt gesteld. Alex Pastoor durfden ze niet aan en mag nu niet meer terugkomen. Hij wil zelf ook niet meer.
Ze nemen zichzelf zelfs zeer serieus. Ze kunnen niet tegen een grapje en kritiek. En bovendien één complimentje zelfsquote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ach, ze nemen zichzelf ook niet al te serieus op die onderwerpen. Er worden vaak genoeg grapjes gemaakt over Gijps autistische gedrag. En ook Johans gewicht komt nog vaak genoeg aan bod inclusief een oude foto.
Timmermans kreeg onlangs een compliment omdat hij goed bezig was met zijn gewicht en Cobelens beleeft daar de grootste lol aan de bar.
Hij is de beste analist momenteel. Ze hadden een discussie met hem moeten aangaan, en geen vragen waar hun eigen conclusie al inzat.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Pastoor heeft toch vooral zijn eigen glazen ingegooid. Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt, maar daar kwam echt helemaal níets nuttigs uit (terwijl hij in andere programma's prima kan praten). Het leek alsof hij grappig wilde doen door op Wilfred zijn eerste vragen alleen maar ja of nee te antwoorden, maar dat kwam niet echt lekker uit de verf. Hij had zelf echt een heel groot aandeel in hoe het die avond liep met hem.
Tegen échte kritiek kunnen ze inderdaad niet nee. Maar die grapjes over zichzelf hebben ze echt niet zoveel moeite mee...quote:Op woensdag 11 december 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf zelfs zeer serieus. Ze kunnen niet tegen een grapje en kritiek. En bovendien één complimentje zelfsToe maar na hem jarenlang geschoffeerd te hebben.
Maar het grappige is dat zij Pastoor als analist bij Ziggo Sport juist óók goed vinden. Maar in die specifieke uitzending liep het gewoon totaal niet en daar had Pastoor zelf ook een groot aandeel in.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is de beste analist momenteel. Ze hadden een discussie met hem moeten aangaan, en geen vragen waar hun eigen conclusie al inzat.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar het grappige is dat zij Pastoor als analist bij Ziggo Sport juist óók goed vinden. Maar in die specifieke uitzending liep het gewoon totaal niet en daar had Pastoor zelf ook een groot aandeel in.
Hoezo voor zijn huwelijk? Hij woont niet eens samen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
Rene elke woensdag vrij voortaan. Lijkt me goed voor 'm en z'n huwelijk. Had meteen Johan ook woensdag's vrij gegeven waardoor je een iets andere uitzending krijgt.
En als een oude lul die opmerkingen maakt is dat best zielig.quote:
Wat een dom gelul.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Wierd draagt vast altijd wat roebels bij zich
quote:René van der Gijp vanaf januari op woensdagen niet aanwezig bij Vandaag Inside: 'Heel blij mee'
Er gaat in 2025 een hoop veranderen bij Vandaag Inside. Nu de contractonderhandelingen bij Talpa in volle gang zijn, besluit René van der Gijp zijn nieuwe rooster bij SBS6 naar buiten te brengen. Hij is vanaf januari standaard vrij op de woensdag.
en grote verandering in het rooster van de mannen van Vandaag Inside. René van der Gijp is vanaf januari 2025 standaard vrij op de woensdagen. Dat bevestigt de analist vanavond zelf aan De Telegraaf. "Daar ben ik heel blij mee", zegt René erover. "Ik heb niets gehoord over wie mij gaat vervangen. Verder heb ik gezegd: joh, laten we één jaar verder gaan. Daarna zien we wel weer verder."
Contractverlenging?
Maar of er nog een jaartje extra in zit bij de mannen? Dat moet nog blijken. De contractonderhandelingen zijn in volle gang op het kantoor bij Talpa. René en Johan Derksen zien een verlenging wel zitten, maar Wilfred Genee heeft tot dusver nog steeds geen krabbeltje onder een nieuw contract gezet. Dat zou volgens kijkcijferdeskundige Tina Nijkamp een groot probleem vormen voor de zender.
'Ik snap het goed'
Johan zegt wel te begrijpen waarom Wilfred nog geen handtekening heeft gezet. "Wilfred is twintig jaar jonger dan ik en moet nog wat jaren mee op tv", aldus de bromsnor volgens De Telegraaf. "Ik snap daarom goed dat hij nu alvast een programma erbij wil, zodat hij straks ook wat heeft als we stoppen." Het is niet bekend hoe de gesprekken tussen de presentator en John de Mol verlopen.
Bron: ANP/Veronica Superguide
Slechte ruil van Talpa.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De altijd vermoeiende papzak Thomas van Groningen komt weer open deuren intrappen. Al is Merel nog 10x vermoeiender met haar domme handgebaren bij letterlijk elk woord. Wat is dat irritant zeg.
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.quote:
Meestal vragen ze toch echt 50 euro.quote:
Den dik'n mag misschien een keer aan tafel zitten zodat Gijp weer wat kanonnenvoer heeft. Dan nog een itempje voor Hart van Nederland en dan weer snel aan het buffet.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.
Zij snapt hetquote:Olcay zou lachen om een boycot door VI. “Ik ben geestelijk en financieel onafhankelijk, weet je, en dat helpt enorm. Als je niet afhankelijk bent van een omroep of een tv-programma, dan zit je daar toch echt wel anders.”
Waarom ze er überhaupt zit? “Ik vind het een leuke talkshow. Ik vind het de leukste talkshow op de Nederlandse televisie. Anders zou ik er ook niet gaan zitten. Elke keer als ik er wegga, ook al zijn er flinke discussies geweest, dan heb ik altijd een leuke avond gehad. Ik denk ook wel dat ik er pas, omdat ik ook weinig filter heb. Ik zit daar niet gecensureerd ofzo.”
Op sbs hebben ze nieuw nieuws programma rond 6 en ook nog hart van Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.
en natuurlijk ook een bruin overhemd voor als hij snel moet omkledenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Wierd draagt vast altijd wat roebels bij zich
Dat zegt niet zoveel. Ze zeggen ook dat het Telegraaf programma minimaal 1 jaar op tv blijft (waarschijnlijk omdat Telegraaf flink meebetaald) maar als de kijkcijfers tegenvallen gooien ze het alsnog van de zender hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op sbs hebben ze nieuw nieuws programma rond 6 en ook nog hart van Nederland.
Vanwaar naiefquote:Op woensdag 11 december 2024 21:56 schreef ISVV het volgende:
Lijkt erop alsof Genee bewust bezig is om Wierd niet aan te spelen. Als ik laatstgenoemde was kwam ik niet meer. Dat zullen de naïef-linkse boys hier ongetwijfeld toejuichen, maar ik vind het jammer.
Weinig keuzequote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Daar hebben heel wat mannen opgespotenquote:Op donderdag 12 december 2024 21:37 schreef JanGroen het volgende:
Gatverdamme wat een vieze opgespoten bovenlip heeft die Estelle. Ieuw. Echt te ranzig voor woorden. Ziet er niet uit.
Catherine viel me mee, die NPO gast ook. Die Estelle vond ik oersaai en behoorlijk verzuurd, met name te zien als het even over Gullit ging.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2024 22:47 schreef RipCity het volgende:
CO stompe wordt wel weer genieten van alle cliche grappen
die aziaat was veel lekkerderquote:Op donderdag 12 december 2024 15:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Wachtlijst bij VI
Studio voetbal 20 euro vergoeding
En een grote bek over die Belg maar zelf ook altijd in de auto weer naar huis rijden.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Viel me ook op hoe snel Renee drinkt, hij goot beide wijnglazen als limonade naar binnen en kwam behoorlijk aangeschoten over. Met name te zien als ie even niet aan het woord.
Niet dat er iets mis is met een borrel overigens, maar ik vond het wel opvallen.
Dat vroeg ik me inderdaad af, maar hij rijdt zelf naar huis? Niet met een chauffeur ofzo? Ik bedoel die gasten hebben er geld genoeg voor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een grote bek over die Belg maar zelf ook altijd in de auto weer naar huis rijden.
Johan heeft wel een chauffeur (gehad?) maar René rijdt altijd zelf volgens mij ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me inderdaad af, maar hij rijdt zelf naar huis? Niet met een chauffeur ofzo? Ik bedoel die gasten hebben er geld genoeg voor.
Als het erop aankomt dan is Waes een echte kerel en Gijp juist de allereerste die verzuiptquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een grote bek over die Belg maar zelf ook altijd in de auto weer naar huis rijden.
wie bedoel je met cybermanquote:Op donderdag 12 december 2024 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sjenée was extreem irritant tegen het cybermannetje. Liet hem nooit uitzieken en kapte hem op het einde ronduit af voor nog wat schijtlolligheid.
Een vermakelijke uitzending met erg leuke gasten (en allemaal nieuw zelfs)quote:
niet vaak neequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je dat niet weet kijk je nooit
Die bedoelen we dus niet. Cybermannetje is Dave Maasland (achternaam weet ik niet 100% zeker)quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:29 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
niet vaak nee
als je het hebt over die kerel die buiten slaapt dan weet ik wie je bedoelt
Dat is Ben. Dat is een heel speciaal persoon.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:29 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
als je het hebt over die kerel die buiten slaapt dan weet ik wie je bedoelt
Als ze die nou wat verhogenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is 1/3de van een uitkering.
De prijzen hier in de dorpsherberg liggen een stukje lager gelukkigquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voorgerechtje, biefstukje, toetje, flesje wijn. Dan zit je daar zo op.
Echt irritant decadent. ‘Als je met een groep gaat uiteten dan ben je 1000 euro kwijt, ga je met z’n tweeën 250 euro. Heb jij dat niet in je zak? Ik wel’.quote:
Omdat er anders weinig mensen kijken. VI heeft het grootste bereik.. en wij van wc eend..quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef Dutch_view het volgende:
Waarom moet dit programma in VI gepromoot worden
Hitler en Stalin hadden ook een snor. In dat rijtje wil je toch niet staan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:01 schreef superniger het volgende:
Johan begrijpt het principe van TIME Magazine niet.
Wat deed ze ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |