Johan heeft wel een chauffeur (gehad?) maar René rijdt altijd zelf volgens mij ja.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me inderdaad af, maar hij rijdt zelf naar huis? Niet met een chauffeur ofzo? Ik bedoel die gasten hebben er geld genoeg voor.
Als het erop aankomt dan is Waes een echte kerel en Gijp juist de allereerste die verzuiptquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En een grote bek over die Belg maar zelf ook altijd in de auto weer naar huis rijden.
wie bedoel je met cybermanquote:Op donderdag 12 december 2024 09:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Sjenée was extreem irritant tegen het cybermannetje. Liet hem nooit uitzieken en kapte hem op het einde ronduit af voor nog wat schijtlolligheid.
Een vermakelijke uitzending met erg leuke gasten (en allemaal nieuw zelfs)quote:
niet vaak neequote:Op vrijdag 13 december 2024 16:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je dat niet weet kijk je nooit
Die bedoelen we dus niet. Cybermannetje is Dave Maasland (achternaam weet ik niet 100% zeker)quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:29 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
niet vaak nee
als je het hebt over die kerel die buiten slaapt dan weet ik wie je bedoelt
Dat is Ben. Dat is een heel speciaal persoon.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:29 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
als je het hebt over die kerel die buiten slaapt dan weet ik wie je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |