Ze er ook heel opgelaten bij nu. Best wel sneu.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Beetje gênant dit. Mevrouw heeft ietwat aan decolleté en Gijp kan zich al niet meer inhouden.
Ach ze wil aandacht, dan krijgt ze die ook.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Beetje gênant dit. Mevrouw heeft ietwat aan decolleté en Gijp kan zich al niet meer inhouden.
Die bezopen clownsfiguur sloeg weer eens door en mist veelvuldig een menselijke antennequote:
Ja leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan verspreekt zich, allemaal even lachen
We missen Jan allemaal op TV. Wereldgozer.quote:
Ze lachen ook om autisten zoals Omtzigt, terwijl Gijp er zelf één is. Net zoals ze Timmermans en die inlichtingenman aan de bar belachelijk maken om hun gewicht. Terwijl Derksen jarenlang zelf de grootste papzak op tv was.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Lachen om mensen met Gilles de la Tourette kan eigenlijk niet meer anno 2024.
Dat soort mensen worden niet uitgenodigd of na één uitzending kalt gesteld. Alex Pastoor durfden ze niet aan en mag nu niet meer terugkomen. Hij wil zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 11 december 2024 03:07 schreef Kakadylo het volgende:
Het verbaast me dat nooit eens iemand die bal terugkaatst want (verbaal) munitie in overvloed
Ach, ze nemen zichzelf ook niet al te serieus op die onderwerpen. Er worden vaak genoeg grapjes gemaakt over Gijps autistische gedrag. En ook Johans gewicht komt nog vaak genoeg aan bod inclusief een oude foto.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lachen ook om autisten zoals Omtzigt, terwijl Gijp er zelf één is. Net zoals ze Timmermans en die inlichtingenman aan de bar belachelijk maken om hun gewicht. Terwijl Derksen jarenlang zelf de grootste papzak op tv was.
Pastoor heeft toch vooral zijn eigen glazen ingegooid. Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt, maar daar kwam echt helemaal níets nuttigs uit (terwijl hij in andere programma's prima kan praten). Het leek alsof hij grappig wilde doen door op Wilfred zijn eerste vragen alleen maar ja of nee te antwoorden, maar dat kwam niet echt lekker uit de verf. Hij had zelf echt een heel groot aandeel in hoe het die avond liep met hem.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat soort mensen worden niet uitgenodigd of na één uitzending kalt gesteld. Alex Pastoor durfden ze niet aan en mag nu niet meer terugkomen. Hij wil zelf ook niet meer.
Ze nemen zichzelf zelfs zeer serieus. Ze kunnen niet tegen een grapje en kritiek. En bovendien één complimentje zelfsquote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ach, ze nemen zichzelf ook niet al te serieus op die onderwerpen. Er worden vaak genoeg grapjes gemaakt over Gijps autistische gedrag. En ook Johans gewicht komt nog vaak genoeg aan bod inclusief een oude foto.
Timmermans kreeg onlangs een compliment omdat hij goed bezig was met zijn gewicht en Cobelens beleeft daar de grootste lol aan de bar.
Hij is de beste analist momenteel. Ze hadden een discussie met hem moeten aangaan, en geen vragen waar hun eigen conclusie al inzat.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Pastoor heeft toch vooral zijn eigen glazen ingegooid. Ik weet niet of je die uitzending gezien hebt, maar daar kwam echt helemaal níets nuttigs uit (terwijl hij in andere programma's prima kan praten). Het leek alsof hij grappig wilde doen door op Wilfred zijn eerste vragen alleen maar ja of nee te antwoorden, maar dat kwam niet echt lekker uit de verf. Hij had zelf echt een heel groot aandeel in hoe het die avond liep met hem.
Tegen échte kritiek kunnen ze inderdaad niet nee. Maar die grapjes over zichzelf hebben ze echt niet zoveel moeite mee...quote:Op woensdag 11 december 2024 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze nemen zichzelf zelfs zeer serieus. Ze kunnen niet tegen een grapje en kritiek. En bovendien één complimentje zelfsToe maar na hem jarenlang geschoffeerd te hebben.
Maar het grappige is dat zij Pastoor als analist bij Ziggo Sport juist óók goed vinden. Maar in die specifieke uitzending liep het gewoon totaal niet en daar had Pastoor zelf ook een groot aandeel in.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is de beste analist momenteel. Ze hadden een discussie met hem moeten aangaan, en geen vragen waar hun eigen conclusie al inzat.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:53 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar het grappige is dat zij Pastoor als analist bij Ziggo Sport juist óók goed vinden. Maar in die specifieke uitzending liep het gewoon totaal niet en daar had Pastoor zelf ook een groot aandeel in.
Hoezo voor zijn huwelijk? Hij woont niet eens samen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
Rene elke woensdag vrij voortaan. Lijkt me goed voor 'm en z'n huwelijk. Had meteen Johan ook woensdag's vrij gegeven waardoor je een iets andere uitzending krijgt.
En als een oude lul die opmerkingen maakt is dat best zielig.quote:
Wat een dom gelul.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Wierd draagt vast altijd wat roebels bij zich
quote:René van der Gijp vanaf januari op woensdagen niet aanwezig bij Vandaag Inside: 'Heel blij mee'
Er gaat in 2025 een hoop veranderen bij Vandaag Inside. Nu de contractonderhandelingen bij Talpa in volle gang zijn, besluit René van der Gijp zijn nieuwe rooster bij SBS6 naar buiten te brengen. Hij is vanaf januari standaard vrij op de woensdag.
en grote verandering in het rooster van de mannen van Vandaag Inside. René van der Gijp is vanaf januari 2025 standaard vrij op de woensdagen. Dat bevestigt de analist vanavond zelf aan De Telegraaf. "Daar ben ik heel blij mee", zegt René erover. "Ik heb niets gehoord over wie mij gaat vervangen. Verder heb ik gezegd: joh, laten we één jaar verder gaan. Daarna zien we wel weer verder."
Contractverlenging?
Maar of er nog een jaartje extra in zit bij de mannen? Dat moet nog blijken. De contractonderhandelingen zijn in volle gang op het kantoor bij Talpa. René en Johan Derksen zien een verlenging wel zitten, maar Wilfred Genee heeft tot dusver nog steeds geen krabbeltje onder een nieuw contract gezet. Dat zou volgens kijkcijferdeskundige Tina Nijkamp een groot probleem vormen voor de zender.
'Ik snap het goed'
Johan zegt wel te begrijpen waarom Wilfred nog geen handtekening heeft gezet. "Wilfred is twintig jaar jonger dan ik en moet nog wat jaren mee op tv", aldus de bromsnor volgens De Telegraaf. "Ik snap daarom goed dat hij nu alvast een programma erbij wil, zodat hij straks ook wat heeft als we stoppen." Het is niet bekend hoe de gesprekken tussen de presentator en John de Mol verlopen.
Bron: ANP/Veronica Superguide
Slechte ruil van Talpa.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
De altijd vermoeiende papzak Thomas van Groningen komt weer open deuren intrappen. Al is Merel nog 10x vermoeiender met haar domme handgebaren bij letterlijk elk woord. Wat is dat irritant zeg.
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.quote:
Meestal vragen ze toch echt 50 euro.quote:
Den dik'n mag misschien een keer aan tafel zitten zodat Gijp weer wat kanonnenvoer heeft. Dan nog een itempje voor Hart van Nederland en dan weer snel aan het buffet.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.
Zij snapt hetquote:Olcay zou lachen om een boycot door VI. “Ik ben geestelijk en financieel onafhankelijk, weet je, en dat helpt enorm. Als je niet afhankelijk bent van een omroep of een tv-programma, dan zit je daar toch echt wel anders.”
Waarom ze er überhaupt zit? “Ik vind het een leuke talkshow. Ik vind het de leukste talkshow op de Nederlandse televisie. Anders zou ik er ook niet gaan zitten. Elke keer als ik er wegga, ook al zijn er flinke discussies geweest, dan heb ik altijd een leuke avond gehad. Ik denk ook wel dat ik er pas, omdat ik ook weinig filter heb. Ik zit daar niet gecensureerd ofzo.”
Op sbs hebben ze nieuw nieuws programma rond 6 en ook nog hart van Nederland.quote:Op donderdag 12 december 2024 13:39 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze hebben weinig keuze. Mocht Merel ook weg zijn of een keer zwanger dan blijft er weinig anders over. Vrees alleen wel voor Thomas als VI stopt, hopelijk heeft hij wat uit onderhandeld. Op1 is ook al vrij abrupt gestopt na zijn overstap.
en natuurlijk ook een bruin overhemd voor als hij snel moet omkledenquote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef monkyyy het volgende:
Wierd draagt vast altijd wat roebels bij zich
Dat zegt niet zoveel. Ze zeggen ook dat het Telegraaf programma minimaal 1 jaar op tv blijft (waarschijnlijk omdat Telegraaf flink meebetaald) maar als de kijkcijfers tegenvallen gooien ze het alsnog van de zender hoor.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op sbs hebben ze nieuw nieuws programma rond 6 en ook nog hart van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |