https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
.quote:Dit is de perfecte manier om die heren een humoristische draai om de oren te geven”, blikt Louwerens grinnikend vooruit
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
’Directeurtje’ Marco Louwerens opnieuw als Sint naar Vandaag inside: ’Twee miljoen voor deze heren is belachelijke suggestie’
Het heerlijk avondje komt donderdag ook bij Vandaag inside. Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp gaven elkaar de afgelopen tijd nog regelmatig onder uit de zak, maar op Pakjesavond is het gegarandeerd genieten als voormalig Talpa-’directeurtje’ Marco Louwerens weer als grofgebekte hulpsinterklaas langskomt in de studio.
[..]
.
https://www.telegraaf.nl/(...)lachelijke-suggestie
Dan kijk je nietquote:Op donderdag 5 december 2024 20:05 schreef tong80 het volgende:
Deze Sinterklaas heeft als directeurtje alles onder de tafel geschoffeld qua vrouw onvriendelijkheid. Hij wist van vieze Jeroentje en de pedo Marco. Hij heeft zich nooit gedistantieerd van Johnnie de Albert Mol die zijn vrouw sloeg. Alles komt op z'n pootjes terecht. Lekker lachen met de doofstomme Gijp en de rechtsextremist van der Derksen. Afgeven op geld wellustelingen in Hilversum. Terwijl ze in groen, gele truien knikkers gaan gooien voor hun knikkers Ik blijf (Af en toe) kijken. Want ik wil oordelen over een programma dat ik ooit hoog had zitten. Net zoals ik Ajax benader als groot fan..
Twee vakantiedagenquote:Op donderdag 5 december 2024 22:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
vond lijstje niet leuk
Wat kreeg Gijp nou op karton ?
Idd geniaal hahaquote:Op donderdag 5 december 2024 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die van 6.30 schijten was wel
quote:Op donderdag 5 december 2024 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die van 6.30 schijten was wel
Die mop vertelde mijn oud-ooms twintig jaar geleden al. Maar snap dat het leuk kan zijn als je 'm nog niet kentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |