Grote kans dat ik het ben ook danquote:Op woensdag 11 december 2024 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, als ik iemand zo gekleed in het bos tegen zou komen nu zou ik er toch wel iets vreemds van denken hoor. Tenzij die overduidelijk aan het hardlopen is of zo, maar zelfs dan nog.
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mee eens. Zoiets hoort pas over een maand of zo.
quote:
Hoe eerder hoe beter. In het donker naar werk en bijna donker terug. Helemaal met die treurnis erbij.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
De langste dag valt eigenlijk ook een maand te vroegquote:Op woensdag 11 december 2024 16:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Op of rond, verschilt een beetje.quote:
Voor het sterrenkijken vind ik het wel mooi. Hoe langer donker hoe beter. Maar dan moet die treurnis wel weggaan jaquote:Op woensdag 11 december 2024 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
[..]
Hoe eerder hoe beter. In het donker naar werk en bijna donker terug. Helemaal met die treurnis erbij.
20 december dit jaarquote:
Vroegste ondergang en opkomst verschillen omdat het draaien zon/aarde niet helemaal rond is, maar een kleine elipsquote:
Wel goed voor je, tot op zekere hoogtequote:Op woensdag 11 december 2024 15:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zijn er nog wel 2 of 3 die zo rondlopen, wel andere leeftijd. Maar ja, het wordt wel vaak benoemd in deze tijd.
Heb alleen niet zoveel vetquote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel goed voor je, tot op zekere hoogte![]()
[ x ]
Even in het koude water is sowieso heerlijk. Ik doe het gemiddeld één keer in de week.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel goed voor je, tot op zekere hoogte![]()
[ x ]
Momenteel 2.5 graad en motregen. Veel sneuer dan dit wordt het nietquote:Op woensdag 11 december 2024 18:21 schreef dick_laurent het volgende:
Echt 'Hollands' decemberdagje hier. Grauw, guur en regenachtig.
Wat heb ik dat gemist zeg!
Oei. Ik ben van de 21e tot de 24e in Berlijn. Hopelijk geen sturmwetter dan.. niet zo'n zin dat mn vlucht gecancelled wordt.quote:
Na nieuwjaar het liefst z.s.m maart en op naar de lente, maar dan eerst die "qua weer" de beroerdste maanden van het jaar door.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd dat gezeik over die witte kerst. En wat heb je daar nou aan. Of je zit binnen, of je moet de weg op. Dan heb je er meer aan in het saaie januari of februari. Lekker met het paard door de verse sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:52 schreef Haags het volgende:
Ik zorg zelf wel voor een witte kerst.Daar heb je mo & Samir voor, tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Alleen wel al 4 dagen op rij. Morgen gelukkig meer zon.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Verder is zo'n dag als vandaag wel prima, ondanks de grauwheid. Het regent niet en het waait niet.
Ik heb geen paard.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Altijd dat gezeik over die witte kerst. En wat heb je daar nou aan. Of je zit binnen, of je moet de weg op. Dan heb je er meer aan in het saaie januari of februari. Lekker met het paard door de verse sneeuw.
Paard op stok mag ook, zo'n nep dingquote:
Hier de hele dag van die gore miezer gehad waar je zeiknat van wordt en waterkoud..vreselijk weer, gaat dan helemaal in mijn botten zitten en veel auwquote:Op donderdag 12 december 2024 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Verder is zo'n dag als vandaag wel prima, ondanks de grauwheid. Het regent niet en het waait niet.
Afgelast! Zoveelste dag kansloze koude treurnis ohne ende op een treurige dag.quote:
@MissBotjequote:Op donderdag 12 december 2024 20:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier de hele dag van die gore miezer gehad waar je zeiknat van wordt en waterkoud..vreselijk weer, gaat dan helemaal in mijn botten zitten en veel auw
quote:Op donderdag 12 december 2024 17:52 schreef Haags het volgende:
Ik zorg zelf wel voor een witte kerst.Oh ik dacht dat lijntje op je tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
@:MissBotje*insert aai over bol botjesmiley*
quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Afgelast! Zoveelste dag kansloze koude treurnis ohne ende op een treurige dag.
Misschien later vanmiddag nog
Lekker als aperitiefje voor het kerstdinerquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat lijntje op je tafel
Van dat net niet weer. Doe me dan maar dubbele cijfers.quote:
Na het weekend weerquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van dat net niet weer. Doe me dan maar dubbele cijfers.
Sinds zondag al vrijwel geen zon gezien. Triest weer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:27 schreef MissHobje het volgende:
0 zon vandaag in De Bilt, hadden veel voorspeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |